מר נתניהו, תן פקודה
מר נתניהו, תן פקודה

מכתב גלוי לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

נכבדי,

הנדון: חובה לפעול מיד להשמדת אתרי הגרעין האיראני.

מדינת ישראל ניצבת בחורף תשע"ב בפני סכנה קיומית. בימים אלה מתברר לכל העולם כי לאיראן יש נשק גרעיני מבצעי.

כולם מצפים לפירסום הדו"ח הרשמי של סבא"א (הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה עולמית), אך למעשה בעקבות הדלפות ידוע כבר כי סבא"א תאשר רשמית כי איראן מפתחת ומייצרת נשק גרעיני.

לא במקרה החל קמפיין עיתונאי מופקר- בהנהגת העיתון "ידיעות אחרונות" נגד תקיפה ישראלית באיראן. אין ספק שאחד מאלה שעומד מאחורי הקמפיין ההיסטרי הוא מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר.

דגן משתולל בימים האחרונים ומתיר את חרצובות לשונו תוך ביצוע עבירות חמורות של פגיעה בבטחון המדינה. שהרי ערוותו עומדת להיחשף השבוע. לא שכחנו כי לפני 11 חודשים ב- 6.1.11, הצהיר אדון דגן באירוע הפרידה שלו מהמוסד כי לאיראן תהיה פצצה גרעינית לא לפני 2015, ואם "ההפרעות השונות והמסתוריות לתוכניות הגרעין שלה יימשכו, זה ייקח לאיראן זמן ארוך אף יותר..." (כך, לא תאומן השחצנות של אדון דגן).

ברצוני להזכיר לך כי בחמש השנים האחרונות אני מתריע ומפרסם מעל כל במה אפשרית כי איראן מתעתעת בסבא"א ובכל שירותי הביון המערביים (ישראל, ארה"ב, בריטניה, גרמניה) ועוסקת במלוא המרץ בייצור אופרטיבי – מבצעי של נשק גרעיני. יש ברשותה מספר פצצות אטום פרימיטיביות, ובשנתיים האחרונות היא מפתחת וממזערת ראשי נפץ גרעיניים להרכבה על הטילים הבליסטיים שברשותה.

כל גורמי הממשל והמודיעין במדינת ישראל התייחסו למידע שלי בביטול. ב- 18 ביוני 2006 (לפני כחמש וחצי שנים!!), בעת שהיית עדיין ראש ממשלה לשעבר וח"כ, שלחתי אליך מכתב מסווג ובו כתבתי בין השאר כי מתקן העשרת האורניום בצנטריפוגות ברמה

אנו ניצבים כולנו לפני תהום עמוקה מול אויב אכזרי ומטורף הזומם למחוק את מדינת ישראל מן המפה, ומצהיר על כך ברייש גלי. ראוי שאתה ועמיתיך לממשלה תגלו בעת כזאת מנהיגות ראוייה ואמיצה

נמוכה בנתנז הוא "מצג שווא הונאתי" ובמקביל מפעילים האיראנים מסלולי העשרה ברמה גבוהה של 90% בשלושה אתרים אחרים; אחד מהם הוא האתר ליד העיר קום (אתר פורדו). וישנו כמובן המתקן להפרדת פלוטוניום באראכ (לייצור פצצות גרעין מפלוטוניום).



לצערי אתה ואחרים (כמו השר ליברמן) לא טרחו אפילו לאשר את קבלת המכתב. היחיד שהתייחס פורמלית והבטיח לבדוק היה יו"ר ועדת החוץ והבטחון של הכנסת דאז, צחי הנגבי, אך גם הוא לא טרח כמובן לבדוק לעומק את המידע שברשותי כי ראשי קהילת המודיעין הישראלית אמרו להם שהמידע הוא הזוי ובדיוני... ועתה יאלצו גם הראשים החלולים והאטומים של ור"ש (ועדת ראשי שרותי המודיעין) להצהיר: "אופס, היתה תקלה, שוב טעינו, ואלה האיראנים הערמומיים והנוכלים שהטעו אותנו כי הם לא פעלו לפי כללי המשחק.



עכשיו הם עושים במכנסיים, וחלקם מנסים לסכל באמצעות תקשורת מוטה- מגוייסת ופוליטיקאים- עבריינים, את המהלך היחיד שממשלה שפויה חייבת לעשות- להשמיד מיד את המערך הגרעיני האיראני. זוהי שעת חירום לאומית אמיתית. אנו ניצבים כולנו לפני תהום עמוקה מול אויב אכזרי ומטורף הזומם למחוק את מדינת ישראל מן המפה, ומצהיר על כך ברייש גלי. ראוי שאתה ועמיתיך לממשלה תגלו בעת כזאת מנהיגות ראוייה ואמיצה.

צה"ל וחיל האויר מסוגלים לבצע את התקיפה ללא סיוע אמריקאי ואירופאי; וחייבים לעשות זאת מיד אם חפצי קיום אנחנו. ינסו להפחיד אותך בתגובות-נגד איומות של האיראנים וסייעניהם לאחר המבצע. אלה דברי הבל, מדינת ישראל, אזרחיה וצבאה חזקים ואיתנים דיים לעמוד מול כל תגובה איראנית. מר נתניהו תן פקודה!! "אל תחת מפניהם פן אחיתך לפניהם". חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוהינו.