תודות
תודות

תודה לכל המדקלמים את שקר "הכיבוש", כאילו עם יכול להיות כובש בארצו, ולכל הפועלים לניכור בין ישראלים לבין לב ארצם, המכונה בפיהם – מתוך בורות ו/או רשעות – "שטחים" ו/או "גדה".

תודה למחנה "השלום", אשר הביא על ישראל את מלחמת אוסלו, הממושכת במלחמות ישראל. ואשר גם אחרי עשרים ושלוש שנים מסרב להתפכח ולהודות בכך שהנחות היסוד שלו היו ונותרו שגויות, ואשר עדיין מנסה לכפות על ממשלה שנבחרה בישראל באורח דמוקרטי לצעוד במסלול מצעד האיוולת שלו.

תודה למחנה "הציוני", אשר ויתר הן על השלום והן על ההתיישבות הציונית, ואשר תכניתו המדינית מתבססת על איסור גזעני על יהודים להתיישב בלב ארצם, שניתן להגדירה: שטחים תמורת טרור.

תודה לכל הנושאים את שם הדמוקרטיה לשווא, אבל בפועל מתעלמים מתוצאות הבחירות בישראל ומהכרעת ציבור הבוחרים, אשר מבינים כי "פתרון" שתי המדינות איננו פתרון ואיננו שלום, אלא מרשם לחיסול ישראל.

תודה לכל הנושאים את שם השוויון לשווא, אבל המכנה המשותף לפעולותיהם הוא: בני ציון לכו מכאן (בצל"ם).

תודה למי שמתיימרים לשבור שתיקה, אבל בפועל חותרים באופן בלתי נלאה לשבירתה של ישראל ולהבאשת ריחה בארץ ובעולם.

תודה לקרן המתפקדת כקרן לישמעאל חדשה, אשר מזינה ומממנת את ארגוני השמאל הקיצוני בישראל ואת תומכי הלאומנות הערבית.

תודה למקארתיסטים ולמקארתיסטיות, אשר נושאים את שם הדמוקרטיה וחופש הביטוי לשווא, אבל רדפו ורודפים את אפרים קישון, את נעמי שמר, את אריאל זילבר, ועוד.

תודה ל"אנשי הרוח" המתנשאים, אשר מתכחשים לערכים יהודיים בסיסיים, ואשר שואפים להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה וכל אויביה.

תודה לאדמו"רים ולנביאי השקר של דת "השלום", אשר מנסים להשליט את הפולחן של דתם על כל הנעשה בארץ ישראל, ואשר רודפים את כל מי שאינו מוכן לרקוד סביב עגל הזהב שלהם, ואשר עושים דה-לגליזציה ודה-הומניזציה למתיישבים היהודים במטרה להכשיר את הקרקע לקראת גירושם הגזעני מבתיהם.

תודה למי שמבחינים בין המחבלים הטובים של עבאס לבין המחבלים הרעים של חמאס, בשעה שלאלה ולאלה בדיוק אותה מטרה, והיא איננה שלום או "שלום". עבאס/חמאס הם תאומים סיאמיים החופרים מנהרות תחת אושיות קיומה של מדינת היהודים.

תודה לאחדים מבין חברי הכנסת הערבים אשר הראו כיצד אנשים יכולים להיות נאמנים לעמם ותומכים בלוחמיו, דבר שאחדים מבין חברי הכנסת היהודים מזמן שכחו, בהיותם עסוקים בהקמת מדינה לאויב ו/או בפעילות נגד חיילי צה"ל.

תודה לאוטו-אנטישמים בישראל, התומכים בכל יוזמה של אנטישמים נוצרים ומוסלמים להחרים את ישראל ולהחלישה, במגמה לסלקה מעל פני האדמה.

תודה לכל מי שמזמינים לחץ חיצוני על ישראל, ואשר פועלים בניגוד לתוצאות הבחירות הדמוקרטיות בישראל, כאילו רק הם יודעים מה טוב ומה נכון.

תודה ל"מעצמות" הקולוניאליסטיות, אשר כל התערבות שלהן בענייני המזרח התיכון רק סיבכה את המצב ורק הרבתה שפיכות דמים, ועדיין שואפות להתמיד בכך (שאלו את תנועת ה- BDS, את שר החוץ הצרפתי, את שרת החוץ השוודית, את השולטן התורכי הנוכחי) ועוד.

תודה למחבלים כחול-לבן, המכונים ימין קיצוני, אשר בפועל משרתים את מטרות השמאל הקיצוני, כאשר הם מתנכלים לערבים תמימים, מסיתים ומציתים ומספקים תחמושת לאויבי ישראל. גידולי הפרא והעשבים השוטים מן הימין הקיצוני זכאים לאותה תמיכה ותקצוב כמו גידולי הפרא והעשבים השוטים מן השמאל הקיצוני. אלה ואלה עשו ועושים יד אחת כדי לחסל את החזון הציוני ואת מדינת היהודים.  

על החתום,

ציר הרשע

עבאס/חמאס

רמאללה/עזה