פגם ערכי מוסרי
פגם ערכי מוסרי

שלום רב.

הנידון:מכתבכם לראש ממשלת ישראל.

עם קבלת תוכן מכתבכם הקורא לראש הממשלה להמיר את שחרור המחבלים מהכלא הישראלי, בהקפאת בנייה- לא יכולתי שלא לחוש שאט נפש, אפרט להלן:

לאורך כל הדרך במאבק כנגד שחרור המחבלים נלחמים בני משפחות שכולות יחד עם אנשים טובים הנקרים בדרך, במטרה להפוך את השיח לגבי עניין זה משיח פוליטי וקטנוני המתייחס לדברים על פי שיקולים קטנים וצרים, לשיח של ערכים העומדים בזכות עצמם ואינם נדרשים להסברים פוליטיים כאלה ואחרים.שחרור הרוצחים פוגע ביכולת ההרתעה של מדינתנו, ומוביל באופן ישיר להתגברות הטרור. מאות מאזרחי מדינת ישראל נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו

מכיוון שהקול של רובכם (להוציא את חה"כ דוד צור ואת חה"כ יעקב מרגי אם איני טועה) לא נשמע עד כה כ"מזדעזע" מהנושא, אין לי אלא להסיק כי חתימתכם אינה אלא חתימה פוליטית, פרסומית, וכ"ו.

ולא חתימה הבאה לבטא זעקה כנגד המעשה הנוראי של שחרור אנשים שרצחו טף גברים ונשים חפים מפשע לחופשי, בלא שום קשר לעניינים פוליטיים אחרים.

משפחות שכולות רבות וביניהם אני הקטן דורשים-

אל נא תקשרו נושא זה, אשר אינו מתקבל על ההיגיון הפשוט לאף אדם באשר הוא אדם, לאף נושא אחר, לא לשחרור יהונתן פולארד (שבשחרורו נשמח מאוד, בלא קשר לנושא זה), להקפאת בנייה ולא לאף נושא אחר.

שחרור הרוצחים הינו פגם ערכי מוסרי, הפוגע בחוסנו של העם היהודי. כמו כן שחרור הרוצחים פוגע ביכולת ההרתעה של מדינתנו, ומוביל באופן ישיר להתגברות הטרור. מאות מאזרחי מדינת ישראל נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו.

העניין פשוט-

אסור לשחרר מחבלים.

בברכה-

אליחי בן ישי