קצין האבטחה במשרד התקשורת פנה בסוף-השבוע למשטרה והתלונן על מודעות נאצה שפורסמו נגד השר אריאל אטיאס, בשכונות חרדיות. הפאשקווילים האלה פורסמו בעקבות החלטת השר להכריז מלחמה על תחנות הרדיו הפיראטי המכונות "ערוצי הקודש".



כותבי הפשקוולים, מודעות הקיר בשכונות החרדיות, בחרו בשמות יוצאי דופן כדי לגנות את השר אטיאס. "שחקן סנוקר", "שב"בניק" ו-"מוביל מכוניות".



בשבוע האחרון המצב החריף, כאשר ניתלו פשקוולים הקובעים כי למעשיו של אטיאס יש "דין מוסר". בהודעה אף נכתב מספר טלפון של המשרד. בעקבות הפשקווילים, מקבל השר מאות טלפונים למשרדו בהם נאמרים דברי גנות.

מדוברות השר נמסר לערוץ 7 כי "מתחילת תפקידו, יוצא השר אטיאס, על פי הוראות הממשלה והרב עובדיה יוסף, במלחמה על ערוצי הקודש אשר מסכנים את שדות התעופה ואזרחי ישראל".



אחת התחנות הפירטיות אותה החליט השר לסגור היא תחנת "קול האמת". הפרקליטות הגישה לפני כחודש לבית משפט השלום בראשל"צ כתבי אישום נגד רפי אוחנה בגין שידור ברדיו 'קול האמת' ונגד מנהל התחנה שמואל בן עטר. כמו כן הוגשו בקשות למעצר עד תום ההליכים.



בכתב האישום נכתב כי לפחות 15 משדרים מוקמו במקומות רבים בארץ, וכי שידורי התחנה הפריעו מספר פעמים לתדרי התקשורת של נתב"ג המיועדים לקשר עם כלי טיס. "במהלך שנת 2007 נתפסו על ידי המשטרה ומשרד התקשורת מספר משדרים של התחנה במספר מקומות שונים ברחבי הארץ. למרות תפיסת המשדרים הנאשם לא הפסיק את שידורי התחנה, ואף הורה לטכנאי התחנה להציב משדרים חדשים תחת אלה שנלקחו על ידי המשטרה".



בכתב האישום העוסק בעניינו של בן עטר נכתב כי "במהלך התקופה הרלוונטית, במסגרת עיסוקו כשדרן, הגיש הנאשם תוכניות מוסיקה ומלל וכן הפעיל ציוד שידור בתחנת קול האמת. הנאשם הורה לצוות הטכני של התחנה היכן להתקין משדרים של התחנה, ומתי להתקין משדרים חדשים תחת המשדרים אשר נלקחו על ידי פקחי משרד התקשורת ומשטרת ישראל".



עוד נקבע בכתב האישום כי במספר תאריכים שונים הפריעו שידורי קול האמת לשידורי מגדל הפיקוח בנתב"ג, הפרעה אשר גרמה לקושי ביצירת הקשר בין מגדל הפיקוח לבין המטוסים באוויר. הפרעה זו נפסקה לאחר איתור המשדר .



בן עטר הואשם גם כי שיבש הליכי חקירה, כשניסה לברר עם נחקרים אחרים מה הם אמרו בחקירתם במשטרה, והביע את מורת רוחו מהפללתו, וכן ניסה להשפיע על הנחקרים לשתוק בחקירה.