אני מחפשת מקום בירושלים שנוח יחסית להגיע אליו ושעושים שם החלקה יפנית איכותית ומקצועית!!
זה הדרישות בתכל'ס.
גם ספרית פרטית הולך, גם מספרה. אני פשוט רוצה מקום טוב עם המלצות.
מומנות להגיב לי במסר!

תודה מראש
~בממוצע~
החלקה יפנית היא לא איכותית, לא משנה איפה תעשי.
בודדים הספרים שיכולים לעשות אותה באופן "סביר" (מכיר את זה מאוד מקרוב)
ההחלקה תשעבד אותך, כל כמה חודשים תצטרכי לעשות שורשים.
בנוסך, השיער מתחיל להישבר. ההחלקה שוברת אותו. ולזה תוסיפי שהמון עושות מחליק כי השיער צומח, ולא ממהרות לחדש, ואז אתן שוברות אותו עוד יותר.
מעולם לא פגשתי מישהי שהייתה מרוצה אחרי חצי שנה, וכולן הולכות לעשות טיפול קרטין אחרי זה כדי לתקן את האסון.
ממליץ לך לקרוא באינטרנט על הזוועה.
במידה ואת יודעת הכל, ובכל זאת רוצה לעשות - בהצלחה.
אבל אם לא ידעת, תימנעי מזה. את תתחרטי על זה (רוב הסיכויים), תלתלים זה לא פחות טוב 
בתור אחת שעשתה החלקה ( אבל לא יפנית
) אם השער שלך לא בדיוק חלק ואין לך כוח להיאבק איתו כל בוקר מומלץ לעשות.. אני מכירה מישהי שעשתה החלקה יפנית( אבל אין לי מושג איפה..
) ודווקא היא לא מאוכזבת..
Resisteבהתחלה זה מאוד יפה, באמת, ואז השיער צומח וצריך להשתעבד לשורשים. אבל אי אפשר לעשות כל כמה ימים, לכן הבנות עוברות למחליקים ומחמירות את המצב.
אחרי שתי החלקות (ואת לא יכולה להפסיק, את חייבת להמשיך הרי... אם לא, יהיה לך מתולתל למעלה אבל פתאום חלק קרשים) השיער יבש, נראה לא טבעי ובאמת מכוער. לכן אני לא מבין את הבנות איך הן מעדיפות את הקש הזה על שיער מתולתל.
את לא עשית יפנית, אז זה שונה. שיער חלק זה הרבה יותר נוח, אבל לא תמיד המחיר שהבנות משלמות שווה את זה.
אין המון סוגים, ברזילאית שהיה טוב יצא מחוץ לחוק. קרטין לא מדהים. הכי מחליק זה יפני... אבל מזעזע.
כל אחת שחושבת לעשות את זה חייבת לקבל הרצאה שתמנע ממנה לעשות את הטעות הזו, הכניעה לנורמות שאומרות ש"תלתלים זה פחות טוב" מקוממת.
במקום להתקדם, מתפתחות עוד ועוד תופעות שמשעבדות וכולאות את הנשים.
עד שיש שרשור שהסכמתי איתך קצת...
מה הקשר לשיעבוד נשים?!תאמין לי, לטפל בתלתלים סוררים זה הרבה יותר שיעבוד.
חוץ מיזה שאין נורמה שאומרת שתלתלים זה פחות טוב.
להפך, הרבה בנות עם שיער חלק מקנאות במתולתלות, ולהפך. כל אחת רוצה מה שיש לאחרת..
חייב להרוס. בסוף עוד יחשבו שאני בקונצנזוס!
זה שיעבוד, כמו הסרת שיער ואם נלך לתופעה הקיצונית - הפרעות אכילה.
צר לי, אלה עובדות. נתונים. יותר ויותר בנות נמנעות מפעילויות שהן אוהבות בשל דימוי גוף וכו'. החלקת השיער זו עוד דוגמא.
אני לא מידה אפס, אני לא עם שיער חלק ועוד ועוד ועוד.
אין נורמה שתלתלים זה פחות טוב? אין לי מושג איפה את חיה. אין מגישת מהדורה מרכזית מתולתלת.
אף אחת לא רוצה שיער מתולתל, אם מישהי עושה קצת בייביליס לחתונה, זה לא אומר שהיא תוותר על הקרשים.
נשים נחשפות לחומרים מסרטנים בשביל השטויות האלה...
ואני מסכים, אני מכיר בנות בודדות שפשוט השיער שלהן הוא אפרו ובאמת לא נוח. אני מדבר על התופעה הרחבה, שתפסה תאוצה.
במקום ללכת ולהיפתח, שיש בנות בכל הצבעים ובכל הגדלים, אנחנו רק הולכים ונסגרים.
אני הייתי מוותרת בשמחה על הקרשים שלי לטובת תלתלים..
בקשר לפסקה הראשונה, אני מסכימה איתך שיש שיעבוד ליופי חיצוני אבל זה לא קשור ספציפית לתלתלים,
אלא לדמות שכל אישה בונה לעצמה כדמות המושלמת...
Resisteיש לי תלתלים(אבל תלתלים תלתלים) ואני חולה על זה...
באמת חבל על ההחלקה,תלתלים זה הכי יפה!
נורמות דומות יכולות להיות גם לגבי גברים,וכמובן שאני לא בא לקטלג כאן ולהגיד מה לגטימי ומה פחות,אבל זה לא קשור לנשים.
באופן כללי כמה שהחברה בריאה יותר הנורמות שלה יותר מדוייקות ומכוונות לאמת (זה לא קשר לנושא כאן בהכרח)
לרוב.
מובן שנורמות קיימות בכל חברה, ובעיקרון חלות על כולם.
יש נורמות לגברים, נשים, ילדים, זקנים, תלמידים, מורים, מהנדסים.
הנורמה הספציפית שצריך להחליק את השיער, כי תלתלים זה לא מספיק טוב, היא לנשים.
אנחנו מאוד פטורים מבחינת מראה. מובן שכולן רוצות בראד פיט, אבל אנחנו יכולים להיות גדולים, שמנמנים וכו' ויסלחו לנו.
אנחנו לא צריכים להסיר שיער, ואני צריך להקדיש בסך הכל שתי דקות בבוקר לסידור השיער. לצחצח שיניים לוקח לי יותר זמן.
אין לי בעיה עם נורמות, יש לי בעיה עם נורמות שמכוונות להתנהגות כזו. התנהגות שפוגעת. הפעם במקרה זה בנשים, אבל יש עוד מקרים ותופעות.
כל מילה...
לא נכנסת לדיון האם תלתלים זה יפה או לא (כי יש כאלה שממש אוהבות), אבל זה נכון שהנורמות משעבדות אותנו אליהן, וזה מחריד עד כמה..
או בכלל, שאנשים לובשים כל דבר שהמעצבים ירום הודם החליטו שיפה. גם אם זה קרוע, חסר גזרה ומכוער.![]()
העיקר כדי להיות IN..
רצון של בת להחליק שער יכול לבוא ממניעים שונים,וזה תלוי בחברה ממנה היא הגיעה.אבל לדעתי החוסר פורפורציה בנורמה שדורש מנשים להשפיל את עצמן בצורה לא פופרציונלית מהדרישה הנורמטיבית של הגברים קיימת בתרבות המערבית ואתה עומד על דבר,חוסר צניעות במערב נוגע רק לגבי נשים (לא שיש הדגשה לצניעות לגבי גברים,אני מדבר על דגש של חוסר צניעות).
מישהי שאני מכירה עשתה ואחרי כמה חודשים פשוט עשתה גלח בגלל זה. מסכנה.. היא ממש לא רצתה את זה.
Resisteהם אשכרה הסכימו איתך.
תשנה מהר את הדעה! או שתוסיף לה כל מיני דברים לא קשורים כמו הדרת נשים או משו כזה...
Resiste
.numbצהרים/ערב/ כשיש רוח/ כשהסיכה זזה/ כשהקוקו התפרק / כשהגומיה נתקעה/ כשמשום סיבה יש פתאום קרבולת/ כשהוא חסר מצברוח/ כשיצא לא טוב /כשהוא התייבש/ כשהוא רטוב וכ'ו...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
אין לי מידע לתת לך,
אבל מכירה מישהי מכאן שעשתה לא מזמן, אם תרצי בשמחה באישי
ולגבי הערות של הבנים בחבורה -
תסתכלו שוב בכותרת...
מצויין!
שיער זה פשוט התמודדות!
שלא נדבר על תלתלים, ועל חורף...
יש בנות ויש בנות.
'אל תדון את חברך, עד ש...'
בכ"מ, פותחת השירשור -
מבינה אותך כ"כ!
בהצלחה יקרה!
אגב, יש פורום לאיפור וטיפוח, שווה לקפוץ לשם
דניאלה .ד.אחרונהמחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...