כאלף איש ובהם תלמידי ובוגרי הישיבה, אנשי שכונת רמת עמידר, תושבי העיר והאזור וידידים רבים של הישיבה מכל רחבי הארץ הגיעו לטקס.

בטקס חנוכת הישיבה השתתפו אישי ציבור בולטים וחשובים ובהם הרב הראשי לשעבר ורבה של תל אביב, הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לרמת גן ונשיא הישיבה, הרב יעקב אריאל, ראש העיר מר צבי בר וסגנו, ראש הישיבה הרב יהושע שפירא, חברי כנסת, חברי מועצת העיר, ראשי הישיבות ובהם ראשי ישיבות בית אל, כרם ביבנה, תל אביב ועצמונה, רב שכונת רמת עמידר ורבני שכונות נוספים ועוד נכבדים רבים וחשובים.

הישיבה, שהוקמה לפני 13 שנה החליטה לצאת לפרוייקט הבניה רחב ההיקף לאחר שאולם הישיבה הישן היה מלא עד אפס מקום. לפני כשנתיים וחצי החלו העבודות ונבנה מבנה יפה וייחודי מאוד בגודל של קרוב ל-1600 מ"ר מחופה באבן ירושלמית ומכיל ארון קודש מרהיב ביופיו. עלות הבניה עד כה הגיע לכ – 6,000,000 ₪.

בישיבה לומדים כיום כמאתיים תלמידים וסביב הישיבה התגבש גרעין של מעל 150 משפחות אשר משפיעים רבות על השכונה, העיר והאזור כולו. אנשי הישיבה והגרעין פועלים רבות בתחומי החינוך והרווחה בפרוייקטים שהיקפם מגיע למאות שעות חודשיות.

הרב לאו עמד באירוע על תרומתה החשובה של הישיבה להחדרת הערך של הפצת התורה והקירוב ליהדות ולזהות היהודית בקרב הציבור הרחב. הרב הביע התפעלות מעוצמת הלימוד והפעילות שהישיבה עורכת ובירך את ראשי הישיבה והתלמידים שהישיבה תמשיך להתעצם ולעשות חיל.

האירוע לווה באטרקציות מיוחדות. הכנר העולמי אייל שילוח ליווה את הערב בנגינות ערבות במיוחד. הגדיל לעשות האמן אהוד בנאי שעומד בקשר טוב עם אנשי הישיבה בשנים האחרונות והגיע במיוחד כדי לנגן כמה שירים לכבודו של האירוע החשוב. בנאי ושילוח דיברו בחום רב על הישיבה ופועלה הרב, ועל הקשר האישי שלהם עם הישיבה, וניכר שהתרגשו מאוד.

אחד הדברים שבלט באירוע היה שיתופם של ילדי הקהילה. במהלך כל האירוע התקיימו מופעים ופעילויות יצירה לילדים במקביל לאירוע המרכזי, ילדי הגנים הסמוכים לישיבה ציירו ציורים ובירכו בברכות מיוחדות את הישיבה, והשיא היה כאשר ילדי בית הספר "שלום" עלו לבמה לפני נאומו של ראש העיר וקראו בטעמים את פסוקי חנוכת המשכן.

ראש העיר, מר צבי בר, הביע התפעלות מיוחדת מהבניין שנבנה ומפעילות הישיבה ואמר "אני כבר רואה איך המקום הזה ייהפך למוקד עליה לרגל, אנשים יעלו קודם לירושלים ואחר כך לרמת גן".

הרב יהושע שפירא, ראש הישיבה, הודה בחום למתפללי בית הכנסת הוותיקים שאפשרו לישיבה להשתכן במבנה בית הכנסת ובעצם אפשרו את קיומה של הישיבה.

אורי פינסקי, מנהל הישיבה, שהנחה את האירוע, הודה בחום לתורמים ולשותפים הרבים בבניית הבניין. "זו דרך מצויינת להנציח קרובים כאשר לימוד התורה שנלמד במקום שקם בזכות התרומה מוקדש לעילוי נשמתם. יש כאן שותפות אמיתית בסגנון שבטי יששכר וזבולון וכל הצדדים יוצאים נשכרים" הוא אמר.

אחד התורמים הגדולים נשא נאום ובו אמר "עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר, אנחנו מאושרים לתמוך בכם, זה ממלא אותנו בשמחה גדולה".

אנשי הישיבה ממשיכים עם הפנים קדימה. כעת נערכים לגיוס כספים לסיום קומה נוספת של הבניין שתשמש כחדר אוכל, וכן מתחילים בהגשת תכניות לבניית פנימיות נוספות ודירות לתלמידים נשואים.