"דמי אחיך זועקים מן האדמה"- הכל לטובה?
למה שהקב'ה יעשה לנו רע, ואחכ נאמר שהכל לטובה?
שזה נכון גם אם קשה להאמין בזה.
אנחנו לא רואים למה זה שאנשים נרצחים זה לטובה אבל אנחנו לא מבינים מה אלוקים רוצה....
אבל אני לא חושבת שאם קורה משהו חמור צריך לחשוב ישר שהכל לטובה.
אם זה משהו כואב וקשה אנחנו צריכים קודם כל לכאוב את הדבר הזה, לבכות אם צריך לצעוק אם זה משחרר ואחרי שכואבים ונרגעים אומרים שהכל לטובה.
אם נגיד רק שהכל לטובה ולא ניתן מקום לכאב זה לא יהיה לטובה של אף אחד.
הכל לטובה זה לא אומר שהכל טוב
יכול להיות דבר רע, עצוב, כואב שאין בו טיפת טוב
אבל מה שיצא ממנו אח"כ זה הטוב, זה ה'לטובה'
|פותח שרשורי ההכרות הרשמי של נסיופ|
התפצלשתי, חפשו אותי בצד.
עד כמה שנצליח להבין. אבל יותר מעכשיו...
לצערי השיחה אישית לא עובדת לי!
*** אם אפשר לשלוח מסר אני אשמח.
זה רק בעניים שלנו לא טוב.
שעושים לילד זריקה - בעניו זה רע לגמרי! וכל מי שקשור לזה רק רוצה ברעתו!
אבל באמת זה הכי טוב בשבילו !פשוט הוא לא רואה את זה מנקודת מבט שלו...
שמה שהקבה עושה לנו הכל לטובה למרות שמראייה שלנו זה נראה ממש לא טוב בלשון המעטה כמו שאמרת.
הכל לטובה, חוץ מזה שזה נכון (לא הכל טוב אבל הכל לטובה ) זה גם סוג של משפט עידוד, לדעת שזה היה הדבר הנכון, ושל-ה' יש תוכניות משלו שאחנו לא תמיד יכולים להבין.. אבל בטוח זה הדבר הטוב ביותר שהיה צריך לקרות! מכירה כמה אנשים שזה הגישה שלהם לחיים באמת באמת והגישה הזאת הופכת אותם למדהימים!!
מדבר על האסון שלו
אבל מה שאני חושבת זה שיש בורא לעולם. והוא בעל הבית בבירה.
והוא יודע מה צריך לקרות ולמה ומה מוביל למה....
להגיש שכל מה שקורה בוודאות יתברר לטובה זה שקר. זה לא אמת .
יש דברים שהם רעים ביסוד. אבל, אנו מאמינים שרבש"ע הוא טוב והוא רוצה לעשות לנו רק טוב והוא מוביל את המציאות לטוב בוודאות. לעיתים בדרך הוא צריך לעשות דברים כואבים וקשים מאוד.......
שמה שבטוח שיש סיבה וזה מכוון וה' רוצה רק בטובתנו.
לדוגמה- להגיד שהחרבת חבל ארץ נפלא כמו גוש קטיף זה לטובה, זה נראה לי שקר.
זה אסון. זה חורבן. אך וודאי הוא שרבש"ע ראה דברים וסיבות וחישובים שאנו לא יודעים..