ביום ראשון הקרוב תקיים תנועת 'אם תרצו' הפגנת תמיכה בחיילי המילואים במכללת ספיר. המפגינים מתכננים בין השעות 12:00 ל-14:30, לעמוד בשערי המכללה ולהניף דגלי ישראל.

בתחילת השבוע דווח אסר על חייל המילואים להיכנס לשיעורו על מדים. כהן סיפר כי המרצה אמר לו שהוא לא מלמד "שוטרים או חיילים, אלא סטודנטים.

"נקרא להנהלת מכללת ספיר לעשות את הצעד המתחייב ולמצות את הדין עם המרצה ניזאר חסן. בסיום ההפגנה נגיש להנהלת המכללה את העצומה הקוראת לפיטורי חסן עליה חתמו עד עתה למעלה מ-3000 ישראלים", אומרים המארגנים.



"בפעילות נעביר מסר של הזדהות עם הקצין אייל כהן ועם חיילי המילואים כולם, ונזכיר גם לחיילי המילואים וגם לאויבינו כי אנו מעריכים ומוקירים את עשייתם למען המדינה, וכי לא נשאירם לבדם במאבק על זכויותיהם וכבודם. נזכיר למכללת ספיר, למרציה וליתר המרצים בארץ, כי לא ייתכן שבמדינת ישראל, במוסד אקדמי אשר נתמך כלכלית על ידי מוסדות המדינה, יתאפשר יחס כזה אל סטודנט המשרת את ארצו בשירות מילואים", אומרים בתנועה.



"כתנועה הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בישראל, אנו רואים בפרשה זו תמרור אזהרה ביחס להתפשטות מגמות פוסט ואנטי ציוניות באקדמיה הישראלית. חיילי המילואים אינם רק סטודנטים ואזרחים שווי זכויות, אלא אף האזרחים המסורים והנאמנים ביותר של המדינה. אנו כציונים, שמאלנים כימנים, חילונים כדתיים, מצפים מהאוניברסיטאות והמכללות בישראל להעניק יחס הולם לסטודנטים שמקריבים מעצמם למען כולנו".