חנן יעקבוב, בנו של יעקב יעקבוב, תושב שדרות, שנפצע באורח אנוש מפגיעת רקטת קסאם ביום שלישי בבוקר במפעל עוף קור בשדרות בו עבד ומת בבית החולים מפצעיו, פונה לראש הממשלה ולשר הביטחון לפנות את המקום שלהם בממשלה אם אינם יכולים לפעול להפסקת ירי הקסאמים על שדרות.



בנו של יעקבוב אומר "אני מאוד אוהב את שדרות ואני לא אעזוב אותה כי אני אוהב את מדינת ישראל. אם אני אעזוב את שדרות ואם כל שדרות תתפנה אז המדינה תתפרק", הוא מוסיף כי "אם שדרות תתפרק אז הלכה כל המדינה, הפלשתינים יראו שהם הצליחו בשדרות אז יירו קסאמים גם לעבר אשקלון ואשדוד, וכך הם יצליחו בכל המדינה ואז לא יישאר כלום", אומר חנן יעקבוב ומדגיש "כל היהודים יהיו מפוזרים בכל העולם, אני לא יודע איפה הם יהיו כי בכל מקום שונאים את היהודים".



יעקבוב אומר, כי אם ראש הממשלה היה מגיע לשדרות הוא לא היה מוכן לדבר איתו "הייתי מסלק אותו מפה, נותן לו בעיטה, זורק עליו אבנים, אני לא יודע מה הייתי עושה לו".


באשר לשכנו עמיר פרץ אומר חנן יעקבוב "גם לעמיר פרץ אני אגיד שילך מפה, אני לא רוצה לדבר איתו ולא לראות אותו אפילו, אם תושבי שדרות היו חשובים לו הוא מזמן היה עושה את מה שצריך, עכשיו הוא ברח משדרות בגלל הקסאמים" אמר יעקובוב.



הוא פונה לשר הביטחון ולראש הממשלה ואומר "אני, הבן של יעקבוב פונה אליכם, תפנו את המקום שלכם! תפנו, ששר הביטחון ואולמרט יגידו שהם לא יכולים לעשות את זה, ושיפנו את המקום שלהם בממשלה לביבי נתניהו ולליברמן, אם הם יכולים אני רוצה לראות את התשובה שלהם, אם לא, שיפנו את המקום שלהם במהירות".