המשטרה אישרה לפעילי ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" להפגין היום (יום ג') בשעה 15:00 בכניסה לירושלים מחופשים למחבלים עם כפיות ורובים.  מאלמגור נמסר כי המשטרה התנתה את האשור בכך שהרובים יהיו רובי דמה ונראים גם ככאלה.

"המחבלים יודו לממשלת ישראל ולעומד בראשה על השחרור המוקדם מהכלא", אומרים באלמגור, "המיצג יפתח את הקמפיין הארצי של נפגעי הטרור באלמגור נגד שחרור מחבלים".

"אנו מתכוונים להציק לאולמרט על כל שחרור שהוא יעשה", אומרים ב"אלמגור", "זה לא יעבור לו בשקט והוא יצטרך להבין שכל שחרור שם לו עוד גפרור מתחת לכיסאו הבוער".

ד"ר אריה בכרך, ששכל את בנו אוהד הי"ד בפגוע טרור בואדי קלט אומר כי הפעילות מניבה לעיתים פרות, "מניסיוננו לאורך השנים כל מחאה של נפגעי הטרור והציבור הינה מקלות בגלגלי השיחרורים ולעיתים מונעת מספרים גדולים של מחבלים. הרי יש 11,000 מחבלים בבתי הכלא והנשיא פרס כבר הציע לשחרר את כולם במסגרת התכניות המדיניות וה"שלום" שלו. הרבה יותר זול ויעיל להפגין ולמחות, לצמצם את מספר המשוחררים ולהשאירם בכלא, מאשר לשגר אחרי כן חיילים לתפוס אותם, תוך סיכונם האישי, בלילות ארוכים של מרדפים", אומרים באלמגור.

הארגון מתכוון לעתור הערב לבג"צ נגד הרכב הרשימה. "הרשימה הנוכחית היא שערורייה ביטחונית ומוסרית, ע"פ כל קנה מידה", אומר מאיר אינדור, מנכ"ל אלמגור, "יש ברשימה מחבל שירה על אנשים, נכנס לכלא בראשית השנה ויוצא כעת אחרי עשרה חודשים בלבד.  מטילי פצצות תבערה שיכלו לשרוף בני אדם - שיוצאים אחרי 7 חודשים. מחבל שניסה לחטוף אדם לשם רצח- אחרי שנה וחודש בלבד. מי שחותם כעת על שחרורם הוא מנוול ציני ורשע מרושע. בעודו מרחם על המחבלים האכזרים הוא מתאכזר על בני עמו נפגעי הטרור ואותם אלה שייפגעו על ידם בעתיד".

בעקבות בדיקת רשימת השמות ב"אלמגור", הודיע הבוקר עו"ד נפתלי ורצברג שיעתור לבג"צ בשם "אלמגור" בטיעונים של חוסר סבירות קיצונית, פגיעה בשלטון החוק ופגיעה בפקודה למניעת טרור.

רשימת המחבלים שישוחררו