השתוללות התקשורת
השתוללות התקשורת

לכבוד

השר אהרונוביץ

שלום רב

בכל השנה האחרונה אנו עדים להשתלחות חסרת רסן, הן מצד המשטרה והן מצד הפוליטיקאים לנושא הקרוי "תג מחיר". עבירה כה חמורה שעדיין לא נמצא אף לא אסיר אחד המרצה מאסר כלשהו בגינה.

אני רואה את כל ההשתוללות סביב תג מחיר ושומעת את הביטוי "פשעי שנאה" שמתייחס לפשעי הגרפיטי. אני שומעת שהוסיפו 80 תקנים נוספים למשטרה ולשב"כ כדי לתפוס את הגורמים הקיצוניים בימין ואני שואלת את עצמי: על מה כל המהומה? חוץ מגרפיטי וכמה עצי זית מה זה האמוק הזה? כל השנים התקשורת החביבה שלנו מיחסת כוונות זדון ופשיעה לימין שלנו.

מה קרה כל השנים הללו? חוץ "מבישולים" ופרובוקציות של השב"כ מה בדיוק התרחש?

אני עברתי את ימי אבישי רביב. הוא היה מגיע כל שבת לחברון כדי לעשות בלגן לערבים. למחרת היו כותרות "שוב מתנחלי חברון תוקפים ערבים". לפני רצח רבין גם היה אותו מצב. שלחו את אבישי רביב לחברון לעשות פרובוקציות כדי לכתוב בכותרות העיתונים נגד מתנחלי חברון. הוא חילק פוסטר של רבין במדי אס.אס, כדי לטעון על הסתת הימין נגד רבין. עד היום עדיין מנגנים על זה אפילו שידוע לכולם שרביב הוציא את הפוסטר בשליחות השב"כ .

איזה דברים נפשעים קרו מאז? האם אכן קרה משהו?

להיפך. לא נרשמו בציבור שלנו אירועים מזעזעים כפי שמנסים לקבוע כל השנים שולחים פרובוקטורים כאלה ואחרים, להשפיע על ילדים וצעירים לעשות מעשים כדי לקומם את דעת הקהל כנגד המתנחלים, ורובם ככולם נחלו 'הצלחה חלקית' או כישלון מוחלט. אני מדברת מניסיון בתור נרדפת לשעבר בהתיישבות בחברון..

כשאני רואה את השתוללות התקשורת, שקוראים לגרפיטי 'פשעי שנאה', אז אני אומרת להם וגם לכם- הפסיקו עם ההסתה הזו! לאלתר!

אני מכירה את השמאל ואת השיטות שלהם. הם עוד יביימו איזו התנקשות חביבה כדי לגמור עלינו כמו שעשו עם רבין.

הפסיקו להתעלל בילדים שלנו.

הפסיקו להיות עושה דברו של השמאל.

כבר כמה חודשים לפני רצח רבין דיברו על בחור תימני כאב טיפוס להתנקש בחייו של ראש הממשלה.איך ידעו??

אני נזכרת בשנה שלפני רצח רבין וזוכרת היטב שכך בדיוק היו הדברים. אבישי רביב הסתובב בחברון ועשה דברים שאחר כך ייחסו אלינו. אני רואה אותם הדברים עכשיו ואני חוששת שיביימו שוב איזו התנקשות באישיות כלשהי כדי להאשים את החוגים שלנו.

נבחרי הציבור- אל תיתנו יד לכך! השמאל הצטרף לגויים שבכל דור עומדים עלינו לכלותינו,ופועל בשרותם לקחת את ארץ ישראל מהיהודים. הם הצליחו עם ימית ועם גוש קטיף וכל ההתרחשויות של היום הן כדי לגרש אותנו מיהודה ושומרון. זאת הסיבה לכל ההסתה והרדיפה שמתרחשת סביבנו. אני מכירה היטב את העובדות. את הסרט הזה כבר עברתי בעבר, יחד עם בעלי.

אני מבקשת מכל מי שארץ ישראל והמדינה הזאת חשובות לו, להפסיק את ההשתוללות הזו, ולדאוג לשמירתה ולעתידה הציוני האמיתי של מדינת ישראל.

מרים לוינגר

עותקים:

חברי מפלגת הבית היהודי

חברי מפלגת הליכוד