PayCall הישראלית משיקה אפשרויות חדשות לפילוח פניותינו

יחיאל נגלברג, י"ז בשבט תשע"ו,

לבן ריק
לבן ריק
צילום: ערוץ 7

חברת PayCall המפתחת מערכות מבוססות טלפוניה, IVR  ותקשורת, מודיע על תחילת שיווק פיצ'רים חדשים, עם אופי טכנולוגי מתקדם, במסגרת שירות "מערכת למדידת פרסום" המודדת את כלל השיחות הנכנסות לעסק. מטרת המדידה היא לתת לבעלי עסקים מידע מקיף ומפורט אמפירית אודות יעילות אפיקי הפרסום המניבים שיחות ו- "לידים" לבית העסק.

בין הפיצ'רים החדשים התווספה אפשרות לקבלת חיווי ממערכות Google Analytics ו-AdWords  אודות כמות השיחות שהגיעו כתוצאה מקמפיין, מקורות הגעה, מילות מפתח ועוד. מידע זה, מספק תמונה רחבה וכוללת לחברות קידום, פרסום ומנהלי אתרים, אודות הצלחת הקמפיין ברשת ויספק פלטפורמה לתכנון נכון של תקציב הקידום באתר בעת ההקמה ובזמן הרצת הקמפיין.

מנכ"לית החברה עדי כהן – "בעידן המתקדם של היום בו כולם מעוניינים להיות במקום הראשון במנועי החיפוש ומשקיעים משאבים רבים לקידום האתר, לצד הרצון העז לקבל לידים איכותיים לבית העסק, אנו ב- PayCall מאפשרים לבעלי האתרים להתקדם לפלטפורמת מדידה רחבה הנותנת מענה לכלל צורכי העסק ומאפשרת לו לקבל חיווי אודות כל קמפיין ופרסום ולנתב את המשאבים למקומות הנכונים. כל זה מתווסף לפיצ'רים הרבים והמתקדמים שקיימים כבר במערכת למדידת שיחות CheckCall מבית PayCall ומביא אותה להיות המובילה בשוק בתחומה. ".