'אלמגור' –ארגון נפגעי הטרור, פנה לקבינט המדיני להורות לצה"ל למנוע מאיסמעיל הנייה ראש ממשלת החמאס לחזור לרצועת עזה בעקבות הצהרותיו בטהרן שהוא וממשלתו לא יכירו לעולם במדינת ישראל.



"אסור לתת לאיש ליהנות מהאפשרות לחבור אל משטר האייטולות שמצהירים בגלוי על השמדתנו, ולאפשר לו לחזור ולקנן בביצת הטרור הצומחת בצמוד לערינו הדרומיות", אומרים בארגון.



אתמול, קרא נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, לראש ממשלת הרשות הפלשתינית, איסמעיל הנייה, בפגישה עימו לא להיכנע ללחץ הבינלאומי, לא להכיר בישראל ולהמשיך להילחם בה. "האומה האיראנית תעמוד כתף אל כתף לצד העם הפלשתיני עד שירושלים תשוחרר, ולא תימנע כל סיוע על ממשלת פלשתין לתמוך בהתנגדות של העם הפלשתיני, עד שיוגשם החזון הפלשתיני", אמר אחמדינג'אד להנייה בפגישתם.



נשיא איראן הוסיף כי "אמריקה, התומכת העיקרית במשטר המזויף הזה, יורדת ממעמדה והופכת לחלשה. מזימות אויבי האיסלאם לשבור את התנגדות העם הפלשתיני ייכשלו".



איסמעיל הנייה הבטיח מצידו לאחמדינג'אד כי לא יגנה את האלימות ולא יכנע ללחץ להכיר בישראל. "לעם הפלסטיני יש זכות להתנגד להסכמים לא צודקים שנחתמו עם ישראל ולשאוף להגשמת המטרות הפלסטיניות ושחרור ירושלים הקדושה", אמר הנייה.