מצפה להקרנת הסרט. אלדד.
מצפה להקרנת הסרט. אלדד.צילום: פלאש 90

ח"כ הפרופ' אריה אלדד (איחוד לאומי-מפד"ל) הכריז היום במסיבת עיתונאים על כינוס ועידה פרלמנטארית בינלאומית תחת הכותרת "ניצבים מול הג'יהאד" בה ישתתפו חברי פרלמנט אירופאים השותפים להכרה כי התפשטות האסלאם מהווה איום מהותי על העולם המערבי.



הוועידה בראשותו של ח"כ אריה אלדד תתקיים ב-14-15 לדצמבר בכנסת ישראל אשר בירושלים. בוועידה ישתתפו כ-30 חברי פרלמנט אירופאים, , מדנמרק, איטליה, הולנד ,בלגיה, שוודיה, שוויץ ואנגליה, אשר מתנגדים לאיסלאמיזציה של אירופה, ולחוקי ההגירה  המאפשרים פירוק  הלכידות החברתית במדינות אירופה  השונות.



"הוועידה תהווה הזדמנות ראשונה  לקואליציה החדשה של המחוקקים לפעול בתיאום ובשיתוף פעולה בהתמודדות ובמאבק נגד הפיכתה של אירופה  לאירו-ערביה, ובהגנה על מדינת ישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית וחופשייה במזרח התיכון", אמר היום ח"כ אלדד, "חייבים לעצור את התפשטות האסלאם, אם ירושלים תיכנע – אירופה תיפול בעקבותיה".



נוסף על חברי הפרלמנט האירופאים  צפויים להשתתף בוועידה  סופרים, אנשי תקשורת , וחוקרי איסלם ידועי שם . ביומה השני של הוועידה ירצה חבר הפרלמנט ההולנדי גירט וילדרס אשר יקרין את סרטו "פיטנה" – על פניו האמיתיות של האסלאם..



"אני מצפה להקרנה של Fitna בוועידת הפסגה בירושלים" אמר היום חבר הפרלמנט ההולנדי גירט וילדרס. " האירופאים כבר מתמודדים עם התפשטות האסלאם בחצר האחורית שלהם והגיע הזמן לשוחח על האיום הזה עם מחוקקים אירופאים שונים המבינים את עוצמת הבעיה".



ועידת הפסגה, בחסותו של מרכז אריאל למחקרים אסטרטגים, יתמקד בצורך בפעילות דחופה להגנת  הזכויות הבסיסיות של  תושבי אירופה: זכויות הפרט,  המשפט האזרחי, הדמוקרטיה, חופש הביטוי והשוויון לפני החוק, וכן בהגנה על זהותן המסורתית וריבונותן של המדינות המערביות. 

הסרט המלא (קטעים קשים לצפייה צונזרו):