בתקשורת הכל שפיט, תרגיעו!
בתקשורת הכל שפיט, תרגיעו!

ההתעסקות הבלתי נלאית על ידי אמצעי התקשורת הכללית בציבור החרדי, הסחטן, המשתמט, והאנטי ציוני, מוזרה. מסתבר אט אט שהתקשורת לקחה תפקיד על עצמה. מה שאהרן ברק אהב פעם לעצמו, יש לו יורשים. הכל שפיט, אין היא מדווחת חדשות אלא שופטת, מרשיעה, חורצת דין, יוצרת דמונית כלפי הצד שכנגד ומתגייסת אפילו לטובת קמפיין פוליטי זה או אחר, להלן התגייסות התקשורת לטובת צעדת שליט. צעד חיובי בפני עצמו, אולם כתקדים מי מבטיח שזהו הצעד הנכון?.

חזינו באימה בהסתה והפחד שזורעים הכותבים בכלי התקשורת כדי למשוך ציבור הקוראים לצרוך את הידיעות המרעישות. כשזה בלול בלהיטות מופגנת לפרסם כל בדל מידע, סקופ, הגזמה ואולי גם אי דיוק בסיקור. והתוצאה היא צרכני תקשורת מבולבלים נדהמים ומזועזעי מוח שנמאס להם מנבואות הזעם, הדמגוגיה, והזעקות לעיתים על לא מאומה.

ההפסד שלנו כצרכני תקשורת הוא גדול וחבל, כי כשיקרה באמת משהו מזעזע, לא יועילו כל הדרמות ההלם והזעזוע לתאר מה שקורה, מהסיבה הפשוטה. התרגלנו, החושים כהו. זאב זאב והיה כאן רק שועל.

אין זה סוד שהעיתונאים מוזנים כיום ממקורות בעלי אינטרסים, בעלי חוב למדליפים, בעלי אידיאולוגיה ודעה פוליטית, וככאלה אשר אינם מתיימרים להיות אובייקטיבים אך הם אלו המושכים את דעת הקהל הציבורי להחליט לשבט או לחסד,

ההפסד שלנו כצרכני תקשורת הוא גדול וחבל, כי כשיקרה באמת משהו מזעזע, לא יועילו כל הדרמות ההלם והזעזוע לתאר מה שקורה, מהסיבה הפשוטה. התרגלנו, החושים כהו. זאב זאב והיה כאן רק שועל.

לרעה או לטובה ומאכילים אותנו בכפית המידע. גם אם המאכל הזה אינו כשר ורק העטיפה נוצצת, תמיד תתנוסס עליה חותמת כשרות למהדרין בראשות העיתונאי המלומד והנכבד.

הכוח התקשורתי אפשר לומר מצד אחד, רב יותר אפילו מכוחו של בג"ץ. השופטים הניזונים מהתקשורת שאינה עובדת ל-"שם שמיים" מושפעים מהסנסציה הכתובה והמשודרת והאווירה שנוצרת בעקבותיה, ולאחר ההרשעה וחריצת הדין התקשורתית קצרה הדרך להחמרת הדין הבגצ"י.

"אני בטוחה שלשופט יש אומץ לב, אולם יש גם חדירה מתחת לעור, השפעה תת הכרתית של התקשורת על השופטים. לכן, עיתונאים צרכים להגביל עצמם מרצונם" כך צוטטה שופטת בית המשפט העליון בדימוס ויו"ר מועצת העיתונות דליה דורנר ומחזקת למעשה את הטענה כי התקשורת אכן משפיעה על השופטים.

למרבה הכאב הכוח הרב הזה נמצא בידיים המעצבות את דעת הקהל בישראל ושוטפות את מוחו עד אין סוף. הניצול הציני של התקשורת לקידום מפלגה חילונית נגד הציבור החרדי הינה תוצאה ישירה של שימוש בכוח הנועד לקידום האג'נדה הפוליטית החילונית, המנסה להחליש את הכוח הפוליטי חרדי ולהסית נגדו בין השורות.

חייבים לומר די להיטפלות התקשורתית המגמתית נגד הציבור החרדי. שבענו מדרמות אנטי חרדיות ושאינן כאלה. נחשוב על מה שקורה באמת מאחורי הכותרות ונבין שלא כל מה שנכתב ונאמר מוחלט הוא. אנא הרגיעו, דווחו לנו יותר חדשות ותנו לשכל האנושי יותר קרדיט. הציבור יחליט מה טוב ומה לא בעבורו, אל נא תיכנסו מהדלת האחורית במסווה של מבוגר אחראי.