חוזרים למציאות..מציאות מדכאה להחריד!!=[[
רעיונות להעברת השיעמום בשיעורים..?
חוזרים למציאות..מציאות מדכאה להחריד!!=[[
רעיונות להעברת השיעמום בשיעורים..?
בלכתוב יחד עם חברה שלי את אחד הסיפורים הכי מטומטמים בהיסטוריה האנושית (שלוש נקודות למי שמגלה מה שם הספר)
לשחק מלחמה!!!
זה לוקח בדיוק שיעור משחקים מתחת לשולחן...
עשינו טורניר והוא ניצח אותי איזה 20-10 לו...הוא תותח במלחמה![]()
ילדה אחת!!לכתוב מילים של שירים על דףף
אני פשוט לוקחת דף ופיילוט וכותבת פוול שירים. כייפפ!
תנסי
אולי יהיה לך כיפ!
ועוד?
להסתמס עם חברה..
לדבר עם מי שלידך (לוידת מה איתך, אותי זה מאוד מעניין
)
לצבוע דף משבצות בשתי בערב בשני צבעים.
להשתעמם, זה גם רעיון כלשהו
לכתוב מלאא משפטים יפים כאלה ולהדביק על השולחן שיהיה כיפפ.
וו.. לא עולה לי עוד!
תחשבי גם על האופציה של - ללמוד
העברתי את החצי השני של השיעורים בלכתוב כל מיני שירים ופיוטים דפוקים כמו :
(כמה שורות דוגמה מפיוט הרבה יותר ארוך:
ציפיה -אביר וילדה בשמלה לבנה
אותו זמן אותה העת
כמעט עכשיו אך לא כעת
ציפיה-חלומות מתערבבים במציאות שחורה
כזו הייתי וכזו אשאר
ולנצח לא אהיה למישהו אחר
ציפיה -ילד קטן על ספסל נטוש
אך מלאו לו 19 שנה ועימו עדיין היאוש)
את ההפסקות העברנו בלקרוא ולשיר לכל מי שהסכים להקשיב(וגם למי שלא) את היצירות לנו...![]()
אנסה מחר ואגיד לך איך הלך..=]=]
חח תודה כפרעע
זה אחד ה-כייפים!!
תנסי תראי..ילדה אחת!!ובהחלט לישוןן!
איך שכחתי להוסיף את זה לרשימה?!
וגם אני מחפשת פתרונות..
אה אפשר לשחק במרגמיש
אני לא יכולה לישון=[
(מנסיון).
שיעור אחד ואחז להתווכח בשיעור הבא אם מלך זה מקצוע
.

אחלה משחק..
כמו רקפותהיום חפרנו עלזה

זה הכי לא שיגרה שיכול להיות
עשינו כל הכיתה, בלי שאלות וזה, פשוט אסור להגיד במהלך השיעור את המילים האלו. המורים מתחרפנים מזה..
פונ3'ה!!אספתי היום מלא מלא רעיונות כאלו מעניינים!!
היום הלכתי הביתה מוקדם, ככה יהיה לי זמן לעשות רשימה מסודרת, ומחר יהיה לי מלא רעיונות!
אייי, איזה חיים מצחיקים..
)משמש12
~אורטל~מה לא ניסתי לעשותת?? לדבר, לצחוק, לשחק, לקשט את היומן (!!!), לאכול (!) לשתות, להתפלח מהשיעור...כלום לא עזר!!
היה משעמםם אשש!!=[[[
ואייי ועכשיו מתחילים הלימודים הרציניים...קשה..
||||
אבל אם גם ככה לא מקשיבים עדיף להיות בחוץ
כך גם לא נותנים סיכוי להקשיב,מעבר לכך מי שנמצא בשיעור עוד מודע למה שמתרחש,מי שבחוץ יכול לאבד בצורה אחרת את הקצב,ובנוסף שהחופש הזה יכול למכר ולהוביל להתדרדרות כללית גם בהיקף של חוסר נוכחות בשיעור עצמו ואולי גם בעוד שיעורים (אגב החופש ממכר אבל אם מגיעים לבטלה,היא כבר מייסרת,הערה כללית כמובן)
ח זו הבעיה!^^^^
הייתי מביאה לבצ'פר טונות של דפים להגהה ובשיעורים המשעממים הייתי מגיהה, טוב לי טוב למורה.
אני היום התחרפנתי בשיעור מתמטיקה....
אז צבעתי משבצות במחברת ועשיתי מסגרות לכל הדפים...
googleכשהמורה מפנה את הגב אל הכיתה כדי לכתוב משו בלוח..... (היתי עושה את זה בכיתה ח' אבל השנה באמת צריכים להקשיב למורה כי יש השנה בגרויות
((.....
מי שלא מקשיב מפסיד..
בסוף שנה ולפני מבחנים לוקחים סיכומים מאנשים לא צריך יותר מזה
ובכל מקרה לימוד כזה למבחנים לא משתווה ללימוד מתוך הקשבה ומסיכומים שלך.

לכל התלמידים באשר הם להפסיק ללמוד ולהתחיל להסתמך על המחברת
של המסכם האומלל. תחשבי על זה- אם את תעודדי את כולם לדבר כזה, לא יהיה לאף אחד (כולל לך) ממי לקחת את הסיכום המיוחל...
ועכשיו ברצינות, שטיפת מוח?? לא הגזמנו קצת?
לא צריך להקשיב כלל??
לא בשביל משהו אבל -מה את עושה בבית ספר???
ממילה אחת לא רצינית...כל דבר פה גורר דיון|רוטן| לא חשוב העיקר שאתם נהננים![]()
אז באו נמשיך לטחון מים....
|חוזר לקול מתריס|
אז שאפחד לא יסכם לא ניתן למבוגרים האלה להחליט בשבילנו מה לעשות בחיים
גם כן מוחוקקים חוקים שנלמד באו נחוקק חוקים שיעבדו בדברים שהם שונאים|כועס|....(לא באמת בצחוק|מסביר בקול מדוד לאנשים שמתעקשים לתקוף|)
שמטרידים אותך בחייך (דרך מצוינת לפתרון בעיות).
והערה חשובה- הקשבה בשיעור עוזרת לקליטה טובה של החומר ולזכור אותו.
.numb
|קרדיט לחברות|ה.ת.לעשות בינגו ולחלק בתחילת שיעור.
לרשום כולמיני מילים נגיד: שקט, מספיק, אני, וכדו'
ואז כל פעם שהמורה אומרת את אחת מהמילים אז מסמנים [כמו בינגו רגיל
]
. . .
סתם חמוד ומצחיק 
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...