את הסיפור על בגדי המלך החדשים כולם מכירים אבל את הגירסה הישראלית אתם לא מכירים פשוט משום שהיא נכתבת באלו הימים.

היו היה מלך ולו חליפה אירופאית מהודרת וכובע נאה על הראש ואפילו נעלים דגם אדיר f-35 שיכלו לקחת אותו למרחקים.

גם רגליו היו מכוסות בגרביים גבוהות ונאות. לא נעים לספר אבל אין ברירה , מרכז הגוף נשאר חשוף. שנים התהלך לו המלך תוך שהוא מתהדר במלבושיו, עד שיום אחד קם לו ישוב אחד קטן וצעק המלך הוא עירום. מה פתאום ענו לו כולם ראה איזו חליפה נאה לובש המלך ראה כמה הכובע מותאם, הבט לנעליים.... אבל הילד הקטן התעקש ואמר, נכון למלך בגדים יפים ונפלאים אבל הם רק מבליטים את החוסר במקום החשוב במרכז הגוף והחיים. אמרו לו שתוק אל תקלקל את ההצגה החלק הזה שייך לשכנים.  אי אפשר להשיג הכל ואם תמשיך לצעוק יקחו לנו את כל הבגדים. והילד בשלו אני רוצה שלמלך שלי יהיו בגדים מלאים.

ישבו ודנו החכמים מה נעשה בילד השובב שאינו רוצה להתבגר וחושף ערוותנו ברבים. אם נשתיק אותו בכח , רק נבליט את צדקתו. עד שקם זקן וחכם ואמר יש לי רעיון. הוא לחש לחבריו את הסוד וכולם יצאו עם חיוך על הפנים. יצאו מהישיבה בהכרזה נמצא פתרון, יש לנו בגד מיוחד אותו לא יוכלו לקחת השכנים. אמנם הוא קצת מורכב ודורש אישורים, אבל נקח קצת בד מפה ונמתח קצת לשם ואם יואיל בית המשפט והיועצים אולי גם נצליח לפחות לשנה שנתיים לשים את ידינו ולכסות את הבושה. ולילד אמרו הנה המלך ילבש בגד חדש שכמוהו לא היה מעולם.

וממך אנו דורשים להודות מראש שאכן נפתרה הבעיה, ושוב לא תחזור לביישנו כבתחילה. לדרישה הוסיפו בקריצה הצעה נדיבה, את כיסך נמלא בחצי מיליון ממתקים, ואם לאו, הרצינו הפנים, את פיך נסתום עם אלפיים שוטרים. אסף הילד הקטן את חבריו כדי לדון בהצעת המבוגרים האחראים וניתנה לו ארכה כמעט עד חצות. לפתע התברר כי הילד כבר בן 20 ולו כבר 200 ילדים. הוא מתנהל בצורה בוגרת ואחראית ושוקל הכל ברצינות ואפילו קורא את האותיות הקטנות.

החל הדיון בטיב הבד ובגזרה והאם למלך מתאימה המידה, וכל הארץ רעשה וגעשה ואפילו כמה רבנים מכובדים אמרו לילד די עם כל המשחקים , קבל את מה שיש ותן לנו להמשיך בחיינו השוטפים. וכאשר הגיעה שעת חצות להכריע עמד ילד אחד קטן ואמר רגע מה חשובה הגזרה והמידה אם בכלל יריעת הבד שקופה?  

מוקדש בהערצה ובאהבה לתושבי עמונה היקרים.