"הזויים"
"הזויים"

כבר צפינו בסדרות טלוויזיה: "חטופים","אבודים" ,"שתולים" ,עכשיו הגיע הזמן שמישהו יחבר סדרה חדשה בשם "הזויים".

הזויים, הם חלק באוכלוסייה, שברובה בעלת נטייה פוליטית שמאלנית, אשר בטוחים תמיד בצדקתם, וכאשר הם מובסים  מטילים הם את האשם בכל העולם פרט לעצמם. האפיזודה הנוכחית היא בחירת נשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ.

שנה שלימה פמפמה התקשורת בארה"ב ובעקבותיה התקשורת הישראלית השמאלנית, ותארה את דונלד טראמפ כאדם הזוי, לא נורמלי שהגיע לפוליטיקה מעולם הנדל"ן, לגלגה על הופעתו, תספורתו, אופיו הבלתי צפוי ושפתו הבוטה.

כשזה לא הספיק, חיטטו בעברו ובחיי משפחתו, מצאו נשים שטענו שפגע בהן מינית או מילולית לפני 20-30 שנה, פרסמו תמונות עירום של אשתו, כינו אותו שונא כושים, היספנים, מוסלמים והומוסקסואלים. על רקע זה פורסם בעיתון "הארץ" מכתב נזעם שחובר על ידי ח"כית ממר"צ וחתום על ידי 37 ח"כים שדורשים מראש הממשלה נתניהו שלא להזמינו ולא להיפגש איתו.

בעיתונות הישראלית כתבו שהוא מתכוון, רחמנא ליצלן, להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים, שהוא מסתייג  מההסכם שנחתם בין אובמה לאירן. הביעו מורת רוח מהתנגדותו לחלום "שתי מדינות לשני עמים" ואיזה צרה תיפול עלינו ועל העולם כשיאפשר בניה בהתנחלויות ובירושלים. ואיך הוא מעז לומר שארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

סקרים פורסמו בארה"ב וצוטטו בארץ על פער של אחוזים רבים בינו לבין המתחרה הילרי קלינטון.

פרסמו ולעגו איך מנהיגים רפובליקנים מטים לו כתף קרה ומסתייגים ממנו, ולכן אין לו שום סיכוי להיבחר.

לעומתו היללו ושיבחו את יכולותיה וכישוריה של גברת הילרי קלינטון , אשת נשיא לשעבר, מזכירת המדינה לשעבר , שמחייכת לליברלים ומסתייגת מהמתחרה שלה.

התקשורת האמריקאית הצניעה את פרשיות השחיתות של משפחת קלינטון את קבלת הכספים הרבים ממדינות הנפט, אותם תרצו בתירוצים רבים .

את העבירות הפליליות של שליחת מאות אלפי מיילים מסווגים ממחשב לא מאובטח. התקשורת השמאלנית כעסה על ראש הפ.בי.אי שמעז להעלות שוב את הנושא ואף ננזף על ידי נשיא ארה"ב אובמה.

הפכו אותה ל"אתרוג" (מזכיר משהו מתקופת אריאל שרון המנוח) ככל שהתקרב מועד הבחירות ,התפרסמו כל יום סקרים שמחמיאים להילרי קלינטון שעל פי אותם סקרים, אין ספק שניצחונה מובטח. כך עד הרגע האחרון.

הסקרים בעצם הציגו את משאלות לב הסוקרים ואלה ששילמו עבור אותם סקרי הבל.

והנה האיש שנתנו לו סיכוי קלוש של 5% לנצח בבחירות ,הביס את אהובת התקשורת וזכה ברוב סוחף. והפרש של מעל 70 אלקטורים .

בעת סיקור ספירת הקולות התקשורת הישראלית נקטה בלשון שונה, מדינה שהילרי קלינטון זכתה, הכיתוב היה "הצלחה" במדינה שטראמפ זכה היתה זו" נפילה" – לדוגמא: פלורידה נפלה .

הלם היכה ב"הזויים" בארה"ב ובארץ, בהיוודע התוצאה הסופית. בערוץ 10 בכל התכניות של הסיקור כונתה ארה"ב  -"טראמפלנד".

בבוקר שאחרי ברשת ב' מתראיין פרופסור אבינרי הזקן, והשווה את ניצחונו של טראמפ  לניצחון המפלגה הנאצית בגרמניה בשנות השלושים של המאה הקודמת, והוסיף גם שם זכה בעל הכריזמה!!

ההזויים לא מוכן לקבל את התוצאה, בארה"ב יוצאות קבוצות להפגין בקריאה "טראמפ לא הנשיא שלנו" ובארץ משדרים את הקולות בלבד.

השמאל בישראל נתקף בחרדה, כל חלומותיהם ההזויים מתנפצים.

דעות נשמעות שצריך לבדוק את האמריקאים למה הם עשו את זה?

כמו בזמנו כשבגין עלה לשלטון , הזדעק יצחק בן אהרון המנוח וקרא: "העם טעה צריך להחליף את העם"!

אני משוכנע שזו לא האפיזודה היחידה של ההזויים, היו כאלה רבות בעבר ועוד תהיינה בעתיד.

2 הצעות לסיום:

הראשונה לחסוך בכספים שמבוזבזים על סקרים, הם כשלו בארץ ובעולם ואת הכסף הרב ניתן להפנות לנזקקים.

והשנייה לסטארט –אפ שיכין תרופה נגד הזיות פוליטיות.