ארגון תדמית מיסודו של הפורום המשפטי, פנה היום בדחיפות למפקד גל"צ, יצחק טוניק,  לראש אכ"א, האלוף אבי זמיר  ולרמטכ"ל רב-אלוף גבי אשכנזי בדרישה למנוע את אירוח ישי מנוחין, דובר ארגון "יש גבול" בתוכנית "שאלות אישיות" של יעקב אגמון, מחר בשבת בבוקר.



ישי מנוחין, דובר הארגון הקיצוני "יש גבול", המסית לסירוב פקודה ותומך בסרבני שירות צבאי, אמור – על פי תשדירי פרומו המשודרים בגל"צ – להתארח מחר, שבת, 18/10, בתוכנית "שאלות אישיות".  



עו"ד דן לנדאו, ב"כ תדמית טוען במכתבו כי תמוה כיצד דווקא תחנת הרדיו הצבאית היא שמוצאת לנכון להעניק במה מרכזית למי שבמשך שנים עוסק בתמיכה בסרבני שירות, בהסתה לסירוב פקודה וברדיפה אחר קציני צה"ל העוסקים במלחמה בטרור, על מנת להציגם כפושעי מלחמה בעולם כולו. זאת, בפרט שאין מדובר בסיקור חדשותי, אלא בתוכנית אירוח מרכזית.



"צה"ל, תחת פיקודו של רא"ל גבי אשכנזי, אימץ מדיניות ברורה וחד-משמעית של התנערות מכל שיתוף פעולה עם סרבנים ומסיתי-סרבנות למיניהם, מתוך עמדה חינוכית וערכית מובהקת. תחנת גלי צה"ל אולי כבר איננה רואה את עצמה כזרוע חינוכית האמורה לשרת את הערכים של צה"ל, אך מצב, בו התחנה, הכפופה לאכ"א, מארחת אדם שמעשיו וכל הווייתו מייצגים את ההיפך הגמור מכל מה שצה"ל – ואכ"א בפרט – מנסים לייצג, נראה כליקוי מאורות מיותר ומזיק".   



בתדמית תובעים כי מפקד גלי צה"ל יורה לבטל את שידור התוכנית מחר. וכן שיקבע נהלים, לפיהם אנשים מסוגו של ישי מנוחין לא יתארחו בתוכניות אירוח, כ"סלבריטאים" רצויים, אלא יסוקרו, לכל היותר, במסגרת תוכניות החדשות של גל"צ.  

עד כה לא התקבלה תגובת גלי צה"ל לידיעה.