סופו של המוסר המזויף
סופו של המוסר המזויף

שנים שומעים אנו שיש עולם מערבי-אירופאי-אמריקאי נאור מתורבת ומוסרי.

לימדונו שאנו צריכים ללמוד מהם ולצעוד בעקבותיהם. הנאורות, הצדק והיופי נפלו לחלקם, וכדאי שאנו שעדיין מדדים מאחור נדביק את הפער. עתיד העולם נמצא בידם, כל בני האדם יהפכו טובים ומאושרים יותר אם יתחקו אחר עקבותיהם.

והנה, ב"ה, זיכנו ה' יתברך בנס חנוכה וגילה לנו את פרצופם האמיתי, פרצוף התרבות של היום.

כל עמי התרבות עומדים ומכריזים יחד שקר כשהם יודעים שהוא שקר – הכותל המערבי וכן שאר חלקי הארץ הם שטח כבוש. אינטרסים משכתבים מחדש את ההיסטוריה.

חז"ל כבר הודיעונו  שהגויים עושים "לגרמייהו", לעצמם. עומק הטבע שמפעיל את חיי הגויים הוא התועלת הצרה שלהם.

מתי מתרחשת הצגה בין-לאומית זאת? כשבסוריה ובחאלב כבר נטבחו לפי ההשערות קרוב לשש מאות אלף איש. אותם עמים, ובראשם הנשיא האמריקאי אובמה, שהשאירו את אסד על כנו והותירו בסוריה את הנשק הכימי בו קוטלים כעת אנשים; אותם עמים שכרתו ברית עם מדינת הטרור איראן ומיד רצו לעשות עימה עסקאות – הם שעומדים ואומרים את דברי השקר הללו.

תודה רבה לכם עמי אירופה והנשיא אובמה – שחררתם אותנו מהצורך לצעוד אחריכם. עזרתם לנו לשחרר את רוחנו. כשם שבהצהרת האו"ם על הקמת המדינה, שחררתם את גופנו, עתה בהצהרתכם שחררתם את רוחנו. ב"ה יצאנו לחרות עולמים.

כוחו של עם ובוודאי עם ישראל אינו בכמויות הכסף, התעשייה והצבא. כוחו של עם הוא ברוחו ותרבותו, כוחו של עם ישראל בתורתו ואמונתו. חזרנו ארצה כדי לחזור לטבענו, החזרה לטבע הלאומי המעשי הינה רק הכנה לטבע הרוחני של האמונה הקדושה, המצוות והמעשים הטובים שלנו.

גבורת החשמונאים תלמדנו נאמנות לטבע הישראלי האלוקי שבקרבנו. לא יפיפות חיצונית של יוון דאז ושל אירופה ואמריקה של היום אלא גבורת אמת ודעת, גבורת רצון טוּב אמיתי ולא פוליטיקלי קורקט של מילים מכובסות. אנו משילים מעלינו את הבגדים הצואים וקמים לתחיית אמת בארצנו ההיסטורית.

חנוכה שמח וגאולה שלמה בקרוב.