כ' בתשרי תש"ע 21:03
בעמיאח"ה
 
על יהודי שנעצר אתמול לפנות בוקר בחשד לרצח,
הוא עצור בש.ב.כ  ואין אפשרות לאפחד לדבר איתו. אחד משבות רחל..
מישהו שמע על זה? וישלו פרטים יותר? חבר'ה להיתפלל עליו!!
כ' בתשרי תש"ע 21:26
המדינה הזו,  זה פשוט תיקון שלא נגמר!!!!!!!!
אוי טאטא.............
^^^
(מילה שהדוסים לימדו אותי להגיד)
כ"א בתשרי תש"ע 10:01
בס"ד
חוץ מרבונו של עולם מישו יודע מיזה האיש הזה???
כ"א בתשרי תש"ע 10:55
מצחיק אותי שחשבנו שצריך להודיע לחמל מאחזים ב3 בלילה
כ"א בתשרי תש"ע 12:39
הוא חשוד ברצח??
 
ועצור אצל השב"כ??
 
 
 
 
כ"א בתשרי תש"ע 12:44
http://rotter.net/forum/scoops1/18521.shtml
כ"א בתשרי תש"ע 13:30
מצטערת אבל לא הבנתי..
אם הוא חשוד ברצח אז זה אומר שצריך להתפלל עליו? והשב"כ לא בסדר בסיפור?
 
ולמה מסכן?
כ"א בתשרי תש"ע 15:46
על מה מתפללים? על אדם שחשוד ברצח?
כ"א בתשרי תש"ע 15:50
כ"ב בתשרי תש"ע 18:26
יש לנו עדין איסור בתורה "לא תרצח!" להזכירכם , לא משנה אם זה הריגת ערבים עדין זה רצח!
ולכן אני עדין לא מבינה איך אתם אומרים על אדם שרצח מסכן ,שישתחרר במהרה ותתפללו עליו?!?!
כ"ב בתשרי תש"ע 18:34
ולא נתנו אפילו לעו"ד להיכנס.
כ"ב בתשרי תש"ע 23:33
"הבא להורגך השכם להורגו".....
וגם גויים שונאי ישראל מצווה להורגם....
כ"ג בתשרי תש"ע 01:09
כ"ג בתשרי תש"ע 01:36
 
אסור לרצוח גויים סתם!!
מי אמר שהערבי בא להרוג אותו?!
זה רצח לכל דבר!!! ואין לעודד אותו או לתמוך ברצח זה!!
כמה שאנחנו מרגישים אליהם כך או אחרת עדיין אין ציוו להרוג אותם סתם
עוד דוגמא שעלתה לי לראש: אנחנו צריכים לעמוד לערבי-ה באוטובוס כשהם בגיל מבוגר, "מפני שיבה תקום"
נכון?!
ולמה זה? למרות שתכלס אנחנו לא בדיוק רוחשים אליהם אהבה. כי עצם המעשה לא בהכרח מעיד על אכפתיות כלפיהם, או רחמנות, אלא ציוו שלנו כיהודים
אותו דבר על הרצח.
זה שאתה לא רוצח כל ערבי  שאתה רואה ברחוב לא מעיד על זה שאתה אוהב אותם
אלא שאתה כיהודי ממצווה על זה מן הצד המוסרי שבך
אז אל תצא בהצהרות שצריך להרוג את כולם!
כ"ג בתשרי תש"ע 08:35
גוי, אסור להורגו בחו"ל....
בן נח(שקיבל 7 מצוות),אסור להורגו בארץ....
מי שלא קיבל עליו 7 מצוות, אסור לו להיות בארץ.
ולכן אם הוא אינו יוצא מעצמו, מותר להורגו.
ולא, אני לא קם לזקנה ערבייה באוטובוס.
למה?
כי היא לא צריכה להיות פה, זה לא המקום שלה.
וחוצמזה, שהיום הערבים כולם בחזקת שונאי ישראל שמצווה להורגם....
כ"ג בתשרי תש"ע 09:03
מאיפה המסקנה הזו? אולי הוא לא צריך להיות פה, אבל להורגו?
 
יש לנו כמה דברים:
דבר ראשון, למחות את זרע עמלק. שכיום לא ברור מיהו. למרות שיש כאלה שמנסים לשייך אותו לכל מיני צוררי ישראל, אבל תכלס מצד האמת- לא ברור מיהו.
 
