זירת האירועים: שיכוני המזרח, למי שלא מכיר- האיזור בו גרים רב היהודים של עכו. משפחות בודדות של ערבים מתגוררות במקום.

הכל התחיל לפני שנה בערך- מאז, בערך כל יום שישי מגיעים חבורה של בני נוער ערבים עם מכוניות למה שנקרא "כיכר הגפרורים" בעכו או ל "בית העם" (כ-15 מטר דרומית לשם) ומתגרים בנוער היהודי שיוצא החוצה לפצח גרעינים וסתם לשבת.

החבר'ה שלנו בד"כ מתגרים חזרה ובכל שבת הקטטה מסתיימת כשהנוער הערבי מזעיק תגבורת והנוער היהודי בורח.

השבוע זה היה שונה.

בערב יום כיפור יצא כרגיל הנוער היהודי לשבת בחוץ (בלי גרעינים). בשעה 23:30 הסתובב רכב עם נהג ערבי כשהוא עושה "רונדלים" סביב בית העם לכיוון כיכר הגפרורים ושוב באותו מסלול. מיותר לציין שהוא לא נסע על מהירות של 25 קמ"ש כמו שהוא טוען בכלי התקשורת (אם תעקבו היטב תראו שלכל ערוץ הוא סיפר משהו אחר).

החבר'ה שלנו כרגיל התגרו חזרה והאיש נמלט לבית ערבי בקרבת מקום.

נראה כי האירוע הגיע לקיצו, אך לא כך היה-

לכפרים הערבים מסביב הופץ שהנהג הערבי מת (שקר- ראינו אותו אח"כ בטלוויזיה) ובמסגר באחד הכפרים הקרובים נשמעה קריאה לעזרה מערביי עכו.. "הורגים אותנו".. (המשפט האחרון היה כתוב בידיעות אחרונות)

בשעה 2:30 בלילה לערך הגיע אוטובוס ל"בית העם" כ- 50-100 רעולי פנים יצאו ממנו, חמושים בגרזנים אלות וסכינים והחלו את מסעם כשהם קוראים בקול "אטבח אל יהוד" (לטבוח ביהודים) , "אללא הוא אכבר" (אלוהים גדול)  ומזהירים את התושבים לא לצאת מהבתים או שישחטו אותם.

נשמע מפחיד נכון?

הצעדה האימתנית הזאת שלא נראתה כמוה בארץ עשו רעולי הפנים לאורך 2 ק"מ כשהם מנפצים את כל זגוגיות הרכבים בדרכם (מאות רכבים) ומנקרים צמיגים. דרושה המון שנאה כמות לא מבוטלת של זמן. בערך שעה וחצי.

הנזק בקטע קטן מהרחוב:

http://www.youtube.com/watch?v=cEbkzzF6Y5k

משפחות מבוהלות התקשרו למוקד החירום של המשטרה, ומה נאמר להם? "הסתגרו בבתים!".

היכן היתה המשטרה? אהה, הם היו שם, את הצעדה "ליוו" כמה ניידות משטרה, שכמובן הלכו אחריהם ולא חשבו לנקוט אצבע בנעשה.

מעורר שאלות נכון?? לא נכון- התשובה לכך טמונה בעובדה שביום כיפור כל השוטרים שמאיישים את הניידות הינם ערבים או דרוזים.  משטרת ישראל במיטבה.

http://www.youtube.com/watch?v=b7d4Zb7SWng

למחרת, וגם למחרת המחרת, יצא ההמון היהודי הנזעם שחש כי אין לו על מי לסמוך והתארגן לבד לנקמה. נקמה באותם "ערביי עכו" שלא באמת רוצים שלום.

http://www.youtube.com/watch?v=XnSJDc6Rr4U&feature=related

את המשפחות הערביות שחיות בנינו אנו מכירים היטב (הם באים להדליק לנו את האור בשבת) ויודעים בדיוק מי חף מפשע ומי לא.

המשפחות שאת בתיהם שרפו ה"פורעים היהודים" ,המקסימים והמתוקים שאכפת להם ממה שקורה בעיר ובארץ שלהם, הן משפחות שמשתפות פעולה עם האוייב, משפחות ששיתפו פעולה עם החיזבאלה במלחמה ושגרים בנינו רק לצורך כיבוש ערבי ולא בגלל שאכפת להם מדו קיום.

אנחנו יודעים מי יושב בנינו.

חשוב לציין שכל הנפגעים באירועים היו יהודים שנפגעו מאמצעי פיזור הפגנות של המשטרה המהוללת שלנו. פצצות גז מדמיע, פצצות הלם וזרנוקי מים. אה כן, וגם מידויי אבנים של הערבים.

זאת האמת.

ועוד אמת אחת- נסתדר לבד, גם בלי גוי של שבת..

http://www.youtube.com/watch?v=jFuR-laUV3M