צפריר רונן, איש פורום נהלל, אומר כי המהומות שפרצו אמש בעכו הן פרובוקציה של הערבים שכל מהותם והתנהגותם היא חיסול מדינת ישראל.

לדבריו, "מאז שאהוד ברק וועדת אור הצליחו לסרס את המשטרה, המשטרה יכולה להתעלל ביהודים ולעצור אותם ללא משפט אך לא תעיז לגעת בערבים שמתפרע, שובר, הורס ומנסה לרצוח יהודים. למעשה אין לנו משטרה אפקטיבית".

"מי שחושש מערבי כדאי שיתקפל ויעזוב את המדינה, היו צריכים להרוג מאה ערבים כדי שכל העולם יבין שדם יהודי ורכוש יהודי אינו הפקר", אומר רונן, "בפרעות חברון 1929 הערבים אמרו 'הממשלה איתנו' אני חושב שהערבים יכולים לצרוח את הצרחה הזו גם היום. התנהלות הממשלה כיום אומרת לערבים אני איתכם. השלטון החליט לעצום את עיניו והמצב בארץ הוא מתחת לכל ביקורת".

על דבריו של מפכ"ל המשטרה על הדו קיום ששורר בין הערבים ליהודים בעכו אומר רונן, "מפכ"ל המשטרה הוא פוליטיקאי. הערבים הם אזרחים למופת כל עוד שהם לא שוחטים יהודים. כשקוראים את העיתונות שלהם ואת דברי ההנהגה הם אומרים 'אני מתנגד למדינה יהודית'. אם ערבי באמריקה יקרא להרוס את אמריקה ולהפוך אותה לרפובליקה אסלאמית אף אחד לא ייתן לו להמשיך לדבר".

רונן מדגיש, "את המתפרעים הערבים יש להרוג. הם לא מתפרעים פליליים, הם מתפרעים שבאים לחסל את זכות היהודים בארץ ישראל".

על ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו הוא אומר כי "גם הוא ידע לעשות שגיאות מכריעות כגון מסירת חברון לערבים. אני מקווה שהוא יתעשת אך אין פוליטקאי שאני תולה בו תקוות. המצב הוא נורא ואיום. אין לנו הנהגה והערבים מפרשים את זה ומבינים את זה".