העולם מכיר את ה-CIA כגוף מכובד וחשאי הלוחם נגד הטרור בעולם כולו. אומנם, יש לארגון מחלקות פחות מבצעיות ולא פחות יעילות: מימון המהפכות וההתנגדויות לכל מדינה שארה"ב רואה לנכון להחליף את שלטונה. כך מימנו מורדים מוסלמים באפגניסטן, בסין, הפילו והחליפו שלטונות בדרום אמריקה. השיטה היא פשוטה: יש לסמן את האופוזיציה לשלטון והארגונים מסביבו, ליצור עמה קשר, ולארגן לה נשק או אמצעים כספיים כדי לפורר את השלטון הקיים. הדבר הוא חצי חשאי.

כך "ידידת" ישראל הגדולה מימנה במשך שנים דרך ה-CIA את קרן לישראל החדשה. הקרן הוותיקה עוזרת ומממנת בעצמה מאות עמותות פרו-פלסטיניות, תומכת ב"זכות השיבה" של הערבים, נלחמת בהריסת בתיהם. גם כאן, האויב הערבי (וגם יהודים איתם, כך "ידידת" ישראל הגדולה מימנה במשך שנים דרך ה-CIA את קרן ישראל חדשה. הקרן הוותיקה עוזרת ומממנת בעצמה מאות עמותות פרו-פלסטיניות, תומכת ב"זכות השיבה" של הערבים, נלחמת בהריסת בתיהם
בעוונותינו), נמצא בפנים, רק צריך לעזור לו להתארגן כדי להפיל את מדינת ישראל. קרן פורד שמימנה במשך שנים ארגוני טרור נגד ישראל, הפסיקה את הזרמת הכספים אליהם אחרי שבית משפט אמריקאי חייב אותו, ואז הוא העביר את כל המשך המימון לקרן לישראל חדשה. הקרן במאבקה נגד המדינה היהודית הוכיחה את עצמה. מאז כל העולם המערבי כבר לא מסתיר שהוא מממן את הקרן. כל מדינות אירופה תרמו לארגון "שוברים שתיקה" שמטרתו (כרגע), להפליל את ישראל במלחמת עופרת יצוקה, גם שם זה היה דרך הקרן.

רוב הכסף של הקרנות האלו, משמש למלגות לערבים ישראליים באוניברסיטאות, להגנה משפטית של אזרחים ערבים. באופנה האחרונה הקרנות האלו הבינו שכדאי לקנות פוליטיקאים ישראלים שמאלנים קיצונים, בעלי הבנה עמוקה של מנגנוני השלטון הישראלי כדי לעזור להם במזימתם. כך פרש יוסי ביילין לעסקים ועוסק בכלכלת "שלום". חיים רמון פרש השנה, האם גייסו אותו גם כן?

מה שבטוח שאין למדינת ישראל כל אסטרטגיה, לא כללית ולא פרטית, נגד הגייס החמישי הזה שמחולל נזקים אדירים שחלקם יהיו גלויים רק בעוד כמה שנים. אפשר להפיל ולגרום נזק לאותם גופים דרך חקיקה, (הכנסת, שר המשפטים), דרך מס הכנסה (לעשות להם צרות עד שמוצאים משהוא), דרך השב"כ, אפשר אפילו להשתמש במעצרים מנהליים. בכל מקרה יש להקפיא את הנכסים שלהם.

כמו בכל פעולה, יש לדאוג קודם לבשל היטב את המוח הישראלי ע"י סדרת "כתבות" "וגילויים" כדי "שצעדי החרום" של השלטון יתקבלו בברכה והבנה.