המירוץ..

מאת
משתדל
פורסם בתאריך כ"ו בתשרי תשס"ט, 25/10/2008

מסתכל בפלאפון, "שיחה שלא נענתה" מביט במספר בסקרנות,

מרדכי הופמן?  לא דיברתי איתו מאז שהתחתן?! מעניין מה הוא רוצה?

אבל האמת היא שאני כבר יודע טוב טוב מה הוא רוצה.. עוד לא חזרתי אליו אבל אני יכול כבר לדמיין את השיחה:

שלום עידו מה מצב? אתה פנוי? פשוט אני ואשתי ישבנו וחשבנו ופתאום עלה לנו השם שלך..

"ולמה נראה לכם שזה שייך?" אני שואל.  פשוט אשתי אמרה שה"גברת" רוצה מישהו שישב וילמד אבל לא "כבד" אתה יודע אז חשבנו עליך..עונה. ממש כפפה ליד מגחך בליבי.. איפה אמרת שהיא למדה? "מעלה רכסים".. יפה חושב ביני לבין עצמי, אם אני אצא איתה אני אסגור "רביעיה" מאותה אולפנה יהיה לי סריה חדשה, עוד אחת לאוסף.

כמה שיחות כאלה כבר עברתי?מהרהר, ומה אם אין לי כבר כח? ונזכר אין אופציה כזאת.. חייבים להמשיך, כי מה? עוד חודש יהיה כח?

ישר מתקשר ליגאל, אישתו למדה שם. "הלו יגאל, כן צריך טובה תשאל את אשתך אם היא מכירה את לאה זקובסקי ואם זה נראה לה שייך? טוב חייב לזוז החברותא מחכה..

שעה וחצי אחרי מקבל sms  "לך על זה זו אשתך+סמיילי.. הלוואי אומר בליבי.

יום אחרי, מתארגן מתלבש מציץ למראה וזז לתפוס את האוטובוס הקרוב..5 דקות של ביישנות, הקרח מתחיל להשבר והנה מתחילה לה שיחה קולחת, פעם בדקה שתיים בדיחה טובה.. יש לה חיוך מתוק חושב ביני לבין עצמי, אולי הפעם זה ילך, חוזר לישיבה, נשכב לישון.

יום אחרי: מתקשר, שיחה זורמת:

<מה את אומרת?באמת?הסרט האהוב עלייך בת הים הקטנה? קשה למצא בנות כאלה, אני אומר לך מניסיון בדקתי הרבה[הרבה מאוד מגחך בעצב לעצמי] גם בשבילי זה נחשב אחד הסרטים האהובים.

<ביני"ש משיעור ו' עליך לא הייתי מאמינה...צחוק.

ומשם עברנו לכמה נושאים רציניים:

<אתה צודק תורה זה חשוב אבל מה עם צבא?

ועונה תשובה ארוכה ומנומקת שיוצאת לי מהפה כמו תפילה בלי להתכוון, בלי לשים לב למילים, כי גם הם  ממש כמו תפילה שגורים על פי.. כמה פעמים אמרתי אותם כבר? סופר,כואב, כמעט בוכה אבל מתאפק..

לרובוט הפכתי חושב ביני לבין עצמי, "רובוט יציאות" .. האם יש לזה סוף? מסיים את השיחה בתחושה לא טובה.. הולך לחדר, חבר חדר צעיר מסתכל עליי.. אומר: "שוב פעם לא הלך ב"דייט"? אני חושב שאני במקומך הייתי לוקח הכל אחרת, פוגשים אנשים, רואים עולם אפשר ממש להנות מזה, אני יודע שאני אהנה מזה". נכנס למיטה עם הבגדים, אין לי כח להחליף. מתכרבל בשמיכה ואומר "הלוואי, הלוואי שבאמת כך יהיה לך" אך קשה לי באמת להתכוון לזה.. נרדם.

תגובהתגובות