התצלומים הזוכים!

פורסם בתאריך כ"ח באייר תשע"ג, 08/05/2013

מקום ראשון - ותמרות עשן- איזה_טוב_ה'

 

 

נימוקי הזכיה במקום הראשון:

קומפוזיציה ממוקדת המושכת את העין עד להבות מעורפלות בשני הצבעים האפופות עשן, כולן אוחזות בעץ שכבר הפך לפחם, החד והברור, מה שמהווה ניגוד מרשים מאוד בעל אמירה ומסר. תמונה נקייה מאוד ועשויה היטב.

 

 

מקום שני 1 - איש מדורה- אביה*

 

 

נימוקי הזכיה במקום השני:

מדורה גדולה ומרשימה שהלהבות עולות ממנה כמו בציור, מקבלת נופך מיוחד אודות לאדם. אותה צללית אדם משדרגת את המדורה ומשלבת אותה יחד עם האדם, כאשר שניהם עולים מהאדמה. חוק השלישים מיושם גם הוא וקבע תמונה זו במקום השני.

 

מקום שני 2 - ל"ג בעומר. - ט!הר

 

 

נימוקי הזכיה במקום השני:

שבירה של קו האופק ע"י האנשים שמסיח ומוביל את העין לצפות על מעגל האנשים והסרת הדגש מהמדורה עצמה, שמהווה רקע וויזואלי ורעיוני לתצלום כולו.

 

מקום שלישי 1 - ניצוצות - זברה בלי פסים

 

 

נימוקי הזכיה במקום השלישי:

חשיפה מדויקת שממחישה בדיוק רב את הניגוד בין האש הבהירה והמשולהבת לבין רקע התמונה הכהה והגס ומדגישה את החיות של האש לעומת הדומיה והסתמיות שמשדר הרקע. בנוסף בסיס האש נמצא בשני השלישים העליונים של התמונה עם ניצוצות שמגיעים לשליש התחתון, מה שנותן תחושה כאילו הניצוצות עלולים להזרק מחוץ לתמונה ולפגוע בצופה.

 

מקום שלישי 2 - גלגל האש - יגל.ש

 

 

נימוקי הזכיה במקום השלישי:

קומפוזיציה מסודרת ומחושבת להפליא ומתארת גלגל שטבעו להתגלגל וכביכול מותיר מאחריו להבות של אש , צבעי האש מהממים בגוון נועז ובהשתלחות חסרת רסן, להבות העוטפות בשקיקה את מזונן.

 

מקום שלישי 3 - כלל גדול בתורה - בדמייך חיי

 

 

נימוקי הזכיה במקום השלישי:

מיקוד המבט, מתיחת הטקסט ויצירתיות בבחירת הנושא, כמו גם הפניית תשומת הלב לאחד מטעמי חגיגות ל"ג בעומר- הם שהביאו לבחירת תצלום זה למקום המכובד, זאת למרות איכות התצלום עצמו.

 

כל הכבוד לזוכים, וגם לתצלומים הנהדרים שהפעם לא זכו!

@פרסים יישלחו בהקדם האפשרי@

 

מדור צילום,
פסיפס

תגובהתגובות