רב המרצחים ערפאת היה עמוק בביב השפכין של ההיסטוריה , עד שבאו חברי מחתרת אוסלו והעלו אותו לדרגת ראש מדינה.

כנופיית אוסלו שבהרכבה כיכבו יוסי ביילין וחבר עוזריו ומכוונת על ידי החתרן הבלתי נלאה שמעון פרס. אותה כנופיה הובילה את ישראל לאסון הסכם אוסלו. העם היהודי היושב בארץ ישראל שילם במיטב בניו ובנותיו שנרצחו ונטבחו באותו אסון מתמשך . באסון שתוצאותיו היו ידועות מראש .

אסון שעם צמא שלום נשאב לתוכו , שיכור מאשליות , מתפלל להצלחה של הסכם עם שטן וש"רק יהיה לנו קצת שקט". המלחמה בה אנו נמצאים כבר החודש ה- 11 , העירה את רוב העם מחלום הבלהות , אשר כנופיית אוסלו כיכבה בו.

אבל ראו זה פלא , למרות שרוב העם ברור לו גודל האסון , למרות שרוב העם כבר התפכח מאשליית "המזרח התיכון החדש" , מסרבת כנופיית אוסלו להיעלם מחיינו , חבריה ממשיכים לחתור ולפעול כאילו דבר לא קרה.

ומוזר לא פחות שרוב העם עדיין לא הפנים את העובדה שלאסון זה יש אשמים , ואת האשמים צריך להעמיד לדין , לא דין היסטוריה אלא דין של בית משפט שישפוט אותם על בסיס כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות , לאחר שועדת חקירה ממלכתית תחקור את האסון. אנשים טובים במחנה הלאומי עדיין לא יכולים לבטא את המילים :"פושעי אוסלו" , קשה להם לומר את מה שרוב העם חושב בלבו , אבל לא מעז לבטא בקול רם את אשר אני וחברי זועקים " פושעי אוסלו לדין ".

רב המרצחים ערפאת ממשיך לשלוח את שליחי המוות אל רחובותינו. צה"ל וכוחות הביטחון מכים " נקודתית" ,אבל נדרשים להבליג . שרון מודיע כי מצא את הדרך למלחמה בטרור , ואכן רשם כמה הישגים , אבל כל עוד יבליג ולא יורה לפגוע בדרג העליון של המחבלים בראשי הרשות ובמפקדים הבכירים ,אשר מתכננים את מעשי הרצח הוא לא יוביל אותנו לניצחון על הטרור.

רב המחבלים ערפאת , קרנו ירדה בימים האחרונים , טיוליו התכופים למדינות ערב, הופכים לטיולי סרק , בהם הוא לא משיג את יעדו העיקרי והוא לגרור אותן למלחמה כוללת נגד מדינת ישראל . הוא גם לא מצליח לכנס ועידת פסגה ערבית .
הוא אפילו כבר לא מתקבל על ידי ראשי מדינות ערב כשווה בין שווים , למלכי ירדן וערב הסעודית היה "לוח זמנים צפוף" לכן לא יכלו להיפגש אתו לאחרונה , כך גם לנשיא מצריים מובראק. ומי שנפגשו אתו היו שרי החוץ של מצרים וירדן , פגישה שהבהירה לו ,בראש ובראשונה כי הוא ירד ממעמד של נשיא פלסטין שכה חשק והמעמד אשר מתאים לו הוא שרי חוץ.

ומי שוב מגיע ומושיט לו יד , מי שוב מנסה לחלץ את רוצח היהודים מביב השפכין , אכן ניחשתם , חברי מחתרת אוסלו שמעון פרס ויוסי ביילין . שמעון פרס יוצא מגדרו לפגוש את ערפאת , הוא חייב לחבק את עמיתו לפרס נובל . הוא ,פרס, בטוח שרק הוא יוכל להמשיך את התהליך שהתחיל באוסלו . שלדעתו יוביל למזרח תיכון חדש.
ה"פודל של פרס" , יוסי ביילין ,( אם כבר שכחתם את הכינוי שנתן לו יצחק רבין המנוח) , מכשכש בזנבו, ונובח על כל מי שמסתייג מפגישות עם מרצחים תוך כדי מלחמה . הוא ממשיך בחתרנות , הוא נפגש עם פלשתינים ומייעץ לראשי מדינה ערבים איך לפתות את ישראל להמשיך במסלול ההתרסקות של אוסלו .
נשאלת השאלה מי מאשר לפושע אוסלו זה להיפגש עם פלשתינים? מי מאציל לו סמכויות לייצג אינטרסים כל שהם?

