הסזון
הסזון

הסזון תקף ותקיף ותוקפני ומסוכן לנו היום. מתקיימת, בעת הזאת ממש, עונת הצייד נגד מנהיגים פטריוטיים שמרנים ורפובליקנים.

אתם זוכרים את הבחירות האחרונות לנשיאות המדינה? מועמד השמאל היה אדם בעל פגם ערכי – כרטיסי כבוד בבתי קזינו ברחבי העולם כשלא ברור כלל מאיפה הכסף ועננה שחורה של שוחד ושחיתות, שאכן תורגמה מהר מאוד לחקירת משטרה.

האם מפגיני רוטשילד יצאו אז לרחובות? כשפרס הקפיץ את תקציב בית הנשיא פי שלוש והסיפורים חגגו וכולם ידעו, מישהו ממפגיני רוטשילד צייץ בטוויטר? כשאולמרט אמר שברק לקח מיליוני שקלים שוחד במגוון פרשיות שונות וברק לא תבע דיבה, כשהרצוג שתק בחקירותיו, מישהו ממפגיני רוטשילד יצא למחות? כששלי יחימוביץ' טענה שההסתדרות מתנהלת כמו ארגון פשע עם פירוט של עברות חמורות על החוק בתקופת הבחירות ליו"ר הארגון, ולא התנהלה חקירה לעומק, ראשי ההסתדרות לא זומנו למתן עדות במשטרה, מישהו ממפגיני רוטשילד קם ועשה מעשה? מישהו ממפגיני רוטשילד יצא מפתח ביתו למחות כנגד הפרת זכויות האדם והאזרח של תושבי גוש קטיף? של תושבי עמונה? של תושבי מיגרון? של מגורשים יהודים? של נערות פתיות שנחטפות לכפרים ערביים? של צעירים מאשקלון ומכל מקום שנופלים ברשת המיסיונרית הפועלת כאן? של נערות בסיכון ומשפחות עניות שנופלות קרבן לתעשיית הסמים והפריצות?

אפשר להמשיך בדוגמאות. מקצתן למדתי מארז צדוק ומארז תדמור. ומטוביה טננבאום.

ללא ספק יש בעיות מוסריות וערכיות עם התנהלות ראש ממשלה ועם כמעט כל מי שעוסק בפוליטיקה בארץ ובעולם. זו משימה יהודית ייעודית להיות מנהיג מדיני ולאומי ישר ותמים דרך.

יש לי בעיה קשה עם רמת הערכים שהפוליטיקה מאז ועד היום מושתתת עליה.

יש לי בעיה עם הסזון היום, עונת הצייד שנעשית בלהט ובשיגור חוקרים וכתבים שמרשיעים ומדליפים מתוך מירוץ של רצח אופי כנגד השמרנים והרפובליקנים בארץ ובעולם. יש לי בעיה חמורה עם בוז'י הרצוג השתקן בחקירות וגם עם אהוד ברח ברק ואולמרט ואריאל שרון המאותרג, ועם שמולי שטען שפואד מאוד ראוי לנשיאות וגם עם כבל שאמר אחרי שהכל יצא שהוא לא יכול היה לתמוך בצד השני גם אם היה ראוי יותר, כי ככה זה פוליטיקה.

יש לי בעיה עם הערכיות של החברה הישראלית בכללה ושל הפוליטיקה המתפשטת למטכ"ל ועם הרמטכ"לים האחרונים הפוליטיים מכל אלה שקמו לנו עד היום. זו מגמה מסוכנת מאוד.

הישועה לא תבוא מהשמאל שמגלגל עיניים לשמים נטולי אלוהים מבחינתו, ומהצביעות השמאלנית שמתגלה בתמיכה בעריצות אהרון ברק ושופטי עליון שמשתייכים לכת שהשתלטה על בית המשפט העליון ומטילה אימתה על רמטכ"ל ומטכ"ל וכל חייל. הישועה לא תבוא מהתמיכה השמאלנית בארגוני מחתרת של מחבלי חמאס ורש"פ, המתחפשים לארגוני זכויות אדם חוץ מזכויות מתנחלים וחרדים ואשתו של ראש הממשלה וזכויות הנשים שגופן ונפשן נפגעות משירות קרבי ביחידות לוחמות.

בידוע שהתמיכה הזו, זוכה לתמיכה של יועצים משפטיים כמו אביחי מנדלבליט ושל הקרן לישראל חדשה, כי אחרת כבר היינו שופטים ומרשיעים את המחתרות הללו. הישועה לא תבוא מעיתונות צהובה ומגמתית, שמסתירה את האמת לאמיתה, כמו אלופי ההסתרה כמו 'הארץ' ו'ידיעות אחרונות', וערוצי טלוויזיה (ערוץ1;ערוץ 2; ערוץ 10) ורדיו (גל"צ;רשת ב;כאן תרבות) שוטפי מוחות בהבלים ושקרים, פוליטיים עזי פנים מתנשאים ויהירים.

תגידו מה שתגידו ותעבירו כל ביקורת שתעבירו, איש מחברי הכנסת של הבית היהודי איננו נגוע בשחיתות, ועל כך אני שמח. להיפך, הם הולכים בדרכם של מנהיגים למופת. אני שמח בערוץ 7. שמח בערוץ 20. שמח ברדיו 'גלי ישראל'. שמח בעיתון 'בשבע'. שמח בעיתון 'מקור ראשון'. שמח באמנים ואומנים שמפרסמים את האמונה בבורא עולם, בתורה ובמצוות, באור ובטוב שבנו וב'זו ארצנו' ו'אם תרצו', ו'השומר החדש'.

לעולם לא נשכח דמויות מופת בפוליטיקה הישראלית: הרב חנן פורת זצ"ל, הרב חיים דרוקמן יבדל"א שליט"א, זבולון המר ז"ל, אפי איתם יבדל"א, ועוד כהנה וכהנה. לעולם לא נשכח את מנחם בגין ז"ל, את האחים יעקב וחיים הרצוג ז"ל, יצחק שמיר ז"ל, את יצחק נבון ז"ל. למנהיגים הראויים, שיש לנו, יש קוד של כבוד. קוד של נאמנות. קוד של אהבה ואמונה ועין טובה.

אנו במסלול עליה והתעלות לקראת מלכות קודש חשמונאית.

חנוכה שמח