יוצאים להתקפת נגד
יוצאים להתקפת נגד

אנו בעיצומו של קמפיין לוחמה פסיכולוגית אדיר שמקורו בארה"ב, ששר החוץ שלה, ג'ון קרי, פועל באופן "אובססיבי ומשיחי", כפי שהגדיר זאת שר הביטחון.

מטרתו של קרי היא לגייס תמיכה מכל הבא ליד כדי לשכנע את הציבור הישראלי להסכים למתווה של חזרה לגבולות 67, הקמת מדינה ל"עם פלשתיני" מומצא, לחלק את ירושלים לטובת בירת המדינה הזו, ולגרש מאות אלפי יהודים.

קרי מנסה לפתות בעצמו ובאמצעות שליחים בהטבות כלכליות מחד, ובאיומי חרם מאידך. עשרות אנשי ביטחון מארה"ב נמצאים בארץ ומנסים לגייס תמיכה מקצינים ישראליים בדימוס, וכנראה גם בשרות פעיל.

התקשורת הישראלית מתייצבת לצד כל התקפלות תורנית, ארגוני החתרנות המתקיימים על כסף זר מגוייסים, וכמובן אנשי שמאל מתוך המערכת הפוליטית שמשתפים פעולה מבפנים, כולל שרת החוץ, לבני, שנראה שתתאכזב במקרה שלא יהיה חרם. היעד של קרי הוא לבסס את המשך השיחות על ההצעה האמריקנית הזו, ובכך לדחוק את ישראל לפינה.

החשש הוא שהשלטון שלנו עלול להיבהל, להתקפל ולא לדחות על הסף את הדרישה המסוכנת הזו.

מה אנחנו עושים בתנאים של היעדר מידע מדויק ועירפול מכוון של הקורה בחדרי המו"מ?

כל שלטון חייב לגיטימציה ציבורית למעשיו, וכל צעד עתידי נבחן מראש באמצעות "בלוני ניסוי", הפרחת ידיעות ממקור בלתי רשמי ובדיקת התגובה הציבורית. הרבה מאד בלונים מדאיגים כאלו כבר נמצאים באויר וכל שתיקה מולם נושאת בחובה אסון.

ההגנה הטובה ביותר היא התקפה. בימים אלו מתארגנת צעדה המתוכננת לי"ג אדר א', 13.2.14, לאזור הרגיש ביותר בעיני העולם. מדובר בשטח שבין מעלה אדומים לירושלים, המכונה E1, שהכוונה הישראלית לאכלסו מדירה שינה בקרב חסידי המדינה הפלשתינית, כי זהו החיבור הקרקעי האחרון למדינה כזו אל ירושלים "בירתה".

ראש הממשלה הבטיח לבנות שם, אך נרתע תחת לחץ, ונוכחות ציבורית ניכרת חשובה ביותר. חשוב לדעת שכל מחאה ציבורית וכל הפגנה זוכה לתשומת לב, למרות שכלפי חוץ מתעלמים ממנה במקרים רבים. מספר המשתתפים שמטריחים את עצמם לחרוג משגרת חייהם ולהגיע לשטח היא מדד חיוני לאיכפתיות הציבור.

כולם "סופרים ראשים" ורגישים לכמויות, האמריקנים, שמרגלים כאן באופן שערורייתי, השלטונות שלנו, השמאל, ובנושאים רגישים גם השב"כ.

לכן, התשובה הקולעת ביותר לשמועות הבוקעות מחדרי המו"מ הוא אמירה גדולה של הציבור, ובנקודה הרגישה ביותר. גם אם התקשורת תתעלם, גם אם כלפי חוץ לא תהיה תגובה, חיוני ביותר להגיע ולהוכיח שהציבור אינו בולע את כוס התרעלה שג'ון קרי וסוכניו מבית מנסים להשקות אותנו.

לא רק שלא נוותר על הקיים אלא נדרוש בתוקף את מילוי ההבטחות העבר לבניה והשתרשות. הגיעו בהמוניכם!