כ"ט בתמוז תשע"ז 01:25
למה שקורה משו חמור, ישר הראש שלי מכוון אותי למילים "הכל לטובה". .
"דמי אחיך זועקים מן האדמה"- הכל לטובה?
למה שהקב'ה יעשה לנו רע, ואחכ נאמר שהכל לטובה?
כ"ט בתמוז תשע"ז 02:47
הכל לטובה,זה נכון . דברים שנראים לנו מעיקים בעתיד יתבהרו לנו כ"איזה מזל שהם קרו" .

תזכירי לי לפרט על זה עם מחשבה לא של 2 בלילה
כ"ט בתמוז תשע"ז 11:30

שזה נכון גם אם קשה להאמין בזה.

אנחנו לא רואים למה זה שאנשים נרצחים זה לטובה אבל אנחנו לא מבינים מה אלוקים רוצה....

 

אבל אני לא חושבת שאם קורה משהו חמור צריך לחשוב ישר שהכל לטובה.

אם זה משהו כואב וקשה אנחנו צריכים קודם כל לכאוב את הדבר הזה, לבכות אם צריך לצעוק אם זה משחרר ואחרי שכואבים ונרגעים אומרים שהכל לטובה.

אם נגיד רק שהכל לטובה ולא ניתן מקום לכאב זה לא יהיה לטובה של אף אחד.

כ"ט בתמוז תשע"ז 11:48

הכל לטובה זה לא אומר שהכל טוב

יכול להיות דבר רע, עצוב, כואב שאין בו טיפת טוב

אבל מה שיצא ממנו אח"כ זה הטוב, זה ה'לטובה'

כ"ט בתמוז תשע"ז 11:42


|פותח שרשורי ההכרות הרשמי של נסיופ|

 

התפצלשתי, חפשו אותי בצד. 

כ"ט בתמוז תשע"ז 14:59
אני כן אומרת שהכל לטובה ..
אבל זה כבר נראלי פשוט לא הגיוני .
כ"ט בתמוז תשע"ז 17:29

עד כמה שנצליח להבין. אבל יותר מעכשיו...

כ"ט בתמוז תשע"ז 13:54
אענה לך בערב יותר

לצערי השיחה אישית לא עובדת לי!

*** אם אפשר לשלוח מסר אני אשמח.

כ"ט בתמוז תשע"ז 15:07

זה רק בעניים שלנו לא טוב.

שעושים לילד זריקה - בעניו זה רע לגמרי! וכל מי שקשור לזה רק רוצה ברעתו!

אבל באמת זה הכי טוב בשבילו !פשוט הוא לא רואה את זה מנקודת מבט שלו... 

כ"ט בתמוז תשע"ז 17:48

שמה שהקבה עושה לנו הכל לטובה למרות שמראייה שלנו זה נראה ממש לא טוב בלשון המעטה כמו שאמרת.

כ"ט בתמוז תשע"ז 18:51
למה נהרגו אנשים צדיקים וטובים
הכל חשבונות של הקב''ה
אבל כשנסתכל אחורה נגיד שמה שריפא קצת את הפצע היה הלוואי בנייה בנווה צוף, בנייה ביהודה ושומרון וכו'
כ"ט בתמוז תשע"ז 20:22
מוכרת אמרת חז"ל "שכר בעולם הזה ליכא". אין שכר בעולם הזה. המשפט הזה מתאר ומסכם בקצרה את הנהגת הקב"ה בעולם, לדעתי. העולם הזה הוא לא עולם האמת, לא עולם של שכר ועונש. עולם בלי. היגיון אנושי. העולם הוא חידה. דרך פעילותו היא תמוהה ובלתי ניתנת להבנה. אם דרך העולם הייתה מובנת, מה זה אומר על הקב"ה? שהוא כמונו?

אני מבין את המשפט "כל מה דעביד קוב"ה לטב עביד" או בגלגולו החדש "הכל לטובה" כאמירה של ענווה ושל הבנת המרחק העצום שלנו מהקב"ה ומדרכיו הנסתרות. הקב"ה בוודאי לא עושה דברים סתם ובהכל נמצא שכל עליון שאי אפשר להשיגו. האם בפועל אני רואה ש"הכל לטובה"? לא. אני רואה הרבה מאוד טוב אלוקי אבל אני חי גם בהסתרות. בעיקר בהסתרות. באי-הבנה אחת גדולה.
יש פסוק מדהים במשלי שממחיש את זה מצויין ואני כרגע לא זוכר אותו. מי שמתחבר לגישה שיקרא את את כתבי הרב שג"ר זצ"ל
כ"ט בתמוז תשע"ז 20:51

הכל לטובה, חוץ מזה שזה נכון (לא הכל טוב אבל הכל לטובה ) זה גם סוג של משפט עידוד, לדעת שזה היה הדבר הנכון, ושל-ה' יש תוכניות משלו שאחנו לא תמיד יכולים להבין.. אבל בטוח זה הדבר הטוב ביותר שהיה צריך לקרות! מכירה כמה אנשים שזה הגישה שלהם לחיים באמת באמת והגישה הזאת הופכת אותם למדהימים!!

א' באב תשע"ז 15:44

אבל מה שאני חושבת זה שיש בורא לעולם. והוא בעל הבית בבירה.

והוא יודע מה צריך לקרות ולמה ומה מוביל למה....

להגיש שכל מה שקורה בוודאות יתברר לטובה זה שקר. זה לא אמת . 

יש דברים שהם רעים ביסוד. אבל, אנו מאמינים שרבש"ע הוא טוב והוא רוצה לעשות לנו רק טוב והוא מוביל את המציאות לטוב בוודאות. לעיתים בדרך הוא צריך לעשות דברים כואבים וקשים מאוד.......

שמה שבטוח שיש סיבה וזה מכוון וה' רוצה רק בטובתנו.

לדוגמה- להגיד שהחרבת חבל ארץ נפלא כמו גוש קטיף זה לטובה, זה נראה לי שקר.

זה אסון. זה חורבן. אך וודאי הוא שרבש"ע ראה דברים וסיבות וחישובים שאנו לא יודעים.. 

ב' באב תשע"ז 10:24
יש מנהיג לעולם
הוא עושה את החשבונות שלו
ואנחנו לא צריכים להתערב

אולי יעניין אותך