מייחל לכישלון המחלקה היהודית
מייחל לכישלון המחלקה היהודית

חשבתי, ממרום גילי, שכבר אין דבר המתרחש במדינתנו היכול להשאיר אותי פעור פה. חשבתי וטעיתי. סוד קטן- כדבר הזה כבר ארע לי בעבר, כנראה תמים עבדכם.

ובכן- במסגרת הדמוקרטיה המפארת את המתפארים בה, (רובם אך לא כולם נמנים עם אלה המנסים להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה), נבחנת האפשרות להעמיד לדין רב מורה מישיבת עוד יוסף חי. ה"בוחן את האפשרות", כך פורסם, הוא היועץ המשפטי לממשלה.

מדוע כתבתי במסגרת הדמוקרטיה, שהרי כלל גדול הוא אליבא דמקדשי הדת המשונה הזו שנדבך חשוב מאין כמוהו ובלתו אין הוא ...חופש הביטוי !  היאך, תשאלו, בוחנים העמדה לדין של אדם המביע את דעתו , ובפרהסיה ולא במחתרת ?  מה עם הנדבך בלתו אין ?

התשובה לשאלה דלעיל ידועה - חופש הביטוי כפי שהוא נתפש אצל אזרחי "מדינת כל אזרחיה" (מדינה וירטואלית שלעולם לא תיכון בארץ הקודש) מיוחד אך ורק לתומכי "מדינה" זו, "ערכיה" הפוסט ציוניים ואנטי יהודיים, ה"מוסר" הכפול  פרי הבאושים של משנתם, ערך ה"שוויון בפני החוק" עליו הם שומרים באדיקות......רק כאשר מדובר באנשי שלומם והאויב הערבי ועווד כהנה וכהנה דוגמאות לרוב.

אחרי שהוסבר מדוע נבחר באופן סלקטיווי רב ומורה מישיבה שסומנה כאויב העם (ב"מדינת כל אזרחיה" "העם" כולל את כל הערבים מניפי דגלי חמס ו"פלסטין" המתגוררים בארץ ישראל...) כמי שיש לבחון כתב אישום נגדו, אבקש להסביר את הכותרת לפיה גם אנוכי מייחל במקרים רבים לכישלון המחלקה היהודית בשב"כ.

הטעם הראשון – אני מתנגד עקרונית לקיום מחלקה כזו, עם ייעוד כזה והנושאת שם זה. במדינת היהודים אין מקום למחלקה "יהודית" שכל כולה עוסקת בציד יהודים. יש ויש מקום למחלקה שתטפל בבעיות פנים, בבוגדים המשתפים פעולה עם האויב, במרגלים המזדהים עם האויב, ברודפי בצע מקרב בני עמנו שמכרו נפשם לשטן הניאו נאצי של דורנו, הרוצחים הישמעאלים, ומשתפים עמו פעולה. עבור כל אלה אכן צריך מחלקה מיוחדת, אל תקראו לה המחלקה היהודית!!  זה מעליב, משפיל, מעורר מחלוקת, מפריד ומפלג וחוטא למטרה.

הטעם השני- אין לי אמון ב"מחלקה היהודית". הרי הצלחתה והצלחת ראשיה נבחנים רק על פי יכולתם לתפוס יהודים ועל מנת להצליח, להצדיק את קיומם, לפעול ולקבל תקציבים, להתקדם בסולם הדרגות ועוד מטרות זרות שבינן לבין בטחון ישראל אין ולא כלום, הם מוכנים לעשות הרבה, הלא עינינו הרואות.

העדר האמון נובע גם מאירוע מכונן בעבר, רצח ראש הממשלה יצחק רבין. ממסכת עובדתית רחבה ומושתתת על מסמכים רפואיים ומשטרתיים הנתמכים בעדויות, סרטים, חקירות וראיות נסיבתיות ואחרות- הרי שמוטל צל כבד ביותר על הגרסה הרשמית אודות הרצח. יגאל עמיר יושב בכלא אך לא אחד ולא שניים מאזרחי המדינה, מתייחסים בחשדנות ובאי אמון כלפי המשפט, ההרשעה, ובעיקר נסיבות האירוע.  איש טרם הרים את הכפפה על מנת לחקור מחדש , (למרות שבני משפחתו ובראשם דליה רבין מעוניינים בחקירה כזו ) והצל עדיין מרחף...

דע עקא שהשב"כ מעורב עד צוואר בפרשיה ההיא – עדויות סותרות של אנשי שב"כ, תמיהות רבות באשר לתפקודו, שקרים, הסתרה, העסקת סוכן מדיח ומסית בדמות אבישי רביב הוא "שמפניה" ועוד. בצדק תשאלו - יד מי במעל ?  , - מיודעתנו המחלקה היהודית.

הטעם השלישי- אופן ההתמודדות של השב"כ עם תפקידו. מי לא זוכר את הפסיכוזה רבתי אותה עוררה מחלקה זו במרדפיה הנואלים התפלים והכפייתיים  נגד מחוללי "תג מחיר" ? נזכיר- תג מחיר הוא כינוי שניתן לפעולות מחאה צמחוניות על פי רוב, בהן כתבו עלומי שם וזהות כתובות גראפיטי על קירות בכל רחבי הארץ.

על מכוניות, על קירות בתים, בגנים ציבוריים, בכפרים ערבים, במוסדות ציבור ועוד... מה שבמקום שפוי נתפש כסוג של הפגנה, הפך במקומותינו, בהובלת המחלקה היהודית ומשתפי הפעולה שלה מהתקשורת העוינת ל"טרור יהודי".  בגיבוש והחדרת ה"מותג" והגדרתו כטרור היו שותפים גם פוליטיקאים- חלקם בעלי סדר יום אנטי יהודי ופוסט ציוני, רובם רופסים, מתקרנפים ומתבטלים בפני המחלקה היהודית והתקשורת העוינת.

המחלקה היהודית הייתה באותם ימים סוערים של כתובות בצבע שחור למשל ולשנינה בפי כול. הידעתם שכמה ילדות בגיל תשע עד שלוש עשרה נעצרו בעת ששיחקו משחק קלס ברחוב בירושלים שכן על המדרכה ציירו בגיר כתובת מעין זו ?

אגב- במבחן התוצאה נוחלת מחלקה מושמצת ומיותרת זו כישלון אחר כישלון עד כי נוצר הכרח לייצר הצלחות...

לסיכום – גם לי אין אמון במחלקה היהודית בשב"כ. זהו גוף מיותר, מפלג ומסכסך שנזקו גדול ובוודאי רב על תועלתו (אם ישנה כזו כלל). הייתי אף מנצל במה זו ופונה אל ראשי המדינה הממונים על השב"כ העושה ברגיל גדולות ומציל חיי יהודים רבים, לסגור מחלקה מיותרת זו , ולאלתר !!