החיידקים שמאחרי קמפיין החרד"קים
החיידקים שמאחרי קמפיין החרד"קים
מדהים לראות את שוויון הנפש בו אנו מקבלים את קמפיין 'החרד"קים' המשתולל ברחובותינו.
קמפיין בו הותר לבזות להשפיל ואף להכות את הבנים של השכנים שלנו, שכל פשעם הוא שלובשים הם מדי צבא. ולא מדובר ח"ו בפורקי עול, אלא בילדים טובים נשמות גבוהות, שומרי תורה ומצוות שמסיבות שונות לא הלכו עם הזרם המרכזי, לא הסתדרו בישיבה, ולצורך פרנסתם ועתידם הם החליטו לשרת בצה"ל, והם רוצים להמשיך להיות בקשר עם המשפחה המחבקת.
אז במקום לקרב ולחזק אותם, משפילים אותם וגורמים להם להתרחק. ושלא לדבר על חוסר מידת 'הכרת הטוב', הרי לא מדובר באויבים ושונאים שבאים להילחם בנו ח"ו, אלא בכאלה המוכנים להגן עלינו בנפשם. אם יש לנו טענות על גזירות הממשלה, הילדים האלה הם לא הכתובת, הממשלה היא הכתובת. 
מהתבוננות קצרה מי הם אלה ה'חיידקים הרעים' המנהלים את הקפמיין ומי הם אלה שעומדים מאחוריהם, בעצם מגלה את הכל. את הקמפיין מנהלים אותם אלה שבקנאותם המזויפת תקפו בזמנו את כל גדולי ישראל מנהיגי ומאורי הדור. ביניהם את מרנן ורבנן הגרא"מ שך, הגרש"

במקום לקרב ולחזק אותם, משפילים אותם וגורמים להם להתרחק. ושלא לדבר על חוסר מידת 'הכרת הטוב', הרי לא מדובר באויבים ושונאים שבאים להילחם בנו ח"ו, אלא בכאלה המוכנים להגן עלינו בנפשם

ז אויערבך, הגרי"ש אלישיב, כ"ק אדמו"ר מקלויזנבורג, כ"ק אדמו"ר מגור, כ"ק אדמו"ר מחב"ד זיע"א, ולהבדל לחיים טובים וארוכים את מרן הגרא"ל שטיינמן, הגר"ע יוסף, כ"ק אדמו"ר מבעלז שליט"א ועוד.
שפגעו בכבודם, פערו נגדם את פיהם בכל דבר אסור, בעל פה, בכתב וגם בהצקות והתנכלויות פיזיות ממש רח"ל. כמו גם שאין מנהיג ציבור או פוליטי מהציבור החרדי, שלא חש על גופו את נחת זרועם האלימה. 


בזמנו, שלחתי מתנדבים להגן על מרן הגרא"ל שטיינמן שליט"א שהגיע ל'שבע ברכות' של נכדתו בירושלים, אחרי שסיקריקים אלו התקבצו וזממו לפגוע בו פיזית רח"ל, עד כדי כך שמתחת לאחד מרכביהם נמצאו כמה בקבוקים עם חומר דליק. לא יאומן כי יסופר.


 די לראות מי הוא הרב שפסק ש'צריך לגרש את הבנים לובשי המדים בכוח מבית הכנסת כי הם מטמאים במגע ובמשא', אותו רב הסיקריקים שהתבטא בדברים קשים ביותר על מרן ראש הישיבה הגרא"ל שטיינמן שליט"א בדברים אלו: "יושב בבני ברק מסית ומדיח שכמה בורים וריקים הפכו אותו לגדול הדור. מי עשה אותו לגדול הדור? כמה בטאונים ועיתונאים. הוא מסית ומדיח, זה ממש אשר קרך". עפ"ל.


 גם הציבור שהתרגל זה מכבר להתקפותיהם נגד מרנן ורבנן גדולי הדור קיבל הפעם הלם וזעזוע כי הבינו שהפעם נחצו כל הקווים האדומים.


 הם אותם אלה שהשתתפו בכנסים של האיראנים להכחשת השואה והתחבקו עם גדול צורר היהודים בזמננו נשיאם לשעבר אחמדניג'אד. אותם אלה המשתתפים באופן קבוע ברמאללה ובשכם בכנסים ועצרות חיזוק של החמאס שרצחו ושפכו דם יהודים כמים הי"ד. שהלכו לבקר את פצועי האינתיפאדה בבתי החולים אל מוקאסד וג'בל מוכבר ולחזק אותם 'שאהידים'. ופתאום בגלל הקונסטלציה הפוליטית העכשווית, להיות נגד ולהילחם נגד גזירות הממשלה, אנו מעלימים עין מה'חיידקים הרעים' הללו. 


אסור לתת להם לגיטימציה, אסור להכשיר אותם. אם לא נעצור אותם עכשיו, הם יתפשטו ויחזרו שוב אלינו כבומרנג נגד כל גדולי ישראל, מדובר ב'חיידקים רעים' הגורמים אך ורק נזק.