בימים האחרונים מופץ באימיילים קובץ קול המתעתד את הרצאתו של ד"ר אילן פפה היסטוריון ואיש מדע המדינה מאוניברסיטת חיפה שנישאה באוניברסיטה בבוסטון ב- 19 נובמבר 2006. פפה, הידוע בגישתו האנטי ציונית ונמנה על מפלגת חד"ש, הציג בדבריו את תפיסתו את ההיסטוריה הציונית, יסודותיה האידיאולוגיים כמובא להלן:



ההנהגה הציונית גרשה במכוון את האוכלוסייה הערבית. בן גוריון הגה ותכנן את הטיהור האתני של הערבים ב- 48'. ביטא זאת בפתק שכתב בשנות החמישים לפיו "יש יותר מדי ערבים בגליל".



מדיניות ישראל מכוונת ליצור פלשתין ללא פלשתינים. היא נתמכת ע"י ארה"ב וממשיכה במדיניות של טיהור אתני וגרוש של פלשתינים מבלי שתזכה לגינוי על מעשיה.



ברגע שפלשתין הוכרזה כמקום המיועד ליהודים הציונות הפכה לפרויקט קולוניאליסטי הנמשך גם כיום. אם תשאלו כל יהודי בישראל הוא יאמר, כי המכשול לחיים טובים יותר הוא נוכחותם של הפלשתינים. הדבר בא לידי ביטוי באקדמיה, בתקשורת ובפוליטיקה בימין ובשמאל. 80% מחברי הכנסת שותפים לאותם רעיונות וולגאריים, לפיהם כל עוד יש פלשתינים בפלשתין אין מקום בטוח לציונות כתנועה לאומית.



הציונות נתעבת מבחינה מוסרית ורעיונית. עם תחילת ההגירה לפלשתין ההנהגה הציונית לא ידעה כיצד ליישם הנוסחה של גרוש הפלשתינים. לאחר מכן הדברים גובשו ע"י בן גוריון לתוכנית קונקרטית לטהר אתנית את פלשתין ולסלק את התושבים המקוריים של הארץ.



11 מנהיגים ציונים נפגשו ב- 10 במרץ 1948 לאחר ההודעה על סיום המנדט הבריטי והחליטו בדם קר לבצע טיהור אתני באותו חלק של פלשתין אותו הם הגדירו כמיועד למדינה היהודית. בפלשתין היו מיליון ערבים 800 אלף גורשו באופן דומה לטיהור אתני שנעשה ביוגוסלביה לשעבר.



ההנהגה הציונית ביצעה מה שמוגדר כפשע נגד האנושות. מנהיגים אלה הם פושעים. הם ידעו היטב מה הם עושים. הם ידעו שהם יפרידו גברים מנשים וילדים. הם ידעו שהם יבצעו מעשי טבח באלפי פלשתינים, כיוון שהם ידעו שלא כל הפלשתינים יסכימו לעלות למשאיות שהם הכינו עבורם. המדיניות הזו התאפשרה בגלל שהעולם התעלם מהפשע נגד האנושות נמשך עד היום.



ההנהגה הציונית גיבשה תפיסה של עליונות אתנית הבאה לידי ביטוי בכל מערכות החיים. רוב היהודים מאמצים אותה ויוצרים דה הומניזציה של הפלשתינים, מציגים אותם כפצצות אנושיות וכאיום אנושי."הם מרשים לכל מי שבא במגע עם הפלשתינים לעשות בהם כל דבר כולל הדברים האיומים שהגרמנים עשו ליהודים במלחמת העולם השנייה".



השר ליברמן מייצג מה שהשרים אחרים חושבים ("האמינו לי בכך", ציין פפה). הוא אסטרטג של הטיהור האתני והעולם עדיין שותק. האידיאולוגיה הציונית נתעבת. חשוב לומר זאת כיוון שהתגובה הערבית תהיה נקם על הטיהור האתני. חשוב להעביר מסר לישראל לפיו: כל עוד תמשיכו במדיניותכם, אין לכם מקום בקרב קהילת האומות הנאורות.