CallBiz מודיעה על פריצת דרך בתחום המענה האנושי בישראל

יחיאל נגלברג, ט' באדר תשע"ד,

לבן ריק
לבן ריק
צילום: ערוץ 7

החידוש הטרי של החברה הינו פיתוח יישומון (אפליקציה) למכשירי הסלולר העכשוויים, המאפשר לבעלי עסקים להיות בקשר ישיר עם נציגי מענה אנושי בחברת CallBiz. לדוגמא: בעל העסק יכול להימצא בפגישה ולעדכן את הנציג בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור אחת, מה לומר ללקוחות המבקשים אותו. שירות זה והתאמות רבות נוספות הופכים את השירות לאישי ומדמה מצב של מזכירה אמיתית.

חברת CallBiz הוקמה בשנת 2010 ומונה כבר מעל 1500 לקוחות עסקיים. החברה שמה לה למטרה לספק שירותים חדשניים ומתקדמים טכנולוגית כדי לאפשר ללקוחותיה שירותים שלא היו קיימים לפני כן והכול בשקיפות מלאה.