הטרור לא ידרוס אותנו
הטרור לא ידרוס אותנו

פיגוע דריסה הוא פיגוע טרור שקשה למנוע אותו ופגיעתו קשה. ארבע ההלוויות שייערכו היום ברחבי הארץ יעידו על כך - ארז אורבך מאלון שבות, שיר חג'אג' ממעלה אדומים, יעל יקותיאלי מגבעתיים ושירה צור מחיפה. 

ארץ אל דומי לך. בטרור הרצחני חובה להילחם ובאופן אפקטיבי. מי שלא יילחם בטרור באופן אפקטיבי יסבול עוד ועוד אבדות וישאיר את המפתח לכל התקדמות בידי קבוצות טרוריסטים שכל רצונם לרצוח ולהרוס כל מרקם חיים ותקווה.

המחבל חוסל (לא נוטרל) וטוב שכך - מחבלים דינם למות!

עכשיו עלינו לקבור את מתינו הצעירים, לחבק את המשפחות, לטפל בפצועים ולנקוט את הפעולות הבאות:

• לחקור את כל הקשורים לפיגוע ולמצוא את כל העוזרים והתומכים ולהעניש את כולם. להרוס בתים ולגרש ככל שהחוק מאפשר. ולעשות זאת במהירות, לא בעוד שנה. הניסיון מראה שהסביבה התומכת וההסתה ממריצות את המחבלים הפוטנציאליים, ומה שמרתיע אותם הוא המחשבה מה יהא גורל משפחותיהם.

• לחלק נשק לכל אזרח מיומן שאפשר לסמוך עליו. ראינו מה יכול לעשות אזרח נחוש שנקלע למקום פיגוע. נכון, יש בזאת גם משום סיכון אבל זה צו השעה.

• לא לשפוך שמן על מדורת הקרע ההולך ונפער בחברה הישראלית. לא להאשים ולא להטיף ולא לומר "אמרנו לכם". לסמוך על צה"ל שיתחקר ויסיק את המסקנות הנדרשות לנוכח התמונות הקשות של החיילים הרבים הנפוצים לכל עבר. רובים לא חסרו שם, ואת המענה למה שהיה חסר שם - על צה"ל לתת. 

• להמשיך להתגייס לצה"ל, למג"ב, לשב"כ ולמשטרה. להתנדב ליחידות המובחרות ולמד"א ולזק"א. אתם הלוחמים ובני משפחותיהם - חיזקו ואימצו! אנו מבינים את החששות ולפעמים את התסכול ואת הכמיהה לגיבוי, אבל אנא, המשיכו להתנדב ולצאת למשימות הלחימה בטרור שיוכרע בשטח. לא בבתי המשפט. זו המלחמה של דורכם ועליכם לנצח בה.

• לעשות מאמץ ולהמשיך בחיי היומיום ובשיגרת חיינו למרות הדאגה המובנת. בפרט להמשיך לעבוד ולטייל ולבלות. מתי הייתם בפעם האחרונה בירושלים? עכשיו הזמן לעשות זאת. כך נלחמים את מלחמת הדור. כך הטרור לא יעבור!

באדיבות "ישראל היום"