ממשלת ישראל מודיעה בצער רב
ממשלת ישראל מודיעה בצער רב

ממשלת ישראל מודיעה בצער רב על הפיכתו של המקום הקדוש לעם ישראל, הכותל המערבי, לכותל חרדי.

ממשלת ישראל מודיעה על הפקעת הכותל המערבי מידיהם של מתפללים יהודים ומתפללות יהודיות מכל הזרמים והסגרתו לשלטון אנטי ציוני, המתיימר לקבוע איזה יהודי כשר לבקר ולהתפלל באתר הקדוש ומי איננו כזה.

ממשלת ישראל מודיעה בצער רב על הפיכתו של המקום הקדוש לעם ישראל, הר הבית, למקום תפילה למוסלמים בלבד. ממשלת ישראל, המתגאה לשווא שהיא מבטיחה חופש תפילה לכל, מונעת חופש זה מיהודים בלבד. כבר לפני 50 שנים הורה שר הביטחון משה דיין להסיר את דגל ישראל מהר הבית.

חרפה זאת ומחדל זה נמשכים עד היום, כאשר אנשי הוואקף – וגם יורשיו של הכובש הירדני – מתעמרים במבקרים יהודים, והורסים את עתיקותיו של המקום הקדוש ביותר לעם ישראל.

ממשלת ישראל מודיעה בצער רב על הסגרתם של הר הבית והכותל המערבי לשלטון הברית הבלתי קדושה של הוואקף מצד אחד ושל רבנות ראשית שהפכה מציונית לחרדית מצד שני, ובגלל שיקולים זרים נותנת – באתרים הקדושים ביותר לעם ישראל – עדיפות לגורמים קיצוניים ואנטי ציוניים, אשר מקשים על ביקורי יהודים במקומות אלה.

ממשלת ישראל מודיעה בצער רב על הסגרת תהליך הגיור לידי רבנות ראשית שהפכה מציונית לחרדית, מצב אשר גורם עוול למאות אלפי אזרחים – בעיקר עולים מברית המועצות לשעבר ומאתיופיה – אשר משרתים בצה"ל ורוצים להיות יהודים, והדבר נמנע מהם דווקא על-ידי מי שאינם משרתים בצה"ל.

ממשלת ישראל חייבת להעניק אפליה מתקנת ועדיפות למי שמשרת בצה"ל ולמי שמעוניין להצטרף לעם ישראל, ולמנוע מגורמים אנטי ציוניים להערים קשיים בדרכם של המבקשים להתגייר. תהליך הגיור חייב להיות ידידותי וקצר, כאשר למתגייר צריך להישמר החופש לבחור את אורח חייו.

תמצית הציונות היא ריכוז עם ישראל בארץ ישראל, וראש ממשלת ישראל חייב לעסוק בעידוד העלייה לארץ ישראל ובאופק מדיני ליהודים, במקום בהקמת מדינה לאויביהם. מסר ברור כזה טראמפ יכול להבין. עידוד העלייה חייב לכלול הן הקלה בתהליך הגיור והן חופש תפילה לכל, איש איש בדרכו ואישה אישה בדרכה.

וכן, חשוב להזכיר: ממשלת ישראל חייבת להגן על חיילים חרדים – כן ירבו – ולמנוע התנכלות להם על-ידי בריונים חרדים, שמעשיהם הם היפוכה הגמור של יהדות אמיתית.

מבחינה פוליטית, ראש הממשלה נאלץ להיכנע לכפייה של החרדים הנושאים את שם הדת היהודית לשווא, כניעה שהיא מזיקה אבל הפיכה, ותתבטל במהרה בימינו, אמן. ראש הממשלה אסור לו להיכנע לכפייה של המחרידים הנושאים את שם דת השלום לשווא, והקוראים לעצמם מחנה השלום או המחנה הציוני, ומנצלים את מצוקתו.

אילו היו ציונים אחראים באמת היו נותנים לו רשת ביטחון אמיתית דווקא בהקשר זה, אבל בלי להפילו אם לא ילך בדרך הכניעה ההרפתקנית שלהם, שהיא מסוכנת ובלתי הפיכה. מכיוון שאינם יכולים להתגבר על תאוותם להפילו ולהסגיר את ארץ ישראל לאויב, אין לראש הממשלה מנוס מלעשות את הצעדים המזיקים שעליהם ממשלת ישראל מודיעה בצער רב.