יאאאבבאאלללהה!!
ולקחתי כבר אדמה של א"י...

לא רוצה לטוווווסס!!
יאאאבבאאלללהה!!
ולקחתי כבר אדמה של א"י...

לא רוצה לטוווווסס!!
מתגעגע לרבנו
מה אתה חרדי שעוקף תורות?????
שיכולים לזיעגר לעצמם איזה כרטיס חינם
רוב הפוסקים גם בדורנו אוסרים
הרמב"ם אוסר והוא התיר לצאת לשם רק לימוד תורה, נשיאת אישה, הצלה מן העכו"ם, וסחורה.
אני רוצה לנסוע לרבנו גם בשביל להרגיש את הקדושה של הארץץץץ....לא אל תדאגו אני לא טס....(יש לי פחד גבהים...חחח)
נ.ב לכי לארוז אני ישמור שלא יעשו כאן בלאגןן....
מני מזה הגם הזה?(היא לא רוצה...)
תודה!
עפתי..
שמישהו יאמר כבר -
"טוסי לי מהעיניים" 
בהצלחה! אני החלטתי שאני לא תוקף אנשים שנוסעים לאומן....
תתפללי על כולנו..
גם לא לתקוף על עוד כמה דברים......האאאאא? חחחחחח
ניראה אותך רגוע..איזה נחת זה יהיה......מאיר הכי ירויוח מזה לא?
סתם אשריך!!!!!
איך רואים שטתה לא ברסלב........זה העניין שאתה מרגיש את הכל ביחד....
אלירז עזבי את הדיבורים האלה תגידי אני הולכת לרבנו נקודה...(בעצם את עושה את זה אז תמשיכי....חחח)
זה מצוין הרגשות האלה(ככה שמעתי מהרב עופר...)
בשבילך-
טוסי לי מהעניים......
זאת הרגשה ניפלאה....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לכן-
לא עושים את זה!
אז הם הולכים להודו...
ויש כאלה שמחפשים את עצמם באומן...
ההבדל לא גדול...
ד"א, האימרה של הרב קוק בחתימתך כתובה על הקיר בחדרי...
ואין שום הבדל כי זה לא דומה כלל!!!
אם עוד לא הבנתה כאן הם מחפשים ומוצאים את האמת......ובהודו הם מחפשים לא יודע מה.....ומוצאים טומאה....
טומאת ארץ העמים שווה בכל מקום בחו"ל בדיוק אותו דבר!!!
ההבדל הוא שבאומן הם חושבים שהם מתקרבים להשי"ת...
ואין פוסק(לא בני דורנו..)שאוסר....
הם לא חושבים הם מתקרבים לצדיק
האמת!!!
פעם שאלו את אחד הרבנים הגדולים בברסלב איך זה שכולם טסים לאומן ורבי נחמן אמר שהמקום שלו זה רק ארץ ישראל???
התשובה הייתה "גברו אנשי מעשה [עסקנים] על תלמידי חכמים"...
ואל תשכחו כולם שם באומן לתקן את התפילה - "מפני הצדיק גלינו מארצנו ונתרחקנו מעל אדמתנו ואין אנו יכולים ..."
"...ובונין נפש על הקבר, והצדיקים אין בונים להם נפש על קברותיהם שדבריהם הם זכרונם, ולא יפנה אדם לבקר הקברות. "
אני אמנם לא יצאתי מהארץ מעולם, ובעז"ה לעולם גם לא אצא, ועם זה אני אומר לך שזאת טעות לומר שאין היתר, ואדרבה: יש כאלו שטוב וראוי להם לנסוע לקברי צדיקים בחו"ל.
וכל המקומות שאוכלים וישנים בהם?
ואם כן-אז אם אני נוסע לטייל בכל אירופה
כשהיעד הסופי הוא קבר של צדיק-לא עברתי על איסור היציאה מא"י?!
עצום!
ומי בדיוק כתב את החידוש הזה, אם אפשר לדעת?
