מסקר "ידיעות אחרונות" ומכון דחף בראשות ד"ר מינה צמח, עולה כי 59% מכלל הציבור סבורים שראש הממשלה צריך להתפטר או להשעות את עצמו עד סוף החקירה.

צפריר רונן איש פורום נהלל התייחס ביומן ערוץ 7 לחקירות אולמרט, בביטוי אותו טבע אולמרט בהגדירו את אהוד ברק אחרי הסכמי קמפ-דיווד כ"איש נקלה", "המילה מצוינת להגדרתו הוא עצמו, אין לאדם הה שום דבר חשוב חוץ מאולמרט. לאיש הזה אין ערכים, צריך להבין את המבנה הנפשי שלו".



"מדובר באדם ללא עכבות, מסוכן ביותר, שיכול לגרם נזק אדיר בכל דקה שהוא נמצא במשרה שלו. המניעים שלו הם אנוכיים בלבד, כל אדם במדינה ישראל מתאים יותר מאולמרט להיות ראש ממשלה, אך האסון הנוראי שקרה לנו הוא שבכנסת יושבת קבוצה של אנשים שמאוד דומים לו, והאיש הזה מסוגל לחסל את ישראל.



"מה שהאיש עשה, הוא שאמר - אני את זהות ארץ ישראל כארץ התנ"ך, כארצו של העם היהודי, בעצם מכרתי, זו המשמעות הנוראית של אנאפוליס", אמר רונן והוסיף: "האיש הזה אומר לאזרחי ישראל והעם היהודי כולו - אני הולך למסור את ארץ התנ"ך ואתם לא מעניינים אותי כהוא זה, וככל שהחקירות הללו מתרבות האיש ימכור יותר".



לדברי רונן מטרת השמאל היא התנגדותם לארץ ישראל כארצו של העם היהודי: "הם לא רוצים את ארץ ישראל, הם לא רוצים את ארץ התנ"ך, ולכן המאבקים המטורפים שלהם בחברון או בחזון דוד. זה לא מאבק על הבנייה הבלתי חוקית אלא על זהותה של חברון, האם זו תהיה עירו של אברהם, מרכז החיים היהודי או עיר ערבית, והם רוצים אותה עיר ערבית".



"כשחפרו את בית הכנסת אברהם אבינו בחברון, הופיע עזר וייצמן ואמר: "אתם חופרים לי פה צרות", זה מראה על ההתקפלות והבושה של דור הצברים שגדל בארץ ולא מבין מה עושה פה".



"מי שמעיז להציע את ארץ ישראל בעצם כבר מכר את ארץ ישראל, אם הערבים יום אחד יציעו את מכה כקלף במשא ומתן איתנו הם חוסלו… אנחנו קרובים לחיסולנו, זו האמת ואנו צריכים לדעת את זה".



לדברי רונן על הגורמים המדיניים להכריז כי על ארצנו איננו מקיימים משא ומתן, והיא כלל לא גורם במשא ומתן, "לאולמרט לעומת זאת אין עכבות. כל הדברים שדיברתי עליהם לא קיימים אצל האיש הזה, בשביל להציל את עורו הוא ימכור את ארץ ישראל ויעשה הסכמים שלא שווים כלום אך יש להם משמעות פסיכולוגית אדירה עבורנו".



רונן סיים בקריאה לעם ישראל לצאת עמו להפגנה מול הכנסת שבוע הבא, ואמר: "אני בשבוע הבא יוצא להפגין, גם אם אהיה לבד, אני הולך לעמוד מול הכנסת מול כל הקונדוליסות ובוש, ואני הולך לומר להם דבר פשוט, כקיבוצניק שלא חובש כיפה" ארץ התנ"ך היא שלנו ולא של אף אחד ואנו נלחם עליה ונהרג עליה".