מה שנשאר הוא כך: ברגע שאדם נמצא במלחמה כנגד אויבוי אין עניין מוסרי שלא להורגם
וברגע שמישהו קם להורגך- מותר לך להורגו.
 
להרוג סתם, אף אחד לא מתיר. כמה שזה קשה, וכמה שהם שונאי ישראל. וברגע שאתה לא טובח בכל אלו שלא נכללים בקטגוריות שהצגתי, זה לא אומר שאתה אוהב אותם או מרחם, אלא שאתה מקיים את ההלכה.
 
ואם אתה כ"כ דובק בזה, למה שלא תצא למבצע הריגת אנשים ששונאים את ישראל (שזה מרבית העולם בערך )? למה אתה לא עושה את זה כיום?
 
אם אתה מגדיר עצמך כאדם שהולך על פי ההלכה, מדוע אתה לא עושה את זה?
 יכול להיות שההלכה היא פשוט אחרת?
 
כל טוב.
 
כ"ג בתשרי תש"ע 10:18
אני מצטער להגיד לך אבל את פשוט רושמת שטויות....
מי שלא קיבל עליו 7 מצוות ובא לגור בארץ הוא בן מוות.
למה אני לא אצא למסע הריגת אנשים?
כי הערבי לא שווה את הכלא....
כ"ג בתשרי תש"ע 11:36
ותבדוק את דבריי, תראה שאלו לא שטויות.
 
הערבי לא שווה את זה??
אם התורה מצווה עלייך, מי יותר חשוב: אתה או התורה??
 
כנראה שזה לא באמת מה שהתורה מורה.
 
כ"ג בתשרי תש"ע 14:47
כ"ג בתשרי תש"ע 01:53
כ"ג בתשרי תש"ע 02:25
אם את יודעת שהם רוצחים - ובכל זאת לפעמים "אל תהיה צודק תהיה חכם".
כ"ג בתשרי תש"ע 03:49
בעזהי"ת.

היות ואני לא מכירה את המקרה-ים.

סתם להבהיר.
כ"ג בתשרי תש"ע 10:29
כ"ג בתשרי תש"ע 10:32
איסור הריגת גוי הוא מפני דרכי שלום....
כ"ג בתשרי תש"ע 12:39
היא סתם שמאלנית שמנסה לרקוד לנו על העצבים ולשגע .
עדיף פשוט להתעלם ממנה ולעבור ישר הלאה
כ"ג בתשרי תש"ע 14:57
כמו שזה נראה הטרור הוא מצד המשטרה.
כל בן - אדם היה מתחרפן אם היו מסתובבים לו נידות משטרה ליד הבית , במיוחד אם הוא גר ביישוב שקט
זה טבעי....
כ"ד בתשרי תש"ע 01:26
כ"ד בתשרי תש"ע 01:26
כ"ג בתשרי תש"ע 20:21
האיסור להרוג גויים לא נובע מדרכי שלום אלא פשוט בגלל שלא ייתכן שלפני מתן תורה היינו חייבים לא לרצוח ואחרי מתן תורה הדבר יותר לנו.
דבר נוסף, ישנם שני דרכים בהתנהלותנו עם גויים אחת משום  דרכי שלום והשניה משום איבה. הדברים שצריך לעשות לגוי גם סוכן מוסד בטורכיה שאיש לא מזהה שהוא יהודי הם דברים שנקראים דרכי שלום, כלומר דברים שנעשה מלכתחילה משום התנהגות אנושית פשוטהל לא קשר למה יעשו\יחשבו עלינו הגויים("מפרנסים עניי עכום עם עניי ישראל משום דרכי שלום"). מצד שני ישנם דברים שלא נעשה מלכתחילה אבל אנו עושים אותם בכל זאת משום איבת הגויים.
אבל למען האמת כל הדיון הזה מיותר כי פרומן לא דיבר על השאלה האם הערבים הם אוייב ולכן צריך לרצוח את כולם. הוא דיבר על סתם גויים שברור שגם אם אין איסור הלכתי לרוצחם גם אין חובה כזאת. מכאן יוצא שפרומן ודומיו איבדו את המוסר הטבעי ובוחנים הכל רק מנקודת הראות ההלכתית ולכם הם הפכו בעיני לגרועים לא פחות מאחרוני הנערים החילונים בתל אביב.
נ.ב. גם אני חושב שבמקום בו מתנגש המוסר עם ההלכה צריך להקשיב להלכה אבל פרומן מדבר על מקרה שבו, לכל היותר ההלכה לא אוסרת בפירוש את הדבר.
כ"ג בתשרי תש"ע 21:33
ואתה אומר שאני גרוע לא פחות מאחרוני הנערים החילונים בתל אביב?
יש מקום שהתורה מתנגשת במוסר?
התורה לא מוסרית?
בשום מקום לא אמרתי שמותר להרוג גויים,
אז כדאי, שתלמד הבנת הנקרא.
ערבים היום, היה צריך להרוג את כולם.
אבל מה לעשות שהם לא ניתנו בידנו?
 
