ביזה זה עברה על החוק?די"מ
אחרי זה שואלים למה אנחנו לא מתגייסים..
למה שנתגייס לצבא לא מוסרי שכזה?

/News/News.aspx/297247
כן, ביזה זה עבירה על החוק במדינת ישראל.ותן טל

להזכירך אנחנו לא במדינת הלכה וגם לא מוציאים כאן להורג אנשים שמחללים שבת.

 

אגב, מזכיר לך שברצח ההמוני שביצעו היהודים בחורשי רעתם בזמן אחשוורוש המלך, על אף שמבחינת החוק היה מותר להם לבזוז את רכוש אלו שהרגו - עדיין "ובביזה לא שלחו את ידם".

 

שמע, אולי גם מרדכי ואסתר ושאר היהודים אז לא היו מוסריים, אני לא יודע...

זה היה שאלה רטורית...די"מ
זה שאולי זה טוב לא לבוז זה לא סיבה להעניש את מי שבוזז.

ביזה כמו אשת יפת תואר זה הדבר הכי מוסרי ולגיטימי שבעולם.
יפת תואר זה מוסרי?צריך עיון
'לא דיברה תורה אלא כנגד יצר הרע'
ורש"י כותב שאשת יפת תואר מביא לאשה שנואה שמביא לבן סורר ומורה
הכי מוסרי שבעולם.די"מ
התורה מבינה שבמלחמה היצרים מתלהטים ולכן נתנה היתר לביאה אחת במלחמה כדי שיוכל להמשיך להילחם אך לא נתנה לחייל לזרוק את האשה אחרי זה אלא הוא מחוייב לדאוג לה.
אין שום חוק שחובה לבזוז במלחמה. זה שאפשר זה משהו אחד,ותן טל

זה לא אומר שיש חובה ומצווה לבזוז.

 

וברגע שאנחנו לא חיים במדינת הלכה אלא במדינת ישראל של היום, והחוק קובע שאסור לבזוז - אז זה החוק, ודינא דמלכותא דינא.

 

כן כן, אני יודע, אתה לא שם על הדינא דמלכותא דינא - אני, כמובן, מדבר אל הציבור הרחב, לאו דווקא אליך

 

בכל מקרה - רוב הציבור ובעיקר רוב הציבור הדתי עדיין מתגייס לצבא, מסתבר, למרות שאסור לבזוז רכוש מערבים. מפליא

 

יש כמה שבכל מקרה לא מתגייסים, אז שיהיה. שימצאו לעצמם עוד תירוץ "מוסרי" למה לא להתגייס - עם ישראל לא יקרוס בגלל זה

לא באתי בטענות למי שלא בוזז אשריו ואשרי חלקודי"מ
באתי בטענות כלפי מי שמעמיד לדין את מי שבוזז.
לגיטמי שתיהיה ביקורת על ה"דינא דמלכותא" גם אם מחוייבים לקיים אותה.
מי שמעמיד לדין זה המדינה שקבעה את החוק הזה.ותן טל

מה רצית, שהמדינה לא תאכוף את החוק של עצמה?

 

אם המדינה לא אוכפת את החוק של עצמה, זה כבר אומר דרשני, ומעלה תהיות לגבי הרצינות של המדינה בנושאים שונים.

 

המדינה החליטה שאסור לבזוז בתים של ערבים בשעת מלחמה או מבצע - אז מי שבוזז, עומד לדין על כך.

 

 

ואני אומר את דעתי שזה לא בסדר.די"מ
אסור לבקר את החוקים של המדינה?
לא אמרתי שאסור. ראית שהגבתי לך...ותן טל

הגבתי לך את דעתי בנושא.

 

אל תכריח אותי להכין חתימה שתזכיר לך את זה כל הזמן

 

אתה שואל האם מצפים וכו' וכו', ואני עונה את דעתי שזה בהחלט בסדר, שזה החוק, וזה המדינה שעושה את החוק.

