כל התקשורת יצאה מכליה, עיתונאי החצר וכתבתבי השמאל יצאו מגידרם לפאר ולשבח ולהלל את הוד גדולתו שמעון פרס, הנשיא החדש.



קשרו לו כתרים, כגון: "ישראלי מספר 1", "הגדול מכולם" ועוד. הגדילו לעשות המתרפסים שאמרו שהוא גדול על העם, וספק אם עם ישראל ראוי לנשיא בשיעור קומה כזה

קשרו לו כתרים, כגון: "ישראלי מספר 1", "הגדול מכולם" ועוד. הגדילו לעשות המתרפסים שאמרו שהוא גדול על העם, וספק אם עם ישראל ראוי לנשיא בשיעור קומה כזה. לרגע נדמה היה שהנה הגיע גוליבר, הענק המוכשר, אל ארץ ליליפוט ארץ הגמדים.

הסתירו מאיתנו שאת מסע הבחירות שלו ניהל "שכיר החרב" אייל ארד, האיש שהמליך פרו-נאצי ברומניה וזה שהיה חלק מצוות החווה המושחת שהביא עלינו את אסון עקירת היהודים מחבל עזה וצפון השומרון. האיש שתיחמן את עם ישראל ב"ספינים" תקשורתיים, הוא שהביא לבחירת פרס לנשיא. בעיתון סוף שבוע הזדרז אייל ארד וסיפר על התרגיל של הפיכת פרס ל"אנדרדוג" כדי להוליך שולל את מתחריו לנשיאות.

הסתירו מאיתנו את שקריו של פרס לגבי לימודיו האקדמיים באתר הכנסת, ונכתב על לימודים באוניברסיטת הרווארד. אני מציע לבדוק מה למד שם או מתי? ואולי מישהו יעורר שערוריה קטנה לפחות, כמו תואריה של ח"כ אסתרינה טרטמן. הסתירו מהציבור שהאיש לא שירת בצה"ל וישר "התברג לפעילות פוליטית, כבר בשנות ה-50 המוקדמות של המאה שעברה.



בראיונות איתו "הצטנע" וסיפר שחלומו היה להיות רועה צאן. זהו סיפור המעורר גיחוך. הצנוע כמעט נלקח "מאחורי האתונות". הסתירו את העובדה שכבר באותם שנים (ראשית דרכו הפוליטית) לעגה לו רביעיית מועדון התיאטרון בשיר "איך הפשפש עלה למעלה". הוא עלה כשהוא נאחז כפשפש בשיער ה"אריה ", בן גוריון. בכל מהלך חייו הפוליטיים הצטיין בחתרנות תחת הממונים עליו. "חתרן בלתי נלאה" כינה אותו יצחק רבין המנוח, אבל מי כבר מזכיר את יצחק רבין בתקשורת כשמדובר בהכתרה של ה"גדול מכולם" ,שמעון פרס.

בעיניי, חטאו הגדול ביותר הוא "הסכם אוסלו" שאותו הוביל עם חבורת מרעיו שפעלו במחתרת: יוסי ביילין ,פונדק וזינגר. האחרונים נהנים ממשרות נאות ב"מרכז פרס לשלום". "הסכם אוסלו" שהפך לאסון אוסלו והביא עלינו חורבן והרג לא נקשר בכתריו של שמעון פרס לקראת הכתרתו לנשיא. עיתונאי בכיר כתב: "המתנחלים כועסים על פרס בעניין אוסלו" . ככה גימד את האסון :"עניין אוסלו" וכאילו שרק המתנחלים כועסים. את המתנחלים כבר מזמן הוציאו אל מחוץ לקונצנזוס בתקשורת, ולכן התנגדות המתנחלים באה רק להאדיר את שמו של שמעון פרס בהפוך על הפוך.

לפני הכתרתו יצא שמעון פרס בהצהרה: " אהיה הנשיא של כולם". אבל דקות אחרי ההכתרה, הוא לא התאפק ושיגר את הבשורה הראשונה מבית הנשיא ש"צריך להיפטר מהשטחים". לא במילים מעודנות, אלא בבוטות האופינית של האיש,"להפטר מהשטחים" . ומה זה איכפת לאיש ש"בשטחים " חיים כ-300,000 יהודים.

לשימון זה לא מזיז, כי הוא כבר באופוריה. הוא נשיא מדינת ישראל.

גם כשנחתו רקיטות קאסם על העיר המדממת שדרות, הוא פתר את הבעיה באמירה מלומדת: " קאסמים שמאסמים". אדם שרוצה להיפטר מיהודה ושומרון ולהטיל אותנו חזרה ל"גבולות אושויץ " (דברי אבא אבן ז"ל), לא יכול הנשיא של כל העם ובעיניי הוא היה ונשאר אחד מפושעי אוסלו . פושעי אוסלו היו צריכים לעמוד לדין, להיכנס לכלא ולא למשכן הנשיא.

שחרור מחבלים כמחווה



עוד מעשה מטופש וחסר אחריות שיתבצע בסוף השבוע הסוער שבתחילתו הוכתר שמעון פרס לנשיא ובסוף השבוע ישוחררו 250 מחבלים.

מחוות לראשי כנופית הרשות הפלסטינית הן מחזה שחוזר על עצמו . נתנו מחוות לעראפת והוא השיב בדם ואש... נתנו מחוות לאבו-מאזן ומה הוא נתן לנו בתמורה עד היום? האם נעצר מחבל אחד ביוזמתו? האם הפסיק הטרור של ירי קאסמים על ישראל? ועכשיו ממשיך מצעד האיוולת ומשחררים מחבלים אשר הושקע מאמץ אדיר ללכוד אותם. ממשלה חסרת אחריות הצביעה בעד מחווה מטורפת, ומי הצביע נגד רק שאול מופז ואלי ישי ? אולי מישהו יספר לי איפה היה בהצבעה השר לעניינים אסטרטגים, איווט ליברמן? או שמא שחרור מחבלים אינה בעיה אסטרטגית?

"גורמים" בצה"ל: מטה חומש חסר אחריות



מטה "חומש תחילה" במהלך מבריק דחה את העלייה לחומש, ועל ידי כך הפתיע את צה"ל ומשטרת ישראל. הם שנערכו בימים האחרונים עם אלפי חיילים, ושוטרים נשארו בפה פעור

מטה "חומש תחילה" במהלך מבריק דחה את העלייה לחומש, ועל ידי כך הפתיע את צה"ל ומשטרת ישראל. הם שנערכו בימים האחרונים עם אלפי חיילים, ושוטרים נשארו בפה פעור. ועכשיו לא יודעים מה לעשות. אז כשמופתעים יצאו "גורמים" בהצהרה מטומטמת: המתנחלים חסרי אחריות. אנחנו התכוננו לעלייה ביום ג', והם דחו את זה. ההכרזה מזכירה לי התבכיינות של ילדים: "שברו את הכלים ולא משחקים" . מה חשבו אותם "גורמים" שנאמני ארץ ישראל צריכים לפעול על פי "תיק מבצע" של צה"ל, להתנגש בכוחות גדולים ולחטוף מכות מבריוני יס"מ?

אני מצדיע למטה "חומש תחילה" על התחבולה, ובז ל"גורמי צה"ל" על ההתבטאות שמצביעה לאיזה שפל ירד צה"ל.