פרס יצא אתמול ב 2 מהלכים האחד להיפגש עם ערפאת בתיווכו של שר החוץ הגרמני. והשני במתקפה על כל אלה שמסתייגים מדרכו.

הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר ,אהוד ברק, שמתנגד למהלכיו . אהוד ברק שמודה בטעויות שעשה בעת שניהל משא ומתן עם ערפאת , ובנאומו בפני חברי מפלגת העבודה אמר שערפאת רוצה להקים מדינה פלסטינית , אבל גם רוצה שמדינת ישראל תהפוך למדינה דו לאומית , אשר על פי חזונו של ערפאת יגבר החלק הערבי בה ברבות הימים.

אהוד ברק עדיין לא יכול לבטא את חלומו האמיתי של ערפאת ,אותו אומר השכם והערב וכן מנהיגי החמאס כי פלסטין היא מהים ועד לירדן . ואני אומר לכם שגם את זה הוא אומר מטעמים פנים ערביים כי חזונו האמיתי הוא גם לבלוע את ממלכת ירדן.

ברק מודה בשגיאות , אבל שמעון פרס דורש ממנו שילמד משגיאותיו ובכך מנסה לסתום את פיו . אולם שמעון פרס לא מתבונן בראי , הוא לא רואה שום שגיאה במהלכיו הוא פשוט לא מסוגל לטעות ,כך הוא חותר קדימה .

איך יכול עם שלם לשבת ולשתוק ולא לומר לו די ?

איך מאפשרת לו ממשלת ישראל והעומד בראשה לסטות מהחלטה אסטרטגית שלא מנהלים משא ומתן תחת אש ?

אהוד ברק , גם התווה את רעיונו להפרדה חד צדדית , רעיון שהפך להיות גם המטרה של התקשורת השמאלנית . על פי רעיון איוולת זה יש לגדר את כל המדינה , אפילו את ירושלים ,ולהשאיר מספר שערים למעבר.

אני לא רוצה להיכנס כאן לסוגיות טקטיות או טקטיות כמו: מי ישמור על הגדר לכל אורך המדינה , מהו כוח האדם שנדרש לביצוע משימה זו? איך מונעים ירי מעבר לגדר של משק שטוח מסלול או נשק תלול מסלול כמו פגזי מרגמה שלא מתחשבים בגדרות . ועוד שאלות רבות נוספות , שמעמידות את כל הרעיון במערומיו. אבל הסוגיה שכן צריך לשאול , איך יחיו תושבי יש"ע ? מאיזה צד של הגדר נמשיך לחיות?

ועניין אחרון להיום , היא התחרות של פואד עם שמעון פרס, פואד מקנא כנראה שפרס זוכה לאור זרקורי המצלמות ומחליט לתת הקלות לפלסטינים , הקלות בכך שיאפשר הכנסת 5000 פועלים לתחומי הקו הירוק.

על שום מה מר בן אליעזר ? על מה הפרס ? על ירי מרגמות לגוש קטיף, מטעני חבלה ליד בת חפר , ירי על מחנות צה"ל וישובים ביש"ע ?
ומה תאמר כאשר יקרה מעשה טבח נוסף?
אריאל שרון חייב להפסיק את מעשי ההבל . הוא חייב להמשיך ולהלחם בטרור הערבי ללא פשרות , הקלות או שיחות עד לניצחון .

וכמו שהורה להקים ועדת חקירה לאחר אסון התמוטטות אולמי ורסי בירושלים , הגיע הזמן שיורה על הקמת ועדת חקירה על אסון אוסלו . כי העם רוצה לראות את פושעי אוסלו עומדים לדין .
============================================
אל"מ (מיל.) משה לשם הוא יו"ר עמותת "שנית גמלא לא תיפול".