האוסף של ד"ר אדם

פורסם בתאריך ל' באדר תשע"ו, 10/03/2016

אדם אסף אנשים.

 

יש אנשים שאוספים בולים, יש אנשים שאוספים יודאיקה, יש אנשים שאוספים יצירות אומנות, יש אנשים שיש להם אוסף של מגנטים ויש כאלה שברשותם אוסף חתימות של מפורסמים.

לאדם יש אוסף של אנשים.

 

זה נכון שאי אפשר לקנות אותם בגלריות אבל צריך לדעת איך לשלם וההשקעה הגדולה והיקרה היא לתחזק אותם ,את האוסף שלו. ויש מציאות, בהחלט.

 

יש לד"ר אדם את מוחמד הערבי בעל הח' והר' והערבית המשובחת. עם הראש הפחוס מעט. ולא חשוב שאבא של מוחמד נידה אותו וכל החמולה מתביישת שהוא שייך להם.

 

יש את מוטי החרדי שיש לו פיאות, זקן , חליפה וכובע ומכנס שחורים. אז מה אם מגרונו "השחור" למהדרין מתגלגלות אידיאולוגיות מערביות  "גלאט".

 

יש את סרגיי, רוסי מהמעמד הבינוני עם המבטא הנכון  השיער השטני ועיניים כחולות שאף פעם לא היה ברוסיה.

 

ויש עוד הרבה.

 

 ד"ר אדם הוא אדם רציני  וכשהוא עושה משהו זה עד הסוף. גם באוסף שלו הוא משקיע. הוא סופר אותו כמה פעמים ביום, הוא מתקשר להגיד שלום ולשאול מה נשמע. הוא שומר על האוסף ומגדיל ומרחיב אותו. אדם אוהב אנשים. לא, אדם אוהב לאסוף אנשים. הוא לא מבין אותם אבל הוא יודע לשלם עבורם, הוא יודע לתת מחיר.

 

עד שהגיעה אלי, בפרווה שחורה ומבריקה ועיניים ירוקות ומבט קצת קשה והרבה אכזרי אבל הייתה לה נוכחות והיה לו עם מי לדבר והוא דיבר וסיפר והיא הייתה מקשיבה לו, ולפעמים לא.  והרבה פעמים באמצע שהוא סיפר לה על משהו מעניין במיוחד והוא רצה לראות את המבע שלה ומה דעתה עליו  הוא גילה שהיא כבר נעלמה. הוא לא דאג,

 

היא תמיד חזרה.

 

 גם באותו בוקר כשהשמש זרחה בעצלתיים.

 

ועד שהשכנים שמו לב  שהפרופ' הזקן לא יצא לאסוף את הדואר כמו שהיה עושה קודם לכן באדיקות כבר היה קשה לזהות אותו ,אבל השכנה אמרה שלא יכול להיות שמישהו אחר היה בבית הזה, אז על אבן השיש הלבנה כתבו ד"ר אדם .והאוסף שלו נזנח, אך במהירות מצא לו בעלים חדשים . ורק אלי הייתה באה מידי פעם ונועצת באבן השיש הלבנה עיניים ירוקות ומבט קצת קשה והרבה אכזרי . והולכת.

 

תגובהתגובות