כ"ג בתשרי תש"ע 21:43
לא שייך לערבים.
"שופך דם האדם באדם דמו יישפך"
מצד שני:
"אתם קרויין אדם ואין עכו"ם קרויין אדם"
יבוא החכם ויגיד לי:
"הם לא עכו"ם"
אז כל פעם שכתוב עכו"ם הכוונה לגויים,
רק שבגלל הנוצרים זה צונזר....
כ"ד בתשרי תש"ע 07:38
בהחלט ישנם מקומות שבהם התורה מתנגשת עם המוסר הפשוט. היה לך מותר להרוג את כל עמלק אילולא התורה חיבה זאת בפירוש?
כ"ד בתשרי תש"ע 09:45
בעיקרון כן כי הם שונאי ישראל.
כ"ד בתשרי תש"ע 11:37
המוסר הפשוט. למרות שמבחינה עקרונית אתה צודק, המוסר של התורה פשוט לא מובן לנו לפעמים
כ"ג בתשרי תש"ע 19:43
פשוט לא שייך לטעון שאיסור "לא תרצח" מתייחס למלחמה באויב. 
כ"ג בתשרי תש"ע 21:36
בע"ה ית'
 
 תלמדי קצת הלכה תדעי- ש"לא תירצח"- זה כלפי יהודים בלבד.
 
כלפי גויים יש את הלכות הריגת גוים, גוי-שאינו שומר 7 מצוות בני נוח מצווה וחובה עלינו להורגו.("מורידין ואין מעלין.)
גוים ש"מפריעים" ופוגעים בנו בעת ירושת ארצנו, המצווה הריאשונה שניצתווינו בכניסתנו לארץ הקודש, מצווה שעד היום לא סיימנו.. והיא הורשתם. (ואם לא תורישו אותם.. כאשר דימיתי לעשות להם כן העשה לכם..)
הערבים מחקים ליום שישחטו אותנו ואין שום מצווה (מוסר נוצרי.) להגיש להם את גרוננו- ההפך הקם להורגך השקם להורגו.
מדרש תנחומא מפרש על הפסוק "כי תצא למלחמה על אויביך" - למה למלחמה-ושוב-על אויביך.?? ללמדנו שכשם שהם לא מרחמים עלינו ומה שהם מתכננים לעשות לנו-כן עלינו לעשות להם.
דוד מלך ישראל-עדני העצני, כתוב שכשהיה יושב ולומד תורה וכו' היה מעדן את עצמו כתולעת-וכשהיה יוצא לקרב היה מקשה עצמו כעץ,
לפעמים המוסריות זה להרוג אותך, ליברלית מתוך רחמנותך נירצח דוד שלי.
אנחנו צריכים להידמות לבוראנו.. כשם שהוא רחום.. כשם שהוא חסדן.. וכשם שהוא נקמן,  אל נקמות ה'.  כן אנחנו צריכים.
משה רבנו גם רוצח? (ויפן כה וכה ויאר כי אין איש ויך את המצרי..)
כ"ג בתשרי תש"ע 21:38
"לעשות נקמה בגויים".
כ"ג בתשרי תש"ע 17:07
כןאנונימי
אחד מגוש שיצלה נעצר בחשד לרצח יום שיש היה לו משפט וכרגע הוא במעצר שב"כ
כ"ג בתשרי תש"ע 19:34
שום רצח..אף אחד.!!לא יודעע כלום מה היה..פשוט משהו הזויי צרייכם להתפללל עלוי!!!בע'זה!!!!
כ"ג בתשרי תש"ע 19:40
כ"ג בתשרי תש"ע 21:45
ליאור 1 -קודם כל מי שלא רוצה שלא התייחס עליי , שישאר בריבוע שלו!!!
אני לא שמאלנית ואתה לא יכול לומר זאת עלי אתה לא מכיר אותי , זה שאין לי דעות כמו שלך לא אומר שאני שמאלנית!! (וגם אם יש מישהו שמאלני זה לא אומר שצריך לשנוא אותו ! הוא עדין יהודי!!!)
 
