י"ג בכסלו תשע"ו 21:10
בס"ד

אני חשבתי לתומי שתפקידו של צה"ל זה לחזק את אזרחי ישראל ולא את האויב. הטענה שכך ילחמו "כוחות הביטחון" הערבים נגד הטרור כלושה מהמציאות כי הם חלק מהטרור והם עוזרים לו, אז למב לחזק אותם עוד יותר?

מערכת הביטחון השתבשה ובעיקר השר העומד בראשה.
את תקציב הביטחון צריך להשקיע כולו במיגור הטרור ובמלחמה בו, ואת זה לא עושים על ידי מתן כלי לחימה לאויבי ישראל, הם ישתמשו בזה בשביל להלחם כטרור ולא בטרור.

דם יהודי נשפך מידי יום כמיים. 21 נרצחים בחודשיים ועוד עשרות פצועים שחלקם עדיין מתאשפזים בביתי החולים, וזה מה שיש חמערכת הביטחון להציע?

בוגי נכשל בתפקידו ומוטב היה שהוא יחזיר את המפתחות וימצא אדם ראוי לתפקיד הביטחון על מדינת ישראל. כאשר בישיבה ביצהר "הסיתו", יעלון פשט להם במשך שנה וחצי על הישיבה ונלחם בהם בכל כוחו. ועכשיו כאשר מידי יום ביומו המסגדים מסיתים ללא הפסקה לפגוע ביהודים ולשחוט אותם, בוגי לא מעז להשתלט גם להם על המסגדים. גם את משפחת דוואבשה הוא מעלה לכותרות, אבל מה אם 19 המשפחות שאיבדו את בני משפחתם? משהו בכלל זוכר שמות של חמישה מהם?
אבל בליכוד כנראה יעשומשוב את הטעות ושוב יבחרו בכושל הלחימה בטרור ובהורס ההתישבות.
י"ג בכסלו תשע"ו 21:19

בתקופה האחרונה, כדי שנבין שמערכת הביטחון עסוקה בדברים החשובים באמת, וגם נפנים מי האויב האמיתי.

י"ג בכסלו תשע"ו 21:45
י"ג בכסלו תשע"ו 22:35

ה' יעזור, כבר אין כוח להתבטאויות האלה.

י"ד בכסלו תשע"ו 10:49

ובתגובת המערכת הפוליטית של אז, כהונתו לא הוארכה.

והנימוק: זו התערבות פוליטית אסורה של קצין במדים.

אני סקרן לדעת אם המציעים הפוליטיים החדשים מטעם הצבא ישוחררו מתפקידיהם מהסיבה הנ"ל. 

י"ד בכסלו תשע"ו 11:14

על ארבעת מנדטיו, ביבי שיקר לרבנים וזרק את האיחוד לכלבים אחרי שהמליצו עליו לנשיא. במקומם הוא הכניס את ברק כשר הביטחון, במקום למנות את בוגי.
כצל'ה נאם אז בכנסת על "כמה חבל שבמקום למנות איש ראוי וטוב כמו בוגי, ביבי מינה את ברק". היו תמימים שחשבו אז שהמציאות בהתיישבות תהיה שונה עם בוגי כשר ביטחון. אני אז אמרתי לעצמי, שסביר להניח שאם בוגי יתמנה, הוא יתנהג בדיוק כמו ברק כלפי ההתיישבות, ובכלל. לבסוף מסתבר, שאפילו ברק כנראה היה עושה יותר נגד הטרור...

י"ד בכסלו תשע"ו 11:18
אי אפשר לסמוך על צהל שיעשה את הדבר הנכון, חייבים לומר דברים ברורים.
י"ד בכסלו תשע"ו 11:21

בYNET כתבו שזה "גורמים צבאיים", ובערוץ7 העצימו את השקר וכתבו שזו הצעה של הצבא.

 

לברר היטב האם הערוץ לא השתבש לו משהו ונהיה משת"פ של שונאי ציון (עד כמה שזה אפשרי במסגרת היותו ערוץ ימני לכאורה), כי יש המון כסף שזורם לשונאי ציון.

