אתר חמאס יוצא בהתקפה חריפה נגד מה שהוא מכנה הקמפיין שמנהלים אישים קיצוניים במערב נגד דת האסלאם והערכים הקדושים למוסלמים. במסגרת זו, מפנה האתר, את תשומת הלב לכוונת עיתון אמריקני המקורב למפלגה הרפובליקנית לחלק לקוראיו ללא תשלום את ספרו של רוברט ספנסר "האמת על מוחמד" הקושר בין דת האסלאם לבין הטרור האסלאמי.



חמאס מגדיר את הפצת הספר כנדבך נוסף בסדרת פעולות שנועדו לעוות את דימוי האסלאם בעיני הציבור, ובהן הפרסום מחדש של הקריקטורות של מוחמד וכוונתו של חבר פרלמנט בהולנד לשדר סרט נגד האסלאם.



הספר "האמת על מוחמד" מתאר בקפידה את המסורות המצטטות מדבריו של מוחמד או המתארות את מעשיו, תוך הסתמכות על כתבים הנחשבים לאמינים באסלאם ובהם איבן אסחאק, איבן סעד אל-בגדאדי, אל-טברי, בוח'ארי ומוסלים. ספנסר בוחן את המקורות האסלאמיים ומנסה להסביר כיצד השפיעה הבנת דרכו של מוחמד על תפיסתם של חכמי דת מוסלמים בימינו כולל של האחים המוסלמים והשיח' יוסוף קרדאווי, אחד האבות הרוחניים החשובים של חמאס.



ספנסר מתייחס בספרו למסורות אודות הנביא מוחמד שעיצבו את חוקי האסלאם בנוגע לנישואין של ילדים, חוקי הגירושין, הטלת עונש של רגימה באבנים לנואפים, כריתת איברים לגנבים, הוצאה להורג על כפירה, יציאה לג'יהאד נגד הכופרים והיחס המשפיל ליהודים ולנוצרים. הספר פורסם לראשונה בשנת 2006 ועורר תגובות קשות בעולם האסלאמי. ממשלת פקיסטן החרימה את כל עותקי הספר ואסרה על הפצתו.