מי שמתעסקת בהוראה מתקנת, יש לכם שיטה לשיפור כתב יד של תלמיד (כיתה ב')?
אשמח לקבל רעיונות ועצות.
מי שמתעסקת בהוראה מתקנת, יש לכם שיטה לשיפור כתב יד של תלמיד (כיתה ב')?
אשמח לקבל רעיונות ועצות.
ניסיתי כמה פעמים להושיב את הבן שלי לידי עם מחברת וביקשתי ממנו שהמטרה היא להגיע לאות יפה וברורה ולא לסיים מהר וללכת, זה לא הלך... הוא חירבש איזה 4-5 אותיות בכל שורה וברח...
איך לשכנע אותו שישב ויקדיש לזה זמן אמיתי ואיכותי?
דרך אגב, בדברים אחרים הוא משקיע זמן ודיוק מופלאים, בציור הוא לא מוותר על שום פרט ובלגו הוא מדהים ברעיונות והברקות ויכול לשבת שעות! בכתב (ולפעמים גם בקריאה) הוא פשוט לא משקיע זמן וסבלנות!
(הבן שלי בכיתה ד')
הספר של חיה קושניר עזר לי וגם להבין מה מפריע לאנשים
אבל כמה שיותר דיברו איתי על זה זה עצבן יותר
עד היום אני זוכרת את זה בתור פגיעה בדימוי העצמי.
כשרציתי עבדתי יפה לבד והצלחתי
זה היה רק בסביבות כיתה ז' ח'