ח"כ זאב אלקין (קדימה) הודיע היום כי הוא מצטרף לתנועת הליכוד, "הגיע הזמן להמשיך קדימה ולהיצטרף לליכוד. מדינת ישראל נמצאת בתקופה דרמטית כלכלית וביטחונית המחייבת להעמיד בראשה את האדם המתאים ביותר למשימה זו", אמר.

"הגעתי למסקנה הזו כי כעת בנימין נתניהו הוא האיש הנכון במקום הנכון לתפקיד ראש ממשלת ישראל. החזרה שלי לליכוד מגיעה לאחר אכזבה עמוקה מהתנהלותה של קדימה, מדינית, בטחונית וכלכלית,, אמר אלקין.

לפני כשבועיים שיגר ח"כ זאב אלקין (קדימה), מכתב ליו"ר מפלגתו, השרה ציפי לבני, בו הודיע לה על החלטתו שלא להתמודד בבחירות הבאות במסגרת תנועת 'קדימה'.

"אני כותב לך מכתב זה בלב כבד ולאחר התלבטויות קשות. מי כמוך יודעת, שלא קל לקום ולעזוב מסגרת פוליטית שכבר השתרשת בתוכה, שבה אתה מחובר לפעילי שטח רבים ולחבריך לסיעה בכנסת, מסגרת שבתוכה הכי טבעי והכי קל גם להיבחר להתמודדות לכנסת הבאה במקום מאוד ריאלי ומכובד.

אך כמוך הנני סבור ש'מפלגה פוליטית זה לא קבוצת כדורגל', ושכל איש ציבור לקראת בחירות צריך לשאול את עצמו האם באמת הוא מאמין בלב שלם שהדגל המונף שבצילו הוא מנסה לבקש את אימון הציבור הוא הדרך הנכונה והטובה עבור מדינת ישראל בעיניו, ובוודאי כאשר מדובר על מפלגה השואפת להעמיד מועמד לראשות הממשלה", כתב אלקין.

"לצערי, במהלך שנה וחצי אחרונות, מאז ראשיתו של תהליך אנאפוליס והבטחות מפליגות לנשיא סוריה, אני חש אכזבה קשה מהדרך שבה את וקודמך בתפקיד, ראש הממשלה אהוד אולמרט, מובילים את המפלגה ואת המדינה. 'קדימה' של בחירות 2006 היתה ניסיון להקים מפלגת מרכז אמיתית, שרוב מייסדיה באו דווקא ממחנה הימין, מפלגה שהתחייבה לבוחר לכמה עקרונות בסיסיים במצע שלה ובהבטחות לבוחר". למכתב המלא לחץ כאן