בשיחה עם יומן הצהרים של ערוץ 7 תוקף צפריר רונן, איש מושב מולדת וממקימי פורום נהלל את כוונותיו המדיניות של ראש הממשלה ואומר כי לו היה מתבקש להיכנס לבית משוגעים ולנמק את התנהגותם של הנוכחים היה אומר שאינו יכול וזו המציאות בה הוא מצוי כיום, בה הוא מתבקש לבאר את מהלכי הממשלה והעומד בראשה.



רונן מזכיר בדבריו את היותו של אבו מאזן מכחיש שואה ומתכנן רצח הספורטאים במינכן. כמו כן הוא מזכיר את הטרור הפתח'י שהנחיל לעולם את חטיפת המטוסים. הוא מבקש מהציבור לקרוא את אמנת אש"ף כדי להכיר את מטרותיו של הארגון, היינו השמדתה הפיזית של מדינת ישראל.



לנוכח כל אלה הוא אינו מבין את מושגי המחוות לאותם שהארגון בראשו הם עומדים, הפתח', היה אחראי ל-95% מפיגועי הטרור נגד ישראל. "מי הוריד את הרגליים של ילדי כפר דרום? מי פוצץ את האוטובוסים? מי הרג 1,500 אזרחים? זה הפתח' בשמות שונים שהוא בוחר לעצמו. השתגענו ובמקום לגרש את כל החבורה הזו ולהבהיר שאם הם לא עולים על מטוסים בתוך 24 שעות אנחנו מחסלים אותם. לתת להם מיליונים? את הכסף צריך לתת לכל אלה שהטרור פגע בהם, עקר את עיניהם והרס את גופם. לתת למחבלים כסף זה כמו להאמין שאנגליה נתנה כסף לגרמניה. זה פשוט לא יאומן. אנחנו השתגענו".



"החבורה הזו, אש"ף, אימצה את הדוקטוריה הנאצית. אין קבוצה בעולם שקוראת להשמדת עם חוץ מאבו מאזן וההנהגה שלו", קובע רונן. "אין הבדל בין החמאס ואש"ף. לשניהם יש את אותה מטרה - לחסל אותנו בשלבים. מה זה משנה אם מישהו רוצה לתלות אותי או לערוף את ראשי? הוא רוצה לחסל אותי. אז לתת לו כסף? זו הרי מלחמת כנופיות. אז אנחנו נותנים כסף לכנופיה אחת נגד השניה כשהמטרה של כולם היא לחסל אותנו".



רונן מוסיף ותוקף את הכוונה לשחרר מחבלים וקובע כי מדובר במהלך אנטי דמוקרטי ומנוגד לשלטון החוק ולסדר עולמי, שכן מדובר באנשים שעמדו לדין על ביצוע עברות ובשם כך נשלחו לכלא. "מה זה לשחרר מחבלים שנשפטו למאסר בגלל סיבות מדיניות? עוד מעט נחטוף גם אנחנו אנשים וישחררו יהודים... זה הרי מנוגד לכל חוק ולכל סדר".



רונן דורש את הדחתם של ראש הממשלה וחברי ממשלתו אותם הוא מגדיר כסכנה למדינה. "הנורמה שלהם היא לשקר ולהתקפל. הם מייצגים בעיני את האדם הגלותי המתרפס שאינו עומד על גאוותו על ארצו ועל אמונתו. מדובר בחבורה מושחתת שאסור למדינה לאפשר מצב שבו מול איראן תשב בראש המדינה חבורה מושחתת וחסרת ערכים". באשר לנוכחותן של ש"ס ו'ישראל ביתנו' בממשלה, תוקף רונן כי מדובר באישים שאין לתלות בהם תקווה שכן חברו לממשלה מושחתת והפכו לחלק ממנה. הוא מזכיר בדבריו את מעורבותה של ש"ס בהליך אוסלו ותוהה מה מסתתר מאחורי ישיבתו של ליברמן בממשלה.



לשאלת המראיין, יגאל שוק, מתייחס רונן גם לשאלת שחרורו של גלעד שליט, וקובע כי יש לשחררו "כשם שמשחררים חיילים חטופים", כהגדרתו. "מורידים אלף פגזים על עזה ומודיעים להם שאם הם לא מחזירים את גלעד שליט ירדו עליהם עוד אלף פגזים. צריך לרדוף את ראשי הטרור ולחסל אותם ואת משפחותיהם. להילחם בהם עד שיהיה ברור שהמחיר מבחינתם הוא כל כך כבד עד שאין להם ברירה והם ישחררו אותו. אם נשחרר מחבלים עכשיו יהיו עוד חטופים. לאנטבה יצאנו כי רצינו להבהיר שאנחנו לא נכנעים לטרור. הרי היינו יכולים לשחרר נחבלים ולגמור עם הסיפור ההוא. אז לאנטבה יכולנו להגיע ולעזה לא? צריך לקבוע תעריף קשה כמו בכל מדינה. ארצות הברית משחררת מחבלים? אנגליה משחררת מחבלים?".