"המרכז האוניברסיטאי אריאל, הוא אוניברסיטה וצריך לקרוא לה כך ולהתייחס אליה כאוניברסיטה, מספיק עם משחקי המילים. התרגילים הפוליטיים כנגד האוניברסיטה באריאל אינם עוזרים. היא עובדה קיימת!", כך הכריז אתמול רון נחמן, ראש עיריית אריאל, ביום עיון בנושאי חינוך וקידום איכות החיים לילדים ומתבגרים, שנערך במרכז האוניברסיטאי אריאל, בשיתוף משרד החינוך ועיריית אריאל.



נחמן הדגיש כי בעוד שבמוסדות אקדמיים אחרים בארץ יש ירידה במספר התלמידים, הרי שבמרכז האוניברסיטאי אריאל יש עליה במספר התלמידים (השנה ילמדו במוסד כ-10,000 סטודנטים) וזו התשובה לאלה שמנסים משיקולים פוליטיים לעכב את הכרזת המוסד באריאל כאוניברסיטה. "הגידול במספר הסטודנטים הוא התשובה הטובה ביותר לעוינות הפוליטית של שרת החינןך", הדגיש נחמן.



אתמול (ב) נערך יום עיון בו נטלו חלק מורי מערכת החינוך באריאל ואנשי מחלקת הרווחה העירונית יחד עם גורמי אקדמיה בכירים מהמרכז האוניברסיטאי. מהערייה נמסר כי מנכ"לית עיריית אריאל, חנה גולן ויו"ר הוועד הפועל של המרכז האוניברסיטאי, יגאל כהן אורגד, הביעו שביעות רצון ותקווה לעתיד לנוכח שיתוף הפעולה האינטנסיווי שנרקם באריאל בין הקהילה והגורמים העירוניים ובין המוסד האקדמי שנמצא בעיר. הם הדגישו כי מדובר במהלך שמתרקם בתהליך הדרגתי ועיקרו הפרייה הדדית, שיש בה חשיבות גדולה לכל הצדדים.