דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא מוסר כי במסגרת הביקור יערכו מכון היצוא והתאחדות התעשיינים ב-25 בינואר 2006 סמינר ופגישות אישיות בין אנשי עסקים מישראל ומפרו במטרה ליצור שיתופי פעולה. בסמינר ישתתפו בין השאר: דוד ארצי – יו"ר מכון היצוא; דוד למור - שר הייצור של פרו; לואיס מנדיביל – שגריר פרו בישראל; רנה אללו, מלשכת המסחר ישראל אמריקה הלטינית; דני קטריבס - ראש אגף סחר חוץ וקשרים בין לאומיים בהתאחדות התעשיינים.

עוד אמר, כי בשנת 2005 גדל היצוא התעשייתי לפרו בכ- 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-24 מיליון דולר. עיקר הגידול חל בענף מכונות וציוד שהסתכם בכ- 10 מיליון.

הקשרים העסקיים בין ישראל לפרו זכו בשנת 2005 לקפיצת מדרגה. וכי הפעילות המוגברת תמשך גם בשנת 2006. ביקורה של משלחת העסקית הישראלית בפרו בחודש אוגוסט 2005, על פי הזמנתו האישית של נשיא פרו, הוכתרה כהצלחה עסקית ע"י כל 20 החברות במשלחת. יו"ר מכון היצוא הדגיש, כי עניין מיוחד מגלה דרג מקבלי החלטות בפרו בפיתוח קשרים עסקיים ארוכי טווח עם חברות ישראליות, ומסייע באופן פעיל בפתרון נושאים אדמינסטרטיביים ואחרים ומימוש קשרים אלה. נוכח עניין זה ובעקבות משלחת עסקית בראשות נשיא פרו שהגיעה בשנת 2005, תגיע לישראל בקרוב משלחת נוספת מפרו המורכבת מנציגים בכירים בממשל ובממסד הכלכלי ומחברות עסקיות, במטרה להמשיך לפתח ולחזק את הקשרים עם קהילית העסקים הישראלית.

בשנה האחרונה החלו פועלות בפרו 29 חברות ישראליות חדשות, כיום פועלות בפרו 165 חברות ישראליות.