מסעדת 'דברי הימים' בגלגולה הקודם, נחשבה למסעדה מוערכת מאוד, למי שלא הקפיד על כשרות כמובן. כיום, היא נחשבת לאחת המובילות תחת הגדרת "מסעדת שף כשרה", ומסתמנת כאחת ממסעדות השף המבטיחות בארץ.



לאחר שהוכשר המטבח, הצטרף אתגר נוסף לשפית טלי זלינגר – ענבל, שמפיקה, מייצרת, מעצבת ומטעימה, את המנות המדויקות באופן מקצועי והרבה יותר טעים. התפריט של טלי מורכב ממיטב המטבחים בעולם, הוא כולל מבחר בשרים המטופלים במקצועיות, צרובים במבחר רטבים ייחודים. מי שמעוניין דווקא להישאר "פרווה", מציעה "דברי הימים הכשרה" שלל דגי ים טריים. האוכל המוקפד הוא סיבה מספיק טובה לבוא, אבל לא רק. מיקום המסעדה, באזור שוקק חיים ביום ובלילה, מספק למי שצריך, הפוגה שקטה וכשרה מהמולת הסיטי התל אביבית. בדברי הימים הכשרה, ירגיש הציבור המסורתי והדתי נוח מספיק ליהנות מבילוי שלו, אנין, ומשביע.



המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות תל אביב, כל הירקות "גוש קטיף", ניתן להזמין בהתראה סבירה גם מנות גלאט כושר.



עיצוב המקום היפהפה מבטיח אווירה אינטימית ומאידך חגיגית: בר משקאות מרהיב לצד קיר הזרוע כוכבים מנצנצים, אותו ניתן לראות גם מהמרפסת החיצונית, המוקפת בעצי זית אמיתיים שהותאמו במיוחד למקום. 



טלי ענבל- זלינגר, עד לא מכבר בעלת מסעדת שף (במשך 11 שנה) "כסא החותנת" במושב עין איילה שבצפון – מוכרת לאניני הטעם כשפית שהציעה "תפריטי טעימות בהזמנה מראש". סגנון הבישול של השפית טלי ענבל מאופיין בטיפול בחומרי הארץ בשילוב טכניקות שהיא אספה עם השנים בטיולים ברחבי העולם (מאיטליה ועד טייוואן) ובלימודים. ענבל אף הגישה פינה קבועה בתכנית הבישול של רדיו חיפה, שימשה כשף הבית של בית ספר גורמה בחיפה, התארחה בפסטיבלים קולינאריים בעולם.



ניתן לקיים במקום אירועים עד 80 איש בהתאמת תפריט אישי ממנות שף.



כשרות: רבנות ת"א, ירקות גוש קטיף ויש אפשרות לגלאט

מיקום: רחוב יד חרוצים 13, תל אביב

טלפון:  03/6876133