 

אתה הבעת את דעתך, ואני הבעתי את דעתי. מה רצית שאני אעשה? רק לך מותר להביע את דעתך?

הייתי מצפה שתביע את דעתך בקשר להאם נכון לאסור ביזה או לאדי"מ
דעתי היא שבמדינה של היום, זה מעשה נכון, וצריך לשמור על החוקותן טל

הזה.

לא זו השאלה.די"מ
מה דעתך על החוק הזה?
זה חוק טוב?
כן, זה חוק טוב וטוב שהוא קיים כיום.ותן טל

אנחנו לא בדורו של משה רבנו או יהושע בן נון, וכיום אני שמח שאין היתר חוקי לבזיזה.

מה לדעתך העניין של ביזה?די"מ
או..
מה הקשר "אנחנו לא בדורו של משה אונשל יהושע"?
שהיום ביזה לא מביאה לשום מקום טוב.ותן טל

והיום עדיף בלי ביזה, מאשר עם ביזה, ועם כל התחלואים של העניין.

 

אני שמח שמציבים רסן ג-ם לחיילים בזמן מלחמה. מה לעשות, אולי זה דפקט שלי אבל אני שמח מזה.

 

וזה לא מאהבת הערבים, אלא מאהבת היהודים דווקא.

מה נשתנה לדעתך בין פעם להיום?די"מ
ביזה זה אחלה תמריץ לחייל שנמצא במלחמה.
כמו אשת יפת תואר ןעורפי חזירים.
ביזה איננה תמריץ שמוביל לרצון לנצח כפרט בקבוצהאלעד

אלא בסיס שיכול לכל היותר לקדם חייל מפוחד או חסר אמצעים לשדה הקרב,

ותוצאות הלוואי שלו חמורות הרבה יותר.

 

במצב של היום בה יש מוטיבציה גבוהה להתגייס אין לביזה לגווניה מקום.

 

תאר לך מצב בו חיילים משתלטים על מבנה ובמקום להתקדם הלאה או לחפות על חבריהם שבחוץ הם מרוכזים באיסוף נשים/עבדים/מזומנים/רהיטים..

אולי.די"מ
צריך לחשוב על זה.
פעם אנשים נלחמו לשם שמיים. היום לא.ותן טל

כאשר המדינה היא לא מדינת הלכה והציבור שנלחם הוא לא ציבור אמוני כולו - ברוך ה' שאין ביזה ושין אשת יפת תואר.

 

אם וכאשר נגיע למדינת הלכה, תשאל אותי לאחר תקופה מה אני חושב אז. בכל מקרה אז זה כבר לא ישנה כי יהיה מלך המשיח כנראה. אבל תשאל אז.

 

לגבי היום, נדמה לי שהסברתי מספיק

בדיוק הפוך..די"מ
אם דבוקים בהשם אין צורך בביזה או אשת יפת תואר.
אז למה בזמן משה רבנו הייתה ביזה ואשת יפת תואר?ותן טל

 

 

אתה בעצם אומר שה' ציווה את בני ישראל מצווה לא לזמן שהם צדיקים אלא לזמן שהם רשעים? באמת?

 

לא יודע מאיפה הבאת את זה...

 

בכל מקרה, כמו שאמרתי - אני סבור שהיתר ביזה בזמן הזה הוא אסון גדול מאוד. על אשת יפת תואר אני כמובן אפילו לא צריך לדבר.

דתל"ש כבר הביא את רש"י על יפת תוארדי"מ
אני לא מבין מה הפליאה שלך.
על מצוות "והשיב את הגזלה" שמעת?
אגב - בכל מקרה יש לי חשד שגם אם היה היתר לביזה, זה לא מהותן טל

שהיה "עושה לך את זה" וש"רק בגלל זה" היית מתגייס

 

אני עדיין מעריך שהיית מוצא משהו אחר לכתוב עליו " יש ככה וככה..ואחרי זה מצפים מאיתנו להתגייס?"

 

אכן יש עוד דברים ואפילו הרבה יותר עקרונייםדי"מ
מתקן במידת מה את חילול השםגוונא


גם אחרי שתהיה מדינת הלכה לא תהיה אשת יפת תוארhamedinai
כמו שלא יתחתנו עם יותר מאישה אחת.

יש תורה שבכתב, ויש תורה שבעל פה, גזירות ותקנות, ויש מנהגים, ויש גם הגיון תורני בריא.

יש דוגמה למה שאני אומר: יש הלכה שגר שנתגייר כקטן שנולד, ולכן לפי עיקר הדין הוא מותר באמו ואחותו, אם גם הן התגיירו. אבל בכדי שלא יאמרו באנו מקדושה חמורה לקדושה קלה, גזרו חכמים לא לעשות את זה. יתירה מזה: אפילו כבוד אב ואם שאינו חלק משבע מצוות בני נוח, גם בזה מחוייב הגר לכבד את אביו הגוי, למרות שלפי הלכה אינו אביו כלל.

ראה בכל זה:
http://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php?title=%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%94%3A%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%96_%D7%97%D7%95%D7%9C#section_3
אולי, בטוח זה לא.די"מ

יהיה סנהדרין והם יחליטו.

גדולי ישראל כבר החליטו שבדורנו אסור להקים סנהדריןhamedinai
יש לזה הרבה סיבות, ויש גם סיבה מאוד פשוטה: ישתלטו על זה עזי פנים, מחוצפים ואלימים.

אז בואו נהיה מציאותיים עם מה שיש לנו כיום ונפיק מזה את המיטב. ואת כל האנרגיות החיוביות נשקיע בכוונים מהותיים לקדש שם שמיים ולקרב ליבם של ישראל לאבינו שבשמיים.
מי הם אותם גדולי ישראל?די"מ

ודרך אגב,

כל עוד אין סנבדרין אז אשת איש וביזה מותרת (וגם אם יהיה לא יהיה פשוט בכלל לבטל זאת)

הרבי של חסידי חב"ד והוא מביא את זה בשם גדולי ישראלhamedinai
ואין מה להתחכם, ביזה אסור בתכלית ואונס (או איך שאתה רוצה לקרוא לזה אשת יפת תואר) עוד יותר.

בכדי שתראה עוד יותר עד כמה שהנך טועה, נכשלת ובמקום לכתוב אשת יפת תואר כתבת אשת איש. זו הוראה מלמעלה שלא תמשיך לטעות ולהטעות.

חילול השם זו אחת העבירות הכי חמורות, ומה שאתה כותב זה חילול השם.

אתה חייב דחוף לקיים מצוות עשה לך רב, ושהרב יהיה לו את 3 התכונות של ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים.
מקור בבקשההמצב חסה


המקור של "גדולי ישראל"המצב חסה


הרבי הוא גדול האישים בדורנו. ובנושא הזה אין חולק עליו.hamedinai
דווקא יש המוןהמצב חסה


הבאתי מקור, ברור ביותר מנומקhamedinai
הנה אני מצטט שוב:

נושא חידוש הסנהדרין בימינו (נדפס בעמ' רצז-ח) ואפשר לראות ממנה את גודל התנגדותו של הרבי לדבר:
למכתב ב-ג [=בן-גוריון] בעניין הסנהדרין, כבר שקלו וטרו בכמה מקומות, ואחדים מאלו שבתחילה הציעו זה או הסכימו על-זה - משכו את ידיהם. אלא שיש מציעים עתה מעין סנהדרין ולא סנהדרין ממש. וכבר היה מעין הצעה כזו בדור שלפני זה, וגדולי ישראל ביטלוה מכל וכל והקטנים (ביראת-שמים) ידעו אשר לא ישמע קולם במחנה ישראל, כי רק דבר הוי' נר לרגלם, ולא ישמע לקול מדברים סרה על מנהיגי ישראל בדרך התורה והמצווה, הלוחמים מלחמתה, ומחזקים את בדקה וכופים את ישראל ללכת בה. ואפילו אם יבואו אליהם בשם מפלגה, פרוגרם, שיתוף שם שמים עם דבר-אחר וכיוצא-בזה - גרש יגרשו אותם מן המחנה. ואם בדור (ה)הוא בטלו הדבר מפני טעמים הידועים, הרי על-אחת-כמה-וכמה בדורנו יתום זה. וד"ל.
ו
- See more at: http://www.chabad.org.il/Magazines/Article.asp?CategoryID=498&ArticleID=1276#sthash.lbd9ZTwQ.dpuf
מי כתב את זה?המצב חסה


מי שחצוף פה זה אתה!די"מ

אדם שמעיז לקרוא לדבר שתורתנו התירה אונס הוא החצוף!

 

אז הרבי שלך אמר ככה.

הרמב"ם ורבי יוסף קראו והראי"ה קוק חלקו עליו.

החוצפה עוברת לך כל גבול. איך אתה מעיז להשתמש עם תורה נגדhamedinai
דרכי התורה, שכל דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

תתעמק ותלמד ועשה לך רב, שיהיה לו את 3 התכונות של ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים.

אין לך מה ללמוד מדעא"ש. גם אם מישהו משלם לך לעשות חילול השם.
תלמד קצת תורה שבעל פההמצב חסה

א  חלוצי הצבא--כשייכנסו בגבול הגויים, ויכבשו אותם וישבו מהן--מותר להן לאכול נבילות וטריפות ובשר חזיר וכיוצא בו, אם רעב, ולא מצא מה יאכל, אלא מאכלות אלו האסורים; וכן שותה יין נסך:  מפי השמועה למדו "ובתים מלאים כל טוב" (דברים ו,יא), עורפי חזירים וכיוצא בהן.

 

ב  וכן בועל אישה בגיותה, אם תקפו יצרו.  אבל לא יבעול אותה, וילך לו--אלא מכניסה לתוך ביתו, שנאמר "וראית, בשביה, אשת, יפת תואר . . ." (דברים כא,יא).  ואסור לבעול אותה ביאה שנייה, עד שיישאנה.

 

ג  אין אשת יפת תואר מותרת אלא בשעת השביה, שנאמר "וראית, בשביה, אשת, יפת תואר" (דברים כא,יא):  בין בתולה, בין בעולה; בין אשת איש, שאין אישות לגויים.

 

ד  "וחשקת בה" (דברים כא,יא), אף על פי שאינה יפה.  "בה"--ולא בחברתה, שלא יבעול שתיים.  "ולקחת לך לאישה" (שם)--שלא ייקח שתיים, יבעול אחת ויניח אחת לאביו או לאחיו.  ומניין שלא ילחצנה במלחמה--שנאמר "והבאתה" (דברים כא,יב), יכניסנה למקום פנוי ואחר כך יבעול.

(משנה תורה לרמב"ם הלכות מלכים ומלחמות פרק ח)

היום אין מלכים ואין עושים את זה. נקודה. תשאל את הרב שלךhamedinai
וכמו שכבר כתבתי, הסבירות גבוהה שגם אחרי שיהיה "ואשיבה שופטייך כבראשונה" זה לא יהיה. תותיאו את זה לעצמכם מהראש, ואל תעשו חילול ה'.
דווקא הרב שלי כן אומר ככההמצב חסה

יש לך ראיה קצת יותר הגיונית מאשר השטות שהמצאת בזה הרגע?

מי הרב שלך? והאם יש לו את 3 התכונותhamedinai
של רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים?
לא עניינך ולך יש? כי אתה ממש לא ביישן, העזת פניךהמצב חסה

נגד הרמב"ם וכל גדולי ישראל שבנושא הזה אף אחד לא חולק עליו כיוון שזו הלכתא דמשנה ודגמרא.

אין מי שחיזק את לימוד הרמבײם בדורנו כמו הרבי והוא אומר בפירוhamedinai
דברים מפורשים נגד סנהדרין בימינו אלו.

הוא גם כתב ואמר דברים מאוד חריפים נגד משתגעים ואלו שעושים חילול השם.

וחייב את כל מי שמתעסק בצורכי ציבור שיהיה לו רב עם 3 התכונות של ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים.
שקרן עלוב הרבי בעצמו כפר באחד מיסודות הרמב"ם ביהדותהמצב חסה

ועדיף שנעצור פה לפני שהשרשור ינעל.

 

והרבי מילובאוויטש הוא לא האפוטרופוס של הרמב"ם ובטח שלא ליצנים כמוך

עכשיו גלית מי אתה.hamedinai
אתה מפחד שינעלו את האשכול, אבל לדבר נגד הרבי, את זה אתה לא מפחד. דחוף ביותר תשלח מברק שיקראו על ציון קודשו של הרבי ותבקש מחילה וסליחה.
לא גיליתי עכשיו, ואני לא מאמין בחארטות שאתה מאמין בהם.המצב חסה

צר לי אבל יש גבול לכל תעלול חבורת רמאים עזי פנים וקשי עורף.

 

לך תאמין בשיתופים וצינורות כשהרמב"ם כותב שהמאמין בזה אין לו חלק באלוהי ישראל.

 

@hamedinai

חסרים מקרים שהרבי חלק על הרמב"ם.די"מ

הרבי לא היה רמבמיסט.

ממש לא.

האם אתה והמצב חסה זה אותו בן אדם?hamedinai
לא.די"מ

אני סוכן שב"כ והוא של מר"צ..

חצוף שכמוך!המצב חסה

 

אני סוכן שב"כ ואתה של מר"צ!

לא נכון!די"מ


כן נכון!המצב חסה


סתם פרובוקטור.. אני סוכן!המצב חסה


תקרא את כל השרשור..די"מ


כמה ברברת..די"מ

נכון אשת יפת תואר וסנהדרין זה נגד דרכי התורה מה שתגיד...

חחח אתה סותר את עצמך,המצב חסה

הרי גדול הדור הוא הסנהדרין בעצמו..

 

 

וחוץ מזה זה מצווה להקצות מקום להכנים ולשופטים

אני חושב שמן הראוי לעצור את זה כאן.מרדכיאחרונה
אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
...ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.


להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.


חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.


אותי הוא הציל אישית.

גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר

לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.

 

גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.

 

גם אצל הכנענים היה איוב.

דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
ולהוקיר לו טובה, בדיוק כמו את היחידים בגרמניה הנאצית שהצילו יהודים, בפולין, באוקרינה. כשהכלל כמעט כולו, מההנהגה ועד כמעט אחרון הקבצנים הסגירו יהודים. (אגב, בעזה בשמחת תורה לא היה אפילו אחד...)


אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.


לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.


ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.

יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1

… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.

דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.

מה הקשר מקרה?הסטורי

מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.


אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.

אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.


העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.

לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר

לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.

 

בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש

נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטוריאחרונה
כל עוד שהוא משתתף בנאומי ההסתה במסגדים, כל עוד שהוא שולח את בניו לבית ספר על שם רוצחים שפלים, כל עוד שהוא מאמין שהנביא לא יכל לטעות ומה שהוא עשה - מוסרי, הוא חלק מזה עד שיוכיח אחרת.
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
ללמוד דברים לא קשורים ממקרים ולהסיק מסקנות להתנהגות בפועל מהם, זה כמעט "לא תנחשו".


אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה

רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
ומכיוון שאנחנו יודעים מהי משנת האיסלאם, הקוראן ומוחמד - אז יוצא הדופן הזה הוא זה שצריך להסביר איך זה הגיוני שהוא עבר על מצוות דתו ותרבותו.
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר

יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.

 

הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.


 

יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה

זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
אור החיים הקדוש, בראשית כ"ה ו':


ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.


בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.

הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
אכן טיל עשה את זה.


בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.


אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.

למה הכותרת השלילית?פ.א.
הכתבה מחזקת את ההשקעות האדירות בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח מתוחכם, מצדיקה לחלוטין את המחיר העצום של כל טיל יירוט - כי בהשוואה לנזק, עלות היירוט היא זניחה ושולית.  
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטוריאחרונה
אתה צודק שבניגון אחר זה נשמע אחרת. אם הוא יבהיר שכוונתו לא היתה לייאש - אשמח להתנצל.
- כדי להתקבלקעלעברימבאר

להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.

-למה אוהד מכבי?

-התקבלת


בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה


האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאראחרונה
אכפת לי
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
אבל בתנאי אחד: אתם מקימים מפלגה ומריצים את עצמכם עם נבחרת. מה המצע של המפלגה שלכם? בונוס: מי האנשים שאתכם ברשימה?
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
הבעיה היתה ונשארה איוש המועמדים - ליצור נבחרת שתהיה מקובלת ואטרקטיבית על פלח משמעותי מציבור הבוחרים, שתוכל לזכות במספיק מנדטים כדי להגיע לייצוג הולם בכנסת.  
מה פתאוםזיויק
לוגית, אם לכל אחד היה תקציב, הרבה יותר היו רצים והיה לך היצע גדול יותר. בלי לקבוע אם זה מצב טוב יותר או להפך.
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
עבר עריכה על ידי פ.א. בתאריך כ"ו בכסלו תשפ"ו 7:27

באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.  

 

 בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים.  איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?

מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?

אני לצערי לא מכיר. 

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
אין מקריות בעולם . …סיעתא דשמייא1

… מי שמאמין במקריות כופר בהשגחה האלוהית!!!

ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.

להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.

חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.

אותי הוא הציל אישית.

אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
יש בהם נקודת אמתקעלעברימבאר
ה' לא מתגלה באופן מלא כדי לתת אוטונמיה לאדם
עוד הוכחה לאפסיות של ביבירועישםטוב

פשוט לא נתפס

 

 

 

 

ביבירועישםטוב

ביבי מתנהל *בדיוק* לפי התפיסה השמאלנית שאומרת - 

יש בעזה מיליון-2 חפים מפשע, אנשים ממש טובים.

למרבה הצער קבוצה טרוריסטית איכשהו השתלטה עליהם.

בגלל 7.10 ישראל נאלצה בלית ברירה לצאת למלחמה וחבל על כל הרוג ופצוע "לא מעורב".

עכשיו שחמאס כמעט נעקר אז ישראל כמובן תעזור לעזתים, האנשים הטובים והאיכותיים, להשתקם חזרה.

 

אתה קורא את מה שאתה מעלה כאן?!הסטורי
אין כאן שום דבר על ראש הממשלה. ארה"ב דורשת, נו שוויין. היו גם כותרות כאלו, רק לפני קצת יותר מחודש, על המחבלים ברפיח ש"ארה"ב דורשת שניתן להם לצאת" וכל שונאי נתניהו חגגו כאן. היא דרשה, הוא סירב. היום המחבלים הללו מתים או בכלא.
אתה קורא את מה ששלחת?ארץ השוקולדאחרונה

כי נראה שלא.

מדובר פה על דרישה אמריקאית, לא על מה שישראל עושה או מבצעת, אז אין פה הוכחה לכלום על נתניהו.


אפשר לנסות ללחוץ שלא יקרה אם באמת אכפת לך.

עכשיו אפשר להיות בטוחבינייש פתוח

חוק הגיוס לא יעבור בשום מתכונת. אלא אם כן יחליפו ממשלה (לא חייב בחירות, אבל זה תלוי במרכז הפוליטי שיפסיק להחרים את נתניהו) ויביאו לחוק שבאמת יגייס חרדים.

אני מקווה שכולם הבינו מזמן שלעולם לא נשיג שינוי בהידברות, שיתוף פעולה ובאופן הדרגתי.

במיוחד שהחוסר בחיילים די גדול וקריטי, אבל הוא קטן מאוד ביחס למיצוי המקסימלי של החרדים הבריאים בגיל גיוס.

אף אחד לא רוצה ולא צרייך לגייס את כל פונוביץ וכל מיר וכל ישיבת חברון ואת כל חסידות סאטמר ותולדות אהרון.

הסברתי את דבריך לנקדימון, לא כתבתי מה דעתיהסטורי

לגופם של דברים:


א.אני לא מדבר על 'שוויון בנטל' והמושג שוויון כשלעצמו לא מעניין אותי.

אין שוויון ולא היה שוויון. אי אפשר שיהיה שוויון - לא בין לוחמים ביחידות קרביות לג'ובניקים, לא בין אנשים עם מסוגלויות שונות ותפקידים שונים. הכי מביך זה לשמוע עיתונאים בוגרי גלי צה"ל, שהשירות הצבאי שלהם היה חסר כל סיכון, חסר כל מאמץ אמיתי והתרומה של השירות שלהם לבטחון ישראל היתה 0 עגול במקרה הטוב ובעיקר מקפצה לג'ובים הבאים בתקשורת, כזאת שאין לבוגרי שירות צבאי אמיתי - מדברים על הנטל והשוויון בו.


ב. צה"ל צריך להבנות מחדש, ליישר את המטרות, לחזור להיות צבא שמשימתו הראשית היא בטחון ישראל, שהקוד האתי שלו הוא כזה שעמינו וחיילנו קודמים לאוייב וקודמים לכל מיני ניסויים חברתיים של שוויון מדומה וקדמה עקומה. כחלק מזה, הצבא גם יתעדף את הצרכים של הלוחמים בקדושת המחנה, על פני דחיפת נשים לכל מיני מקומות, תוך הורדת הרף והעמדת שרפרף בבוחן מסלול.


ג. חלק מהבניין מחדש הזה, הוא צורך בהרבה יותר חיילים אמיתיים. הצורך הזה מצדיק גם גיוס חובה. צריך לוחמים בשדה הקרב, צריך בשביל שהם יוכלו להלחם תומכי לחימה בהתאם וצריך אנשי 'חזית שבעורף' כמו אנשי מודיעין וכד'.


ד. שאר משימות שאינן צורך ביטחוני ממשי, בין אם עושים אותן על מדים (גלי צהל, מורים חיילים, בדיקות קורונה, סיוד מעונית של מסתננים וכד') ובין אם לא (מה שמוגדר היום שירות לאומי/אזרחי לסוגיו) - אינן  אמורות להיות באחריות הצבא (למעט אולי מצבי חירום ממשיים) ואין שום סיבה להתייחס אליהן כשירות צבאי משום בחינה.


ה. זה נכון גם הלכתית - למחלמת מצווה הכל יוצאין, למשימות אחרות גם אם הן חשובות - מי שנדבו ליבו.


ו. ממילא איני רואה שום מקום להשוואה בין אחי החרדים, לאויבים הערבים.

את הערבים (למעט יחידים מהם שחפצים להיות בצד שלנו על מלא לשמוח בשמחתינו ולהצטער בצרתינו) צריך לגרש מהארץ. גם אם לא בשלו התנאים לכך - חובה להרחיק אותם מכל הקשר ביטחוני לא לאמן אותם בנשק, לא לתת להם להתקרב לנשק, לא לשפץ בסיסים של צה"ל (השתגענו לגמרי?!).

שירות לאומי למי שנשאר כאן? לא יודע, אולי זה יכול להיות סוג מודרני של ה'יהיו לך למס ועבדוך' של התורה. אין לזה קשר לחובה ההלכתית והלאומית של יציאה למלחמת מצווה.

אולי יעניין אותך