מכון המחקר פאנלס פרסם היום סקר מיוחד שהוכן עבור ערוץ הכנסת ובחן את היחס לתפקודם של שרי ממשלת ישראל. מתברר כי בראש רשימת השרים זוכה שרת החוץ ציפי לבני להערכה הגבוהה ביותר על תפקודה. במקום השני מצוי שר התקשורת אריאל אטיאס. את הרשימה חותמים שניים, השרים רוחמה אברהם ומשולם נהרי.



הסקר מעלה עוד כי ראש הממשלה ממוקם הרחק הרחק מאחור, במקום ה-17 מקרב שרי ממשלתו, במה שהוגדר על ידי מבצעי הסקר כ"קבוצת האיכות השלישית והאחרונה", מבין השרים.



עורכי הסקר בחנו גם את הציון הכולל שאותו מקבלת הממשלה במלאת שנתיים לכהונתה. הציון, כך מתברר, עגום למדי: 3.26 בסולם של 1 עד 10.



בניתוח שלאחר הסקר אומרים מנסחיו כי יש להתייחס בזהירות לציונים אותם קיבלו השרים יצחק כהן, משולם נהרי ויעקב אדרי. זאת כיוון שהוברר שמדובר בשלושת השרים הכי פחות מוכרים בציבור ועל כן פועלם למען האומה לא מוכר במיוחד.



הסקר נערך בקרב 564 חברים בפאנל הפוליטי של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט . "חברי הפאנל מהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל - מגיל 18 ומעלה", אומרים אנשי מכון המחקר פאנלס המציינים כי טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.