ידידנו היקר והשמח מוזמן להשיב כאן!
אז מה אם זה בחינת ארץ ישראל???
1.אם אפשר לשמוע איזה רב אמר את זה,קשה לי להאמין לזה.......
2.אני עוד לא הספקתי לפתוח את הרמב"ם.
3.כתוב ברמב"ם בהלכות ת"ת שאדם שעושה משהו בשביל המטרה זה נחשב כאילו הוא עשה את המטרה....למשל אדם שאוכל בשביל שיהיה לו כח ללמוד האכילה נחשבת לימוד תורה!!!
וכאן זה אותו דבר אם הנסיע בשביל המטרה של הצדיק זה נחשב כאילו אתה עכשיו אצל הצדיק!(וגם אם לא בדיוק אצל הצדיק אבל זה מותר כי זה לצורך ויש בחינה שזה מגיע כאילו עכשיו אני אצל הצדיק!!!!)
אותו דבר אתה יכול לשאול על איך הגמרא אומרת שילך לכבד את ההורים שלו בחו"ל הרי הדרך זה חו"ל ואסור לו ללכת....בקיצר זה לא טענה בכלללללללללל
4. רבנו נחמן כתב את זה כמה פעמים אתה רוצה ציטוטים מדויקים או שאתה מאמין לי?
5.תביא מקורות מדויקים שאוסרים....
6.האמת שאני גם לא כזה בעד אבל בגלל סיבות אחרות...(לא שאני נגד אבל אני לא כזה בעד....)
7.בלי נדר אני יחפש קצת מקורות מדויקים שמתרים...(הרב קוק מתיר...ועוד המון אני רק לא יודע בדיוק איפה... אני ישאל...)
א. כ"ז- בהנחה שההימצאות אצל הצדיק היא מצווה... (ראה להלן)
וגם אז-תתכן מצוה הבאה בעבירה
(בהנחה שאסור לצאת לשם כך-יהיה זה דומה לאכילת איסור בשביל שיהיה כח ללמוד...
האם יש מי שמתיר דבר כזה?!)
ב. מניין פשוט לך שמותר לצאת לחו"ל לצורך כיבוד הורים? אדרבא-לגמ' לא היה כ"כ פשוט..(קידושין לא
ג. אם יש לך מקורות שר' נחמן אמר לצאת מא"י אליו-יש מה לדון...
ד. הרב קוק אוסר וזוהי תשובתו ב'משפט כהן' סי' קמז, ההדגשות שלי, וכן ההערות בסוגריים מרובעות:
כתב [=ה'שדי-חמד'], דמותר לצאת מא"י לחו"ל להשתטח על קברי הצדיקים, מצד שהיא מצוה רבה.
ולע"ד צ"ע טובא. דנהי שמצינו בכלב שהשתטח על קברי אבות, וכיו"ב בכ"מ בגמ',
אבל ודאי לענין מצוה היש פנים לומר דעל כל קברי הצדיקים שבעולם מצוה להשתטח, זה לא ניתן להאמר כלל, א"כ הלא רבו מאד קדושים וטהורים,
ועיקר הקדושה של הצדיקים הראשונים, למי כל חמדת ישראל, הלא הוא באה"ק,
ולמה לן לאהדורי דוקא על קברי חו"ל.
והלא גם בת"ת ס"ל לר"י (ע"ז י"ג) [בעניין יציאה לחו"ל עבור ת"ת] בד"א כשאינו מוצא ללמוד, אבל כשמוצא, אסור,
ולא איפסיקא כותי' כ"א מטעם שלא מן הכל אדם זוכה. ופשוט הדבר שאין זה שייך לענין ההשתטחות אקברי צדיקים, דלא שייך כ"א ברבו שלמד ממנו ורואה בו סי' ברכה, או אולי מזה דוקא יזכה ולא מאחר, אבל לזכות השתטחות על קברי צדיקים מנ"ל לחלק בין צדיק לצדיק.
ומכש"כ שצדיקים שבא"י הלא המה הגבורים אשר מעולם שאין דוגמתם, ואיך יתכן לומר שתהי' מצוה לצאת עבור זה לחו"ל.
ועל עיקר המצוה לא ידענא, דמצינו רק שהיא תועלת, שעי"כ הצדיקים מבקשים עליו רחמים, אבל מצוה מנ"ל?
ואולי כיון שהקב"ה מתאוה לתפלתן של צדיקים (יבמות ס"ד), א"כ זהו גופו מצוה שיגרום לצדיקים שירבו בתפילה לעשות רצון השי"ת, וק"ו שהרי גדולים צדיקים במיתתם (חולין ז'). ועפ"ז אולי י"ל שעל קברי אבותיו ורבותיו, אף שהם קטנים במעלה נגד צדיקי אה"ק הקבורים שם,
מ"מ אולי מתוך דקריבא דעתייהו יותר לגבי', כדאשכחנא ג"כ בהשתדלות אקברי' דרב חייא: מתניתא דמר מתנינא (ב"מ פ"ה), א"כ יותר ירבו בתפילה, נמצא שיש בזה מצוה יותר גדולה.
מ"מ אין הדבר ברור כלל לע"ד לומר, שלא תספיק אהבת אבות העולם ישני חברון, עד שנצרך לצאת ע"ז מא"י לחו"ל.
ומה טובו דברי הגאון המחבר שליט"א, דבת"ח, דמתבטל מת"ת, המניעה טובה. והכל לשם שמים".
עכ"ל מרן הראי"ה זצ"ל.
אין לך חזקה מסויימת של אדם שאומר אמת לאמיתה... אתה אומר כל מיני דברים לא נכונים בעליל...
זה כתוב בתשובה? לא, לא כתוב בתשובה (עד כמה שעלעלתי בה, ולא הרבה עלעלתי בה, אז אודה לך אם תאיר את עיניי), אזי היאך אתה קובע שהוא התיר לאדם לצאת לחו"ל ע"מ להשתטח על קברו של רבו המובהק?
ואם תמצי לומר שמותר לצאת לחו"ל לרבו המובהק, הרי שרבו המובהק על כל הנפקא מינות שלו לא מצוי כיום.
ואם תמצי לומר שרבו המובהק כן מצוי כיום, מ"מ אין מציאות שרבו המובהק של אדם נפטר 200 שנה לפני הולדתו של אותו אדם... ולפני 200 שנה, חסידיו לא היו צריכים לצאת מהארץ כדי להגיע לרבם הבאמת מובהק, אלא הם בכ"מ שהו בחו"ל...
ואני ראייתי את זה במו עניי בתשובה שמה
אם לת"ת שהיא מצווה, מותר לצאת לחו"ל, אולם אם מצא ת"ת בארץ - אסור, לא כ"כ שנסיעה לקברי צדיקים שהיא לא מצווה, (שהרבה יותר גדולים במניין ובבניין מאומן... לא חסרים לנו כאן תנאים, ואף האבות והאמהות הק'), ואף יש כאלה שמגנים אותה, תהיה אסורה?!
אם לת"ת שהיא מצווה, מותר לצאת לחו"ל, אולם אם מצא ת"ת בארץ - אסור, לא כ"כ שנסיעה לקברי צדיקים שהיא לא מצווה, וקיימים כאן בא"י קברי צדיקים (שהרבה יותר גדולים במניין ובבניין מאומן... לא חסרים לנו כאן תנאים, ואף האבות והאמהות הק'), ואף יש כאלה שמגנים אותה, תהיה אסורה?!
ודווקא בגלל זה רבנו רצה להקבר שם כדי לתקן את העולם
"כי רבנו יתקן את העולם רבנו יצעק שוב בקול גדול אין שום יאוש בעולם"
לק"י
חלמתי שיצאתי מהארץ..
אני זוכרת שכל החלום פשוט היה בי צער עצום שלא יכולתי לשאת..
ואני מניחה שזה אותו הדבר גם אם ח"ו זה יקרה במציאות..
אולי בשבילך (ובשבילי...) ההרגשה היא אותו הדבר,לפעמים גם נוראית יותר.
אבל מצד האמת זה לא ככה,כי יש שם את הבחינה של הצדיק.שהיא כשלעצמה משנה את הכל.
ואנחנו פשוט קטנים מכדי להרגיש את זה.
אני מדבר על רבכם הק' זיע"א.
הרי מדוע הוא נקבר דווקא באומן? כי שם היה את קבר האחים העצום של היהודים שנשחטו ונטבחו ע"י הקוזאקים ימ"ש.
אולם יש לדעת שבתחילה הוא רצה להיקבר בארץ, ברם הוא הבין שבא"י אין מציאות שחסידיו ותלמידיו יוכלו לבקרו בראש השנה, וכולנו יודעים כמה היה חשוב לו שחסידיו יבקרוהו בראש השנה, והסגולות ידועות. אכן, בדיעבד הוא החליט להיקבר באומן, כיוון שבא"י הוא לא יכול מהסיבה הנ"ל.
כיום, הסברא בדיוק הפוכה! לא יבואו לבקרו בראש השנה מחמת ההגעה לא"י? ממש לא! איפכא מסתברא, אדרבא, כל אלה שיודעים את ההלכה האוסרת נסיעה לחו"ל ע"מ להשתטח על קברי צדיקים (סוף שו"ת משפט כהן) - אע"פ שהם ממש רוצים ללכת לר' נחמן, הם מקיימים את ההלכה הנ"ל ולא נוסעים - יוכלו להגיע לר' נחמן!
אזי יש להביא אותו עכשיו לארץ. כעת ג' באלול (יומא קדישא דהילולא דמרן הרב...), יש לנו עוד כ"ז ימים להציל רבים מעוונות חמורים, קדימה!
אבל בעיקרון רבנו ממש לא סתםך רצה להקבר באומן אחת הסיבות היא שזה המקום הכי טמא בעולם (ככה אמר רבנו) והוא רצה דווקא משם לתקן את העולם
מלכתחילה רבכם הק' (אני לא חסיד, וודאי שלא ברסלב...) רצה להיקבר בא"י. משהתברר שהוא לא יכול (מהסיבה לעיל) - בדיעבד הוא נקבר בחו"ל. אבל איפה בחו"ל? אם כבר הוא היה חייב להיקבר בחו"ל, החליט רבכם זיע"א להיקבר לפחות באומן, מכיוון שישנו שם את קבר האחים הגדול.
הוא באמת בלבל את השכל
אני הבאתי את ההלכה האוסרת, חד וחלק. מאידך נתתי סברא שחשבתי עליה, שמוכיחה בעצם שאילו ר' נחמן זיע"א היה חי היום, הוא היה בוחר להיקבר בארץ.
אני ממש לא מבין איך התגובה ההיא עזרה.
וזה דוחה את הסברא? לא חושב.
אנא להגיב עניינית, ללא דמגוגיות.
שחלילה וחס ושלום לא תגיע לר"ה ותהיה מלוכלך! קדימה, טהר את עצמך, בטל את הגלות הזו ר"ל ל"ע!

מה את הולכת לשם בכלל ר' איציק צדק לא היה צריך ללכת לשם
של יהודים בואו ורשו ארץ
ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..
אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר
והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.
אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף. (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)
הוא רוצה שננציח אותו
וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס
חווה על שם צרלי
קדימה. מי לוקח את הכפפה.
לטרמפ יש ישוב,
למה שלצרלי לא יהיה?


קפיץאחרונהבשם ה' נעשה ונצליח
מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.
להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.
שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com
חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל
בונים. מיישבים. גואלים.
אשמח לעזרה
יש שם ישיבה 24/7..
עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת...
איזו ברכה ב"ה. מרגש לראות את זה.
"לא עוצרים בסוף השמיטה – מעמיקים את החיבור לארץ ישראל" | ערוץ 7