רבנו הקדוש-אם את יודעת מה היה שם וזה לא רצח אז אולי תשתפי אותנו ובכך נתפתור תתעלומה?! אז לא להשתיק אותנו את לא יכולה עדין..
 
מסכימה עם golani אכן איבדתם כל מוסר!
וצלם אנוש!
מותר ומצווה להרוג רוצחים רחל'ה , אבל מי אמר שהערבי רצח?
 
כ"ג בתשרי תש"ע 21:49
וגם לא קיבלו 7 מצוות. מישהו צריך למצוא לי עוד היתרים הילכתיים להרוג אותו?
מי שאיבד פה צלם אנוש זה אתם,
שחושבים שאת שונאינו צריך להשאיר בחיים.
 
כ"ד בתשרי תש"ע 01:05
העתק הדבק משרשור לפני שלוש וחצי חודשים.עם קצת תיקונים והוספות.
 
גם אם לא כולם ילכו וירצחו יהודים רובם שמחים שנרצחים יהודים. ולפי ההלכה עם שנמצא עם ישראל
 
במלחמה  וחלק מהעם רק מזדהה עם העם שלו.זאת אומרת שלא כולם בפועל יהרגו אלא שחלק ישמחו
 
שנרצחים יהודים אפילו בלב, אז גם הם חייבים מיתה.והם נכנסים להגדרה של אויב! ובשעת מלחמה אמרו
 
חכמים (מסכת סופרים ט"ו:ט; ירושלמי,סוף מסכת קידושין למה נענשו כל המצרים בקריעת ים סוף.)טוב
 
שבגויים-בשעת מלחמה-הרוג.
 
ופירוש אמרו שבים סוף טבעו רשעים,בינוניים וכשרים(רש"י שמות ט"ו:ה) הערבים רוצים להרוג אותנו נכון? או
 
לפחות לסלק אותנו מנחלת אבותינו ובגלל זה הם מוגדרים הלכתית כאויב. וכן מותר להרוג אותם כמה שקשה
 
לשמוע את זה מותר להרוג ערבי! כי הוא אויב שלנו והוא מאיים על המשך קיומנו בארץ הקודש (נכון שצריך
 
שיקול דעת מתי ואיך ואם שייך וברור שעדיף לא לשבת בכלא.) אבל בסופו של זה מצווה. והגאון הרב אויערבך
 
אמר כך "גופם מותר קל וחומר ממונם". ואם זה נעשה
 
בשביל הרתעה להרתיע אותם מלפגוע ביהודים ולהרתיע את מערכת "הביטחון" מלפגוע בנו אז זה
 
מותר.אפשר לעיין בכסף משנה על הרמ"בם הלכות רוצח ושמירת נפש שפסק שבמלחמה עם אויב יש להרוג
 
את כולם בלי לחשוב שמא אחד מהם הוא חף מפשע וכך פסקו הב"ח הש"ך והגר"א על דברי השולחן ערוך
 
יו"ד סי' קנח וחו"מ סי' תכה. וכן הסמ"ע כותב דאילו יש מלחמה על זה אמרו הטוב שבגוים הרוג והיינו מצווה
 
להורידם ולסובב להם המיתה וכך פסק הרמ"בם בהלכות מלכים ומלחמות (פרק ו')שם מופיעות הלכות
 
המלחמה היסודיות,שגם לאחר כנעיתה של אומה שהתעקשה להלחם בנו כל בניה בני מוות הם. ובעל "הכנסת
 
הגדולה" כותב:והנכון שבא להשמיענו שאפילו שזה הגוי אינו עושה מלחמה עם זאת כיוון שכלל אומתו עושה
 
מלחמה עם ישראל אחינו-מורידין ולא מעלין
 
וכדאי לעיין בפירוש של המהר"ל על התורה"גור אריה" שכותב דברים דומים בעניין הסיבה מדוע הרגו שמעון
 
ולוי את כל אנשי שכם למרות שלא כולם חטאו.(רוב המקורות לקוחים מדבר תורה של הרב בנימין זאב כהנא
 
הי"ד גליון דרכה של תורה טבת תשס"ו גליון מספר 572 ) בקיצור מותר לעושת את זה ויש רבנים
 
גדולים שתומכים ומתירים אבל לא יכולים להשמיע קולם! ויש רבנים שחולקים. בוודאי שצריך לעשות את זה
 
לשם שמים באמת לקדש את ה' כמו כל דבר שעושים. למסקנה יש מחלוקת בהלכה ויש דעות שמותר
 
ומצווה להרוג! אומה שמאיימת על המשך קייומנו בארץ.
 
 
כ"ד בתשרי תש"ע 01:06
כ"ה בתשרי תש"ע 00:07
זה לא קשור.
אם הוא לא עשה לו משהו אז למה לרצוח אותו?!
הכל פתורים ברצח?! יש מדינה וחוקים בה.
וחוצמזה לא מרחמת על הערבי ולא עליו, זה בדיוק הענין לא צריך לרחם עליו ולעודד ת'מעשה הוא רצח וזה השורה התחתונה!!
 
כ"ו בתשרי תש"ע 11:29
...אנונימי
כ"ו בתשרי תש"ע 13:10

לפני כשבוע נפתח בפורום 'בחדרי חרדים' אשכול, בו דווח על כוחות גדולים של משטרה שהגיעו לשכונת הר נוף בירושלים.

הכוחות, שהתרכזו ברחוב שאולזון בשכונה החרדית, גילו במקום מספר מטעני נפץ, והספקולציות סביב זהות מניח המטען, הפכו למין ספורט לאומי בימי חול המועד, בהם עיקרי החדשות נעים מסביב לזהות מקבל אמירת הפסוקים בחצרות החסידיות.

אלא שמידע שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' שופך מעט אור על הפרשייה התמוהה. אנחנו מפרסמים את הפרטים שברשותנו בזהירות המתבקשת, מתוך רצון כן לא לפגוע במשפחות המעורבות בסיפור, שעוד צפוי להסעיר את הציבור בישראל.

בימי חול המועד נעצר י.ט (שמו המלא שמור במערכת), תושב היישוב שבות רחל, ואב לארבעה.

י. נחקר בחשד למעשים חמורים על רקע יהודי לאומני (ביניהם תקיפת פרופ' שמאלני ידוע, ופיגוע שנאה בתל-אביב).

י. הינו אזרח אמריקני חייל מרינס לשעבר, מעצרו התבצע בדירת המסתור ברחוב שאולזון בשכונת הר נוף בירושלים. בדירה נמצאו אמל"ח, ביניהם חומר להכנת מטענים. חלק מהמטענים נוטרלו בשעת לילה בסמוך ליער ירושלים, הצמוד לשכונה.

ביום מעצר, בשעות הצהריים, הגיעו למקום מספר אנשים בלבוש אזרחי, וחיפשו את בעל הדירה. משלא מצאו את מבוקשם, עזבו, וחזרו בשעות הערב. בשעה 1 לפנות בוקר ניתן האות לפריצה לבית, וכעבור מספר דקות יצאו הבלשים מהדירה כשהם שולפים את י. עם שק על ראשו.

עוד באותה שעה נערכו חיפושים גם בבית הורי אשתו שבשכונת הר נוף, שם לא נמצא דבר. כמו כן נערכו חיפושים בביתו שביישוב שבות רחל, ובעוד מספר בתים שבמחלקה היהודית בשב"כ חשדו כי לאיש יש קשר אליהם.

בבית החשוד בשבות רחל נמצאו עוד ארבעה רובי M16 המחוברים לטלסקופים.

הבוקר (ב) הוארך מעצרו בבית המשפט בפתח תקווה בשלושה ימים נוספים. במהלך הדיון אמר השופט  לעורך דינו של החשוד: "אל תנסו לערער, כי עד כה לא הגיע אלינו תיק עם כל כך הרבה ראיות ברורות, הקשרות את החשוד למעשים החמורים שעשה".

י. כפר בסמכות בית המשפט לדון אותו. לדבריו "בית משפט שאינו הולך לפי חוקי התורה לא מקובל עלי". לטענתו, חוקרי השב"כ מונעים ממנו שינה ואף לא נתנו לו להכניס תפילין, אך הוא לא מתכוון להתחנן בפניהם.

-בחדרי חרדים

כ"ו בתשרי תש"ע 15:20
הוא נעצר בחשד למעורבות ברצח שהיה לפני כמה שנים במועדון של הומואים בתל אביב,
הוא עצור בשב"כ
וגר בשבות רחל
 
יש איסור פרסום על כל מה שקשור לפרשה
ולכן אין על זה שום פרטים בתשקורת.
 
כ"ו בתשרי תש"ע 15:28
נכון, סליחה.אנונימיאחרונה

אולי יעניין אותך