 

וזה מה שכתוב ברוטר:

 

כפי שכבר פורסם, הגורם הצבאי הבכיר שעליו דובר, הוא רוני נומה, מפקד פיקוד מרכז.

מה שלא פורסם הוא, כי הדברים שפרסם הם בניגוד חריף עד כדי עימות, עם רוב המח״טים ביו״ש, ובניגוד גמור למפקד אוגדת איו״ש, ובניגוד מוחלט לרוב קציני המודיעין באוגדה, ותפיסה זו מייצגת בעיקר את התפיסה של המנהל האזרחי ביו״ש שרוני נומא מאוד מעריך ותופס ממנו,

אלוף הפיקוד אסר על כל הגורמים הצבאיים תחתיו, להתבטא בנושא, מחשש שיסתרו את דבריו.

בנוסף, כאן המקום לחשוף שעמדתו היא שהתקבלה על ידי הרמטכ״ל להחזיר גופות מחבלים לידי הרש״פ ביו״ש בניגוד להחלטת הקבינט, ותמכו בהחלטה מח״ט חברון, אלוף הפיקוד והרמטכ״ל. כל המח״טים האחרים ביו״ש, ומפקד האוגדה התנגדו. סופם של דברים, שעמדת אלוף הפיקוד והרמטכ״ל מבוצעת בשטח.

מקור: גורם צבאי

י"ד בכסלו תשע"ו 16:13

על סעיף נפשי.

חולה נפש מטומטם

י"ד בכסלו תשע"ו 16:36
דוגמא מהימים האחרונים- לפני כמה ימים היה ארוע של שב"ח חשוד שירו בו ליד אורנית. כתב שמאלן בוואלה דיווח שהוא עבר את "גדר הגבול". ערוץ 7 העתיק את הידיעה כלשונה...
י"ד בכסלו תשע"ו 16:57

הליכוד הלכו יותר מדי שמאלה, פשוט ביזיון לקרוא לערבים הטרוריסטים "מתונים" כאשר הערבים ה"מתונים" זה הערבים שרוצים שיהיה כאן שלטון אסלאמי עם מיעוט יהודי שצריך לשלם כופר לשלטון האסלאמי רחמנא לצלן, ואילו הערבים הקיצונים זה הערבים שרוצים לשחוט את היהודים.

יואב לימור הזה פשוט בדיחה לא מוצלחת כאשר הוא קורא לארגון הטרור פאתח ארגון "מתון", מפחיד לחשוב כמה אנשים מטומטמים שולטים במערכת הביטחונית והמדינית, כי עם אנשים כאלה מטומטמים שקוראים לארגון טרור ארגון "מתון" אז מי צריך אויבים?

לגבי בוגי - זה בעיה של כל מי שמצביע ליכוד, הליכוד השתמשו בפייגלין בתור ליצן חצר שאפשר להשתמש בו ולזרוק בשביל למשוך קולות, ועכשיו אחרי שיש לליכוד את חוטובלי ומירי רגב בתור ליצני החצר שהם יוכלו לזרוק בעתיד אז הם לא צריכים גם את פייגלין בתור ליצן חצר.

הליכוד זה לא ימין, כל זמן שאתם תמשיכו להצביע ליכוד אתם לא תקבלו שום שיפור במצב הביטחוני, כי ידוע שאפילו בוז'י הרצוג אמר שצריך לעשות סגר על הכפרים הערבים וכאשר שאלו את ציפי לבני על הפועלים הערבים שעובדים כאן אתם יודעים מה היא אמרה? ציפיתם כנראה שהיא תגיד שצריך לחיות איתם ב"דו קיום" אבל לא - היא אמרה אני לא רוצה אותם פה.

י"ד בכסלו תשע"ו 17:18
עבר עריכה על ידי נולאית בתאריך י"ד בכסלו תשע"ו 18:28
בס"ד

לא נורא
י"ד בכסלו תשע"ו 21:17

אולי יעניין אותך