סיפורנו נועד לכל מי שמשלה את עצמו וחושב שהוא חי ב"מדינה דמוקרטית", והוא מתחיל במאי 1999.

ברק עולה לשלטון. חלק מייעודו: יציאה מלבנון, חלום השלום ונסיגה מרמת הגולן.



כיורשו של רבין גם ברק רצה לתת את רמת הגולן, זוכרים? "כעומק הנסיגה , כך עומק השלום". איזו שטות. טוב שהיום אנחנו פה והמדינאים יכולים לפזר הצהרות חדשות על שיתוף הפעולה של הסורים והטרוריסטים

הנסיגה מלבנון גרמה פגיעה בכוח ההרתעה שלנו והמשך פעילות מסיבית של חיזבאללה, שבא לידי ביטוי כואב בחטיפה ורצח של שלושה מחיילינו ועוד. מאז ועד היום האויב מתחמש בהתמדה בתמיכה איראנית דרך סוריה, הם תוקפים אותנו כל כמה שבועות וגובים קורבנות בגבול הצפון. התקשורת לא דואגת לעדכן בכל המקרים, למרות הפגיעה באורח חיים תקין.

מי שרוצה לעקוב אחר ההתרחשויות יכול מיד לראות שהחיזבאללה מתחמש באלפי טילי קרקע קרקע, שחלקם בעלי ראש נפץ מתקדם וטווח פגיעתם מדאיג מאוד. תתחילו לעשות חשבון ולהבין מה עתיד לקרות.

גם בנושא ה"שלום" הבין ברק שה"שלום" עבור הפלשתינאים הוא רק מילה באוויר, חלום שנמוג, להרוויח זמן לחתור תחתינו בדעת קהל עולמית, שינוי מושגים בתקשורת והתחמשות למטרות מלחמה ופיגועים.

כיורשו של רבין גם ברק רצה לתת את רמת הגולן, זוכרים? "כעומק הנסיגה , כך עומק השלום". איזו שטות. טוב שהיום אנחנו פה והמדינאים יכולים לפזר הצהרות חדשות על שיתוף הפעולה של הסורים והטרוריסטים. טוב גם שלא שילמנו מחיר כבד, כמו ששילמנו על צביעות וטיפשות בגוש קטיף.



לפני מספר חודשים הגיע מידע מדהים לידי, ממקור ראשון ואמין. והרי העלילה:

בעוד ברק מארגן לו "מזרח תיכון חדש" באמונת דרכו, כך גם הוואקף של הכפרים הדרוזים ברמת הגולן החל לפעול למטרותיו הוא. הפלא ופלא, הם היו עסוקים בהקמת יסודות ל"בית העם" (לא עם ישראל), שם יוכלו לקבל בכבוד ובברכה את אסד לנאום נצחונו במלחמה נגד הציונים. הם החליטו והחלו בביצוע העבודה: הקימו יסודות במרכז כפר בוקעתה, על אדמת מנהל מקרקעי ישראל. נציג המנהל עצר מיד את הבנייה בתוקף צו בית משפט שקבע שזו, כמובן, פלישה.

הוואקף מיד מצא דרך חלופית. אם זה שטח של מדינת ישראל, אפשר כבר לקבל כספי מדינה כדי לבנות את המבנה, למה לא?

איך נעשה הדבר, אסביר לכם: הוואקף, נתן את השטח (שלא היה שלו מלכתחילה) למועצה המקומית, המועצה התחייבה להחזיר לוואקף את השטח אחרי שיקבלו את כל האישורים והתקציבים. איך יקבלו אישורים? יגידו שבונים מבנה חדש עבור המועצה המקומית. וכך היה. המבנה נבנה בכ – 11 מיליון ₪  ונמסר לוואקף. במילים אחרות, המדינה שילמה לבניית מבנה "בית העם" שכבר ידוע לכם למה הוא נועד.

עד היום אף אחד לא נתן את הדין על מחדל זה, עד היום המבנה עומד. אין בו מועצה, והוא פנוי לנאום הניצחון של אסד, מתי שרק יגיע.

זה סיפור קטן על בניין גדול ומחדל ענק בכל הנוגע לטיפול בפלישות של בני המגזר הערבי לאדמות העם היהודי. ואני אומר במילים אחרות, זהו כיבוש שקט ומסוכן.

פניתי למנהל מקרקעי ישראל לקבלת החומר בכתב, כדי שאוכל לפתוח בתהליך נגדי. עדיין לא יצרו איתי שום קשר, למרות חוק חופש המידע שאמור לאפשר לי לקבל מידע זה.



התופעה דורשת תשומת לב מרבית בכל אזורי הארץ, זו השתלטות מסיבית של מגזר שטוען לבעלות, מזייף מסמכים ואף זוכה בבתי משפט בשטחים בגלל אוזלת ידו של בית המשפט

תשאלו את עצמכם, באיזו מהירות ובאיזו צורה גרשו יהודים בעמונה מאדמה פרטית? קל וחומר באדמת מדינה, צריך לפעול בחומרה. במקום זה מנהל מקרקעי ישראל מטייחים, מכסים, מערימים קשיים ומגנים על ערבים עתירי זכויות ו"מקופחים".

זו לא דמוקרטיה!

התופעה דורשת תשומת לב מרבית בכל אזורי הארץ, זו השתלטות מסיבית של מגזר שטוען לבעלות, מזייף מסמכים ואף זוכה בבתי משפט בשטחים בגלל אוזלת ידו של בית המשפט. אחריו הרשות המבצעת, שמשום מה כשמדובר בערבים – יש זמן ולא צריך למהר לפנות. והכל מותר - למה? מה, גם בישראל אנחנו אזרחים סוג ב'?



אני מבקש מכל מי שרואה את התופעות הללו לא לסובב את הראש לצד השני ולא להתעצל. יש לחפור, לחפש ולהבין שזו עבירה חמורה שיש להביא אותה לרשויות לטיפול.

בברכה